Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

E 270 CDI nu porneste

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • E 270 CDI nu porneste

    Buna Seara tuturor,scuze intai administratorului siteului ,si ai multumesc ca pot posta din nou pe siteul iubitorilor de mercedes.Acum sa revin la problema mea ,am un w211 din 2004 CDI,automat,si ami face urmtoarea problema,din cand in cand nu mai vrea sa porneasca ,pun contactul se aprinde tot bordul in afara de martorul de la bijii,cand acest martor nu se aprinde nu mai porneste nici masina,si incep ventilatoarele sa porneasca,trebuie sa mentionez ca azi mi sa oprit masina an mers,si nu a mai vrut sa porneasca,am chemat pe cineva cu un tester STAR,dar nu mi-a spus mare lucru pt ca nu comunica cu masina pt ca intervine eroarea cu martorul de la bujii,ajutami-ma cu un sfat ,sau daca a mai patit cineva la fel,nu vreau sa ma apuc sa schimb calculatoare,sam-uri,pana nu stiu ceva concret,sa o iau prin eliminare nu este o solutie,are momente cand porneste saptamani la rand fara probleme,dar se pare ca azi i sa pus si nu mai vrea,am mai citit pe forum de IFZ,nu stiu ce este ,dar poate asta ar fi cauza .Multumesc
    Last edited by namaianu18dany; 12-12-2012, 01:16 AM.

  • #2
    IFZ este telecomanda de deschidere a usilor (infrared remote control of central locking), dar ce n-am inteles , nu iti comunica starul cu masina ca ai eroare pe bujii?

    Comment


    • #3
      se repara in orice caz

      Am reparat asa ceva. Nu mai lucreaza o parte din SAM, iar principalul vinovat este ecu motor. Daca nu se mai vede ECU pe tester inseamna ca nu mai comunica ( ramane fara alimentare ).

      Reparatia cea mai rapida este sa iei alt calculator de la dezmembrari se resofteaza si ai scapat.
      La W211 nu exista IFZ........esteESZ/EIS.


      Originally posted by namaianu18dany View Post
      Buna Seara tuturor,scuze intai administratorului siteului ,si ai multumesc ca pot posta din nou pe siteul iubitorilor de mercedes.Acum sa revin la problema mea ,am un w211 din 2004 CDI,automat,si ami face urmtoarea problema,din cand in cand nu mai vrea sa porneasca ,pun contactul se aprinde tot bordul in afara de martorul de la bijii,cand acest martor nu se aprinde nu mai porneste nici masina,si incep ventilatoarele sa porneasca,trebuie sa mentionez ca azi mi sa oprit masina an mers,si nu a mai vrut sa porneasca,am chemat pe cineva cu un tester STAR,dar nu mi-a spus mare lucru pt ca nu comunica cu masina pt ca intervine eroarea cu martorul de la bujii,ajutami-ma cu un sfat ,sau daca a mai patit cineva la fel,nu vreau sa ma apuc sa schimb calculatoare,sam-uri,pana nu stiu ceva concret,sa o iau prin eliminare nu este o solutie,are momente cand porneste saptamani la rand fara probleme,dar se pare ca azi i sa pus si nu mai vrea,am mai citit pe forum de IFZ,nu stiu ce este ,dar poate asta ar fi cauza .Multumesc

      Comment


      • #4
        Daca ii dai la automat face ceva?? invarte motoru??
        ....''Daca Dumnezeu Are Masina, Sigur Are Mertan''...

        http://www.facebook.com/claudiu.laurentiu.96

        Comment


        • #5
          Porneste numai in cazul cind se aprinde bujia.......nui asa?
          Chiar daca se suceste cheia in pozitia 2, in momentul cind nu mai vrea sa se aprinda martorul la bujie, nui asa ca nu se mai aude pompa de alimentare din rezervor si in acel caz nici electromotorul nu mai invirte............ nui asa?

          In viitorul apropiat va face din ce in ce mai des, iar apoi nu va mai pornii deloc.

          Comment


          • #6
            Astazi am avut si eu o prob cu pornirea, am dat la automat pana sa dus bateria de tot si dupa ce m.am comvins ca nu vrea am cumparat un spray de pornire de la piese auto...i-am dat 2 jeturi in ''nas'' si a luat-o la sfert ....
            Incearca si asa ... si vezi ce se intampla
            ....''Daca Dumnezeu Are Masina, Sigur Are Mertan''...

            http://www.facebook.com/claudiu.laurentiu.96

            Comment


            • #7
              In cazul tau problema este cu totul alta. Probleme la sistemul de injectie/ respectiv pompa alimentare. Posibil sa ai pierdere de presiune pe rampa. Asta se vede la tester. Ai injectie Bosch 8V comandata de centralina TEMIC.

              Originally posted by LAUR_S400 View Post
              Astazi am avut si eu o prob cu pornirea, am dat la automat pana sa dus bateria de tot si dupa ce m.am comvins ca nu vrea am cumparat un spray de pornire de la piese auto...i-am dat 2 jeturi in ''nas'' si a luat-o la sfert ....
              Incearca si asa ... si vezi ce se intampla

              Comment


              • #8
                Nu stiu...probabil,astazi a fost prima data cand a facut...am dat vina pe frig
                ....''Daca Dumnezeu Are Masina, Sigur Are Mertan''...

                http://www.facebook.com/claudiu.laurentiu.96

                Comment


                • #9
                  La CDI cea mai intalnita problema este legata de rampa cumuna.
                  Daca porneste la spray sau in 2m impinsa(daca e manuala), e clar de unde e problema.
                  Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                  https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                  Comment


                  • #10
                    Da, MERCEDES CDI,cand se aprinde martorul de la bujii porneste ,cand acest martor nu se aprinde nu face nimik,doar pornesc ventilatoarele ,am inteles ca intra in avarie si de aceea pornesc ventilatoarele,da mi sa confirmat si de reprezentanta din Germania ca trebuie inlocuit calculatorul,nu ramane decat sa caut unul Sh,si apoi sa gasesc pe cineva sa il resofteze,pt ca nu cred ca reprezentanta resofteaza sh-uri.

                    Comment


                    • #11
                      Buna ziua ,revin din nou ,in legatura cu masina mea care nu pornea pana nu se aprindea martorul de bujii in bord.Dupa ce toti pe la care am fost inclusiv la reprezentanta au spus sa schimb calculatorul de la motor,acum o saptamana m am hotarat sa ma uit mai amanuntit la blocurile de sigurante si relee de unul singur,am ajuns la sigurantele din bord,am verificat fiecare siguranta in parte si ce credeti mare mi a fost mirarea ca toate se aprindeau cu lampa de contro mai putin una care se si misca si statea sa cada,am inlocuito cu una veche dar originala care sta fixa se aprinde la lampa de control ,am pus contactul si masina porneste fara probleme,siguranta era de la F42 ,adica central gatewai,cineva mi a zis ca este siguranta care transmite curent la mufele din calculator,zi de zi circul cu masina si nu mi a mai facut probleme la pornire,deci ma intreb daca schimbam calculatorul la reprezentanta si masina ar fi facut la fel,ce mi ar fi raspuns ,oare o siguranta la domnii din reprezentanta costa 2000 de euro???sau merita sa ai tarasc prin tribunale nu ca as fi genu dar dupa atata amar de timp sa constat ca problema este o amarata de siguranta.Rusine reprezentanta craiova mercedes,ar trebui sa dea jos sigla de Mercedes.
                      Last edited by namaianu18dany; 02-12-2013, 09:25 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Cu siguranta nu ai fi stiut ce ai avut la masina sau poate ca da. Te alegeai cu un calculator nou si o siguranta schimbata si asta erea defecul sau daca ar fi fost de buna credinta, i-ti schimba blocul de sigurante cu motivul... erea oxidat.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF