Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W211 multiple probleme

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W211 multiple probleme

    W211-le imi face din ce in ce mai diverse probleme
    • Farul dreapta( faza lunga+pozitie) nu se aprinde, desi becurile functioneaza, contactele sunt ok.
    • Caseta de directie pocneste cand virez, verificata articulatia, schimbata caseta(SH), problema persista.
    • Dupa ce am umblat azi la caseta , dupa aprox. 30 km s-a aprins ABS/ESP.
    • Caldura in masina nu functioneaza in parametrii, o tin la ~28grade pentru a incalzi catusi de putin.


    Si totusi nici o eroare in STAR
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

  • #2
    Originally posted by thekoket View Post
    W211-le imi face din ce in ce mai diverse probleme
    • Farul dreapta( faza lunga+pozitie) nu se aprinde, desi becurile functioneaza, contactele sunt ok.
    • Caseta de directie pocneste cand virez, verificata articulatia, schimbata caseta(SH), problema persista.
    • Dupa ce am umblat azi la caseta , dupa aprox. 30 km s-a aprins ABS/ESP.
    • Caldura in masina nu functioneaza in parametrii, o tin la ~28grade pentru a incalzi catusi de putin.


    Si totusi nici o eroare in STAR
    Sa o luam sistematic...

    1. La far este 100% problema de la cablaj. Firele sunt intrerupte sau nu fac masa. Din cate ai scris, tind sa cred ca nu fac masa. In legatura cu acest lucru, in spatele farului din dreapta ai un surub cu 2 fire care vin de la far. Acele trebuie sa fie prinse de caroserie cu un surub. Acolo face masa. Du-te la un electrician si verifica! Daca problema nu e de acolo, e de la computerul de lumini.

    2. Pocnitura de la directie e 90% din cauza uleiului de servo. La mine era acelasi lucru. Am schimbat uleiul si totul e perfect! Rau e ca a trebuit sa iti cumperi alta caseta de directie ca sa vezi ca totul tine de intretinere. Totusi, daca nu e uleiul, atunci e articulatia de la coloana de directie .

    3. Ai un senzor care verifica directia rotilor fata, care vireaza. Acel senzor foloseste pentru a porni sistemul ESP in cazul in care e nevoie. In cazul tau, cel mai probabil, nu ai facut unghiul de fuga la masina dupa ce ai schimbat caseta, senzorul zice ca rotile tale nu stau drept, de unde si eroarea. Ca sa resetezi senzorul, cu motorul pornit si stand pe loc, roteste volanul maxim stg iar apoi maxim dreapta, indreapta volanul, opreste masina si porneste. Ar trebui sa nu mai eroarea respectiva pana la o groapa, curba luata in viteza, accelerare brusca, drum denivelat, etc. Rezolvarea se face prin reglarea unghiului de fuga, respectiv resetarea senzorului.

    4. Scoate antigelul din sistemul de racire a masinii. Inlocuieste cu apa+ 500g de Calgon/acid citric (sare de lamaie) si umbla asa cateva zile. Eu chiar in momentul acesta fac lucrul acesta si am semne foarte bune. Am bagat Calgon si dupa 2 zile problema s-a ameliorat in proportie de 50%. Trebuie mentionat ca apa trebuie sa se incalzeasca la temperatura de operare, respectiv ~87 de grade, si da drumul la incalzire la maxim, ventilatie de preferat la maxim, ca sa circule apa prin radiatorul interior, cel care incalzeste habitaclu. Dupa operatie, goleste si spala de 2-3 ori sistemul dupa care pune antigel diluat cu apa dedurizata. Problema aceasta e din cauza depunerilor de calcar pe radiatoare care mai inseamna ca ori s-a completat antigelul cu apa de la robinet, ori a fost doar apa.

    Toate acestea fiind spuse, revino cu un feedback ca sa ne explici daca problemele s-au rezolvat sau au ramas. Bafta!

    Cu stima,
    Last edited by SirDeadline; 11-24-2012, 14:55 PM.

    Comment


    • #3
      Multumesc de raspunsuri !

      1)Am desfacut farurile, era din contacte, a umblat cineva la ele anterior, le-a indoit putin si lipit cu banda izolatoare . La fel si reglajul de faruri s-a rezolvat.

      2)Inca sunt sceptic. Am pus ieri alta caseta, aceleasi probleme.

      3)S-a rezolvat, era din cauza scoaterii casetei de directie.

      4)O sa incerc si revin cu un feedback, dar la mine apa urca pana la 80 doar.

      3)
      Mail : emi@koket.org
      Tel : 0757 233 231
      Reparatii electrice auto Iasi
      Electrical Center Iasi

      Comment


      • #4
        Ok, deci mare parte s-a rezolvat.

        Incearca sa schimbi uleiul de la caseta directie si poate o sa se rezolve. Chestia cu schimbatul casetei de directie, este scumpa si din cate ai spus, nu a rezolvat nimic. Incearca si varianta mea, iar daca problema nu dispare, atunci inseamna ca e de la articulatia coloanei de directie. Nu cunosc daca se poate cumpara alta articulatie, sau doar toata coloana.

        In legatura cu apa doar la 80 de grade, inseamna ca termostatul e pe duca. Oricum inca la 80 de grade poti sa spui ca e aproape la temperatura de lucru, deci varianta cu Calgon/acid citric ar trebui sa functioneze. De functionat, functioneaza la orice temperatura, dar cu cat mai cald cu atat mai bine. Ca si in cazul detergentilor. Caldura ar trebui sa intre in habitaclu de pe la ~40 de grade.Ideea e sa fie pus pe caldura la maxim si ventilatie maxim ca sa circule apa prin radiatoare.

        Incearca si variantele acestea si poate vedem schimbari.
        Bafta!
        Last edited by SirDeadline; 11-25-2012, 17:44 PM.

        Comment


        • #5
          Revin cu alte probleme.

          #1 masina parcata , pornesc motorul, dau putin in spate(frana calcata, levier spre R), frana calcata , levier spre N si D(nimic fortat), iau piciorul de pe frana, si masina merge in spate(vale);franez, duc in P, si iar in D, acelasi lucru. Incerc inca o data, cu frana apasata sa apas usor acceleratia, masina in D se tureaza ca pe N. Repornesc motorul si totul merge normal. Masina are 148.000km, este din 2007 ( 2.2cdi cutie in 5 trepte automata).

          #2 Caldura : In STAR nici o eroare, pornesc clima merge normal, uneori indiferent de treapta de viteza nu merge. Solutie, o vibratie in partea de jos a torpedoului(unde e motorasul) repara aceasta problema.
          Am dat jos motoras, curatat, verificat, totul e ok la el. Cand primeste curent, el se invarte.
          Alte cauze posibile?
          Mail : emi@koket.org
          Tel : 0757 233 231
          Reparatii electrice auto Iasi
          Electrical Center Iasi

          Comment


          • #6
            1. Suna a eroare a cutiei de viteze. Cu alte cuvinte, cand ai setat D, fiind in viteza a-2-a, da senzatia de patinare de la ambreiaj si masina porneste greu de pe loc, de unde si plecatul la vale. Presupun ca ai nivelul de ulei din cutia de viteze sub nivel. Daca este sub nivel inseamna ca si pierde pe undeva. Cauta ,verifica si completeaza. Asa am patit si eu! La mine pierdea pe la mufa computerelor de la cutia de viteze (~7 euro la reprezentanta).

            2. Problema ta e in radiatoare. Daca nu esti confortabil cu ideea Calgon, atunci cauta furtunele care dau spre radiatorul interior si incearca sa fortezi pe retur cu aer comprimat. Turul este pe teava care e mai calda si returul este cea mai rece. Eventual cauta o solutie de desfundat radiatoare care o pui pe turul radiatorului, si trebuie lasa asa cateva minute, dupa care operatiunea descrisa mai sus pe retur. O sa iasa ceva urat din ele. Nu uita sa speli cu apa caloriferul dupa operatie. Substantele de desfundat sunt chimice si distrug caloriferul daca nu e spalat corespunzator.

            3. Ce se mai aude de caseta de directie? Ai schimbat uleiul?
            Bafta!
            Last edited by SirDeadline; 11-26-2012, 13:34 PM.

            Comment


            • #7
              Cutia nu-mi pierde ulei, el a fost schimbat acu 10.000km maxim.
              Problema cu clima este din alta parte, colegul Cristian C. a identificat-o deja si o sa o rezolv.
              Caseta de directie pusa este ok, uleiul este cel bun, problema e din articulatiile rotii stanga, o sa vad zilele urmatoare mai exact.

              Noua problema, nu-mi citeste media playerul decat prima melodie de pe cd(o parte din ea). Am schimbat marca de cd, am suflat ala, acu cateva luni nu-mi citea deloc si l-am curatat. Ciudat este ca un cd mai vechi, facut la acelasi calculator, merge perfect.
              Mail : emi@koket.org
              Tel : 0757 233 231
              Reparatii electrice auto Iasi
              Electrical Center Iasi

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF