Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme cheie...cred!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by namaianu18dany View Post
    Salut aceiasi problema o am si eu ,doar ca la mine se pune contact,scrie ESP defective,,anvart cheia an contact si nimik,azi 3 ore m-am chinuit si nimik,problema mare este ca eu cand pun contactul,bujiile incandescente nu apar an bord,si porneste un ventilator la motor

    Am scris aici sa nu mai deschid un alt topic,deci ce sa mai anteleg am 2 chei nu porneste cu niciuna

    Ma poate ajuta cineva???am pus-o chiar pe un tester azi ,nu da nimik,ideea este ca nu avem reprezentanta an oras,cel mai aproape este la 100 km ,daca ami poate spune cineva ce se antampla
    Respect

    Nu mai posta consecutiv.Foloseste functia Edit.
    In cazul tau calculatorul motor nu booteaza si pentru asta ventilatorul din fata merge intruna.
    Asta pentru ca ori nu e alimentat ori e defect ceva la el.
    Cine a facut diagnoza putea sa vada ce se intampla pe CDI unit
    Eroare de ESP iti apare pentru ca unitatea ABS/ESP nu comunica cu unitatea CDI si ca urmare ai eroarea respectiva.
    Masina nu invarte electromotorul oricat ai actiona pentru ca ,actionarea lui este conditionata de autorizarea de la CDI ,dar in cazul tau nefiind comunicare cu el nu exista autorizarea.
    Incepe prin a verifica alimentariile la ECU motor.
    PS:inchiderea centralizata merge?

    Comment


    • #17
      Sa verific anchiderea centralizata???pai ce sa verific,ca deja am o problema pe anchidere-deschidere pe usa de la sofer ,face precum mitraliera la anchidere sau deschidere,credeti ca asta ar fi o problema???an rest anchiderea functioneaza bine an afara de cea de la sofer ,sincer prea multe probleme pt Mercedes ,cu parere de rau si am 2 din pacate,sau spune-mi te rog unde este ECU motor sa stiu de unde ancep,sau sa ai dau cu un spray de contact pt anceput
      Respect
      Last edited by namaianu18dany; 11-16-2012, 22:06 PM.

      Comment


      • #18
        Problema nu e de acolo aia e problema des intalnita la W211 cu butonu ce sare in sus de 10 ori si trebe apasat inca odata pt inchidere,eu doar am intrebat daca merge pt a sti daca e alimentat partea de SAM si EZS corect.
        ECU motor se afla in partea stanga a masinii cand ridici capota.
        Degeaba te apuci personal sa faci investigatii daca nu ai cunostiinte nu ai ce sa faci.
        Adreseazate la cineva care stie ce face care pune un tester si vede ceva nu unu care iti pune testerul si spune ca nu da nimic,de fapt el ce asteapta sa dea?
        Prea multi au cumparat testere si s-au apucat de diagnoza parerea mea.

        Oricum cum s-a ivit problema ta ? Poate gasim mai usor defectul

        Comment


        • #19
          Pai am antrebat ce tester are si a anceput sa zambeasca ironic,la tinut 2 min nu are domne nimik 50 de lei costa

          Comment


          • #20
            Si cum nu are nimic daca nu porneste????
            Spunei sa isi dea in cap cu el

            Comment


            • #21
              Colegul space_frame are dreptate. Aceleasi simptome le-a avut un vecin cu un w202. Cand punea contactul pornea ventilatorul si nu ii dadea voie sa invarta. La el a mers o perioada punand contactul de mai multe ori pana cand se aprindea in final martorul de bujii fara sa porneasca ventilatorul, si atunci ii dadea voie sa o porneasca. Odata oprita, circul incepea din nou, pana intr-un final cand nu a mai vrut sa o ia deloc. Problema a fost intr-adevar calculatorul CDI si s-a rezolvat prin resoftare daca nu ma insel cu 100 lei.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #22
                Super tare ,ai dreptate ,stiu,dar zice este problema mecanica nu electronica de aia nu da nimik

                Nu ar ar fi o avere 100 de lei,ideea este ca pe aici nu prea are nimeni idee ,daca ma poate ajuta cineva cu nr tel pt resoftare CDI ,toti se dau meseriasi dar nu dau rezultate,pun un tester iau bani si nimik
                Last edited by mircea600sel; 11-17-2012, 00:25 AM.

                Comment


                • #23
                  Prima data vezi ce problema ai nu cauta oameni sa iti resofteze ECU si tu nu ai nici macar comunicare cu el.
                  In fine oricum situatia nu ajunge la un final bun daca masina nu se v-a duce la cineva care se ocupa cu electronica auto,nu planetare si resetat service.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by haddess View Post
                    Colegul space_frame are dreptate. Aceleasi simptome le-a avut un vecin cu un w202. Cand punea contactul pornea ventilatorul si nu ii dadea voie sa invarta. La el a mers o perioada punand contactul de mai multe ori pana cand se aprindea in final martorul de bujii fara sa porneasca ventilatorul, si atunci ii dadea voie sa o porneasca. Odata oprita, circul incepea din nou, pana intr-un final cand nu a mai vrut sa o ia deloc. Problema a fost intr-adevar calculatorul CDI si s-a rezolvat prin resoftare daca nu ma insel cu 100 lei.
                    LA W202 se defecteaza releele de langa ecu si dau aceeasi simptoma.
                    Pentru asta pana la urma mergea cand punea contactu de mai multe ori,ca facea contact la un moment dat.
                    Bine oricum exemple sunt multe,dar dupa cum stim bine ,masina trebuie pusa pe un Star si langa acest star un nene fan de diagnoza nu de bani

                    Comment


                    • #25
                      aceasi problema o am si eu am un e 220 bag cheia in contact se aprinde tot bordul dar nimic nu porneste,am duso la service miau dat electromotorul jos dar era f bun.dupa ce la montat sa aprins cu rosu protection bateri vizit work shop.care credeti ca este problema multumesc

                      Comment


                      • #26
                        Dom' Marean, litera mare please!

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #27
                          Vezi contactul bornei la baterie sa fie bine prins.

                          Comment


                          • #28
                            Cheie contact

                            Salutare..am o problema cu a doua cheie,imi porneste masina cu ea dar nu se incuie si nu stiu daca cheia are baterie sau se incarca direct din contact..multumesc

                            Comment


                            • #29
                              Are baterie, nu se incarca de la contact.Schimba bateria/bateriile si eventual sincronizeaza cheia cu masina, vezi in manualul de utilizare cum se face.

                              Comment


                              • #30
                                Salutare am si eu un mercedes w211 din 2005 si salut toti colegii. Am o intrebare daca schimb bateriile la cheie risc sa nu mai porneasca si raman in drum sau exista o reinitializare care trebuie facuta dupa ce schimb bateriile ca tare mie frica de ce am citit si nu as vrea sa raman cu cheile in mana si masina parcata.Daca stiti procedeul va rog sa mi-l spuneti si mie. VA MULTUMESC
                                Last edited by Zeus; 01-20-2013, 09:54 AM.

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF