Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Informatii Diagnosa Mercedes E320 2007

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Informatii Diagnosa Mercedes E320 2007

    Buna ziua stimati colegi,
    Am fost de curand la reprezentanta pentru ca mi-a aparut martorul motor in bord si masina a intrat in sistemul de avarie.
    Mi-au dat urmatoarele coduri la reprezentanta:




    Mai jos atasez si imaginea de tester de download si vizualizat.



    Si aici scriu direct si codurile:
    2616-002
    2510-001
    2646-001
    2645-001
    2644-001
    2270-004

    Ideeea e ca am mai facut aceeasi diagnoza o data in aceeasi reprezentanta la Mercedes Bacau si nu a fost nici o problema. Mi-au spus ca ar trebui sa schimb turbina, care ma costa undeva la 13.000Ron care este o suma imensa pentru mine. Astept parerile voastre si multumesc anticipat pentru ajutor.

  • #2
    Important e Y77 - actuatorul turbinei, electronic la tine cred. Senzorul de back pressure, la randul sau, vad ca apare. Debitmetrul nu e buba, e ieftin.
    Nu te apuca sa cumperi turbina noua, incearca sa o verifici (demontata, la cineva care se pricepe).
    Poate altii au idei mai bune.
    Am re-atasat diagnoza, cea pusa de tine e ilizibila datorita dimensiunii.

    Edit: citeste si aici, a scapat ieftin cu curatatul senzorului de presiune.
    Attached Files
    Last edited by cutaresku; 12-14-2012, 10:31 AM.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Daca as stii pe cineva care se pricepe, ar fi bine. am fost la multi asa zisi mecanici si au zis ca nu se baga ca nu stiu. multumesc oricum pentru indicatii. sper sa rezolv. imi iubesc prea mult masina ca sa o las asa.

      Comment


      • #4
        Verifica initial mufa care intra in actuator (is patit, nu statea la locul ei si tot sarea afara) si in caz de actuator defect sunt depanatori la Timisoara si Arad parca, la 100 de euro reparatia.
        Last edited by cl600; 12-14-2012, 17:50 PM.

        Comment


        • #5
          Actuatorul turbinei nu se vinde separat la modelul lui, in mod normal, astfel schimbul de turbina era solutia corecta pt reprezentanta.

          Poate il gasesti sau il repari...
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            In Germania se vinde si separat ii 196 de euro de doua luni patronul meu neamt si l-a schimbat, era sa il schimb si eu ca noroc ca un mecanic mai rasarit stia de problema cu mufa si am scapat usor.
            Last edited by cl600; 12-14-2012, 17:50 PM.

            Comment


            • #7
              Acum am vazut defapt, ce masinuta interesanta este! Nu se livreaza oficial nici macar in Germania actuatorul tau.

              grija mare cu diagnoza pt problema asta! Este un coleg aici pe forum care a schimbat 3 turbine cu acelasi motor si cu aceleasi probleme.

              Sugerez o diagnoza competenta si daca trece de actuator, senzor de presiune, poate se opreste la galeriile de evacuare...
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                multumesc pentru raspuns. am gasit turbosuflanta sa schimb cu :
                1.turbosuflanta reconditionata 1700RON
                2.turbosuflanta noua fabricatie spania 2400RON
                3.turbosuflanta noua fabricatie Germania 3000ron
                Ofertele de mai sus sunt de la Automert Cluj. Nu am idee daca sunt preturi bune sau nu. Plus ca nu stiu cat sunt de meseriasi.

                Am mai vorbit cu un tip de la Suceava de la TurboTonic si a zis ca imi repara turbina contra sumei de 300EURO kitul de reparatie si montare. Schimba si inclusiv actuatorul.
                Sunt in impas. Mai ales ca sunt in Piatra Neamt si nu stiu pe cineva prin zona care sa se priceapa sa curete turbosuflanta, poate nu e stricat actuatorul acela pana la urma.

                Comment


                • #9
                  Pai a schimbat 3 turbine datorita incompetentei celor de la reprezentanta... Daca vedeau bubele din evacuare nu se ajungea la situatia respectiva.
                  Din cate vad, actuatoare separat, fie vacuumatice, fie electronice - nu prea se gasesc.
                  @initiator: faci cum vrei, insa repet, nu te apuca de refacut turbina pana nu esti sigur ca acolo e buba. Incearca si la alti doctori, daca toti vor spune ca acolo e buba, o poti reconditiona. Neaparat doctori cu STAR, nu cu tester multimarca. Succes!
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru sfaturi cutarescu. Azi mai merg la un tester star la un prieten sa vad daca e aceeasi treaba. Orice ar fi, o sa incerc toate variantele pana o fac. Ideea e doar ca nu vreau sa fiu luat de prost de cineva. O solutie trebuie sa fie. Baiatul de la reprezentanta mi-a zis ca ei recomanda schimbarea turbinei contra sumei de 13.000ron, dar neoficial mi-a zis ca inainte , mai exact pana anul trecut, curatau turbinele si de obicei mergeau dupa acest procedeu, dar insa acum nu mai fac aceasta lucrare in service. Ideea e ca as putea sa ajung la cluj , bacau, suceava si bucuresti . Daca stiti niste baieti priceputi prin zonele astea m-ar incanta o asemenea informatie.
                    Last edited by cutaresku; 12-15-2012, 10:42 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Turbina la 13000 ??? , ai specificat cumva ca este mercedes nu boeing, aici pe forum era cineva care vindea undeva la 600 de euro noi, daca nu cand ajungi la Cluj cauta firma Autonik le reconditioneaza cu 900 roni cu garantie.

                      Comment


                      • #12
                        Papi, de cand n-ai mai trecut pe la o reprezentanta?
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          De vreo 3 luni cand mi-au cerut 2000 de ron pentru 2 conducte de frana, dar totusi nu cred sa fie aproape 3000 de euro o turbina mai ales ca sunt facute de acelasi producator Garrett turbina si actuator hella, si cam pe toate gardurile sunt undeva la 1000 euro da sa mai platesti inca 2000 in plus ca ii reprezentanta da-i pace.

                          Comment


                          • #14
                            Ca sa imi dau si eu cu parerea...

                            Nu e turbina de vina. Exhaust back pressure se refera la sondele lamda, care in testul postat mai sus sunt " too high" adica prea mari. Deci turbina baga presiune si este prea mare. Parerea mea este ca vorba de debitmetru. Ca sa te convingi, ori curata debitmetru care il ai, ori pune un debitmetru de la altcineva sa vezi daca problemele mai presista. Senzorii citesc problemele, care trebuiesc interpretate, iar sa fim sinceri, mecanicii de la reprezentanta din cluj sunt de tot rasul. Normal ca ti-o recomandat sa schimbi turbina, asta e mai avantajos pentru ei... Gandeste pozitiv in primul rand, si incepe sa verifici cu piesele mai ieftine, nu trebuie sa sari direct la turbina cum au facut altii si sa trebuiasca sa schimbe de 3 ori o turbina din cauza unui senzor defect. Turbina e defecta atunci cand NU baga presiunea din cauza ca scapa pe la garnituri, ceea ce in cazul tau e exact invers. Plus ca, cine ti-a facut testul, a facut un test de presiune turbina? Sa vada exact in ce limite se incadreaza? A testat motorasul actuator? A testat debitmetrul? Toate acestea se pot face cu masina stationara si un STAR DIAGNOSE. Alea sunt erori stocate si prezente. Intotdeauna incepe sa elimini problemele ieftin de reparat cu alte cuvinte, senzorii intai si apoi turbina.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF