Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Electrice W211 E 200 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Electrice W211 E 200 CDI

    Salut tuturor membrilor Mercedes Benz si felicitari pentru eforturile pe care le depuneti aici ,ma alatur si eu voua ca si posesor de nici o luna a unui W211 E200CDI 2003 care a reusit sa ma surprinda dar nu intr-un mod placut.
    Totul a inceput cu acel bord pe fond rosu unde apare simbolul unei baterii insotit de mesajul (Visit Workshop!) ,SRS mai tot timpul aprins si Brake Wear (Visit Workshop!) ce erau deja prezente si atinge apogeul astazi cand dupa un interior exterior la o spalatorie auto ma lasa fara comenzile de pe volan,fara faza lunga,fara semnalizare,fara stergatoare,fara claxon,imi aprinde martorul ESP si in momentul actionarii deschis inchis auto din cheie portiera sofer este inchisa daca celelalte sunt deschise si invers si cum fireste nu este totul are si un tremur in aceleratie dar care isi revine usor dupa ce o calc ceva mai serios.
    Am petrecut toata noaptea in fata calculatorului unde am citit toate cele 82 pagini in care apar toate postarile problemelor E class am luat si cateva notite referitor la ce am de facut si cum as putea rezolva cateva din probleme fireste nu de unul singur mai raman cateva intrebari ...Ce sa fac cu masina asta ? Cum e posibil asa ceva ? A mai patit cineva asa ceva adica atatea in acelasi moment ? Nu am posibilitatea sa ajung la reprezentanta tot ce am putut face este o diagnoza unde nu apare nimic si vizita la un electrician care a verificat tot fir cu fir ,siguranta cu siguranta de unde D-zeu sa incep .....???

  • #2
    Nu-ti complica viata cu electricieni. Mercedesul , inainte de rezistente a pus foarte mult creier. Diagonza STAR, si dupa dam cu presupusul
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

    Comment


    • #3
      Salut, hai sa le organizam putin. Tu zici ca ai cam asa:
      1 - eroare baterie cu bord rosu (posibil bateria moarta si nu se mai incarca, sau alternator cu problema care nu mai incarca, desi bateria e buna). Da mai multe detalii despre tipul si varsta bateriei.
      2 - SRS mai tot timpul aprins (detaliaza situatiile in care NU este aprins, de ex. daca se aseaza cineva pe scaunul pasager sau daca pui centura de siguranta cum se manifesta? folosesti cumva cheie pentru a pacali centura de siguranta?)
      3 - Brake Wear - visit workshop (verifica si daca e cazul schimba placutele de frana si senzorii; mare atentie in special la placutele de pe interiorul rotilor. Daca placutele sunt bune inseamna ca la schimbul anterior au ramas senzorii vechi si implicit eroarea)
      4 - cumulul de probleme care au aparut dupa spalare au mai toate legatura cu bateria descarcata. Practic maisna vede ca ramai fara curent si iti taie functiile care nu sunt esentiale pentru a conserva curentul ramas. In cel mai rau caz ti-a intrat apa la vre-un calculator. Deschide fiecare panoul de sigurante si verifica atent dupa urme de umezeala.
      In alta ordine de idei, completeaza corect locatia la profil ca sa stim de unde esti. Mai sunt printre noi useri care au tester de reprezentanta si te pot ajuta cu o testare cu Star unde spune si tzatza care a supt-o, daramite 3-4 erori amarate.
      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

      Comment


      • #4
        Probleme abs

        Am si eu o problema cu noua mea masina un E200 din 2001. De cand am luat-o sta permanent aprins martorul ABS.Am facut o diagnoza si a iesit ca eroare senzor ABS dreapta fata,drept care l-am schimbat,dar becul in bord tot aprins.Am mai facut o diagnoza si acum da ca eroare" C1540-08 (B24/15 rotary speed and lateral accelerator sensor)".Am cautat pe net unde e pozitionat acest senzor si am inteles ca ar fii sub bancheta din spate partea stanga,o cutiuta neagra cu o mufa.Problema e ca nu stiu daca intradevar acea cutiuta e senzorul de care am eu nevoie si daca a mai avut cineva aceasta problema rog sa-mi spuna si mie cum a rezolvat. Mentionez ca am verificat siguranta de ABS si e buna. Va multumesc anticipat.

        Comment


        • #5
          La mine eroare pe ABS a aparut pe dreapta fata si pana la urma era rulmentul de la roata avea joc prea mare si nu mai citea corect si dadea eroare pe ABS.

          Comment


          • #6
            Originally posted by papi View Post
            la mine eroare pe abs a aparut pe dreapta fata si pana la urma era rulmentul de la roata avea joc prea mare si nu mai citea corect si dadea eroare pe abs.
            dar eu nu am nici un joc la rulmenti si dupa ce am schimbat senzorul de roata nu a mai aparut decat eroarea cu senzorul de acceleratie laterala...ma poate ajuta cineva cu schema electrica a abs-ului pentru e200 cdi ,poate o fi un contact imperfect sau fir intrerupt?...

            Comment


            • #7
              Multumesc pentru raspunsurile voastre au ajutat foarte mult .... am facut o diagnoza nu la reprezentanta Mercedes .... undeva la un servis din apropiere am identificat erorile (cateva noi restul pana la 63... in istoric ) si am sters aproape tot cu exceptia a doua SRS si Brake Wear pentru care am primit si explicatie.
              Martor SRS aprins in bord datorita deteriorari acelei panze de subt scaunul pasager drepata fata fiind intrerupta nu inchide circuitul (probabil cei de la spalatorie se aseaza cu un singur genunchi pe scaun si atunci foarteaza sau chiar rup acea panza).
              Martor Brake Wear (Visit Workshop!) se datoreaza schimbului de placute frana fara a inlocui si senzorii cu unii noi (precizez ca atat fata cat si spate placutele le am noi ).
              Simbolul unei baterii in bord pe fond rosu insotit de mesajul (Visit Workshop!) se datoreaza unui acumulator situat in fata dreapta subt carcasa filtru polen .... o intreaga poveste .... are codul A 211 541 00 01 este produsa de Fiamm are 12V 12AH 170 A (EN) si dimensiunile 15/15/8,5 foarte usor de ajuns la ea ..... dupa tot felul de masuratori ea este cea de vina (in cazul meu carcasa bateriei era goala nici o picatura de electrolit si nu putea pastra tensiunea ... au completat cu electrolit si de la 3.55 v la prima masurare a crescut pe loc la 9,75v si imediat dupa montaj totul a revenit la normal incarca si mesajul a disparut ).
              Nu sunt sigur ca asta e solutia si ma gandesc ca in primavara sa inlocuiesc acel acumulator din moment ce era goala se poate repeta si pot reaparea probleme.... am gasit acumulator la un magazin de piese auto si nu costa mai mult de 210 ron in nici un caz acele cateva milioane ca la reprezentanta.
              Pentru acel tremur in acceleratie am fost indrumat sa trec cutia tiptronic in a 3 si sa mentin acceleratia intre 3 mii si 4 mii de turatii pe parcursul a 10-15 km toate acestea pentru a curata supapa EGR fara demontare .(nu am incercat urmeaza )
              Sper sa va ajute .... multumesc www.clubmercedes.ro si tuturor celor care -l fac sa functioneze .... drum bun tuturor fara incidente.

              Comment


              • #8
                A .... si ca sa nu uit am si o posibila solutie pentru aceea portiera sofer care ramane inchisa in timp ce toate celelalte se deschid si invers ... pentru sincronizarea lor directorul de la acest servis a spus ca trebuie apasat concomitent atat pe butonul de inchidere cat si pe cel de deschidere de pe cheie pret de 6 secunde sau pana cand ledul rosu clipeste de doua ori .....(nu am incercat urmeaza ) .... multumesc.

                Comment


                • #9
                  Ultimele doua operatii - cea cu 10-15km in treapta 3 si cea cu sincronizatul telecomenzii - ar fi bine sa nu le mai faci! Poti aprofunda studiul pe forumuri sau poti apela la un specialist.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #10
                    La faza cu apasatul pe cheie concomitent pe inchis-deschis pana clipeste ledul o poti face linistit. Aia e o functie pe care o folosesti cand calatoresti singur sa nu mai deschida toate usile ci doar pe cea de la sofer + capacul de la rezervor. Teoretic, daca apesi ambele butoane ar trebui sa actioneze din nou toate usile. Si tot daca nu sunt probleme, acum cand apesi o data pe cheie deschide doar usa ta, iar daca mai apesi inca o data ar trebui sa le deschida si pe restul.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Am incercat aceea procedura din cheie dar nimic acelasi rezultat la actionare deschidere auto toate se deschid mai putin cea de la sofer unde acel mic buton de deschidere din interior sare in sus de cateva ori dar nu ajunge in pozitia sus adica sa pot deschide portiera dupa cateva apasari tot pe deschis ajunge sus si pot deschide portiera habar nu am ce pot face.
                      Despre procedura de curatare a supapei EGR fara demontare adica ( tiptronic in 3 si pret de 10-15 km turat intre 3-4 mii de turatii am renuntat dupa nici un km , raport acceleratie treapta de viteza total diferit ai senzatia ca iti crapa motorul nu pot face asa ceva masinii prefer sa mai caut si alte solutii sau sfaturi in legatura cu oscilatiile turometrului cauza fiind supapa EGR .... daca o fi ea de vina.Multumesc

                      Comment


                      • #12
                        E destul de usor de demontat EGR-ul pentru curatare, ai nevoie de WB40 sau benzina si se spala in maxim jumate de ora. Ai putea sa faci si varianta descrisa mai sus, stai linistit ca nu crapa nik... doar ca seamana a frectie la picior de lemn si s-ar putea sa nu se rezolve nimic. Iara, daca tot demontezi EGR pentru curatare, poti sa te uiti la galeria de admisie in ce stare e, iar daca trebuie curatata si aia, atunci nu o lasa asa. Din pacate, galeria e un pic mai dificil de demontat si curatat, dar un mecanic o face cu ochii inchisi. Oscilatia de turatie e de la senzorul din capatul rampei de injectie. Trebuie curatat contactul cu WB40 si se rezolva (in cea mai buna varianta). Bafta!

                        Comment


                        • #13
                          Te salut,
                          Dau si eu o parere ,am avut acceasi problema ,am schimbat bateria si tot nimic ,dar a trebuit sa schimb si bateria mica ,deci schimba bateria de 12v 12Ah care se afla sub filtru de polen si ai terminat cu necazurile.
                          Bafta si da-mi de stire daca ai rezolvat-o .
                          Numai bine !

                          Comment


                          • #14
                            Ceau problema de genu am avuto si eu la cumparare masinii, dar cu problema asta am reusit sa iau masina mai ieftin avand un mecanic langa mine ce ii pasionat de MB si mi,a soptit sa stau calm ca ii bateria din fatza asa zisa baterie de memorie din cate am auzit cand am cumparatao . singura problema a rasmas si la mine cu SRS

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by DanyE200CDI View Post
                              Am incercat aceea procedura din cheie dar nimic acelasi rezultat la actionare deschidere auto toate se deschid mai putin cea de la sofer unde acel mic buton de deschidere din interior sare in sus de cateva ori dar nu ajunge in pozitia sus adica sa pot deschide portiera dupa cateva apasari tot pe deschis ajunge sus si pot deschide portiera habar nu am ce pot face.
                              Despre procedura de curatare a supapei EGR fara demontare adica ( tiptronic in 3 si pret de 10-15 km turat intre 3-4 mii de turatii am renuntat dupa nici un km , raport acceleratie treapta de viteza total diferit ai senzatia ca iti crapa motorul nu pot face asa ceva masinii prefer sa mai caut si alte solutii sau sfaturi in legatura cu oscilatiile turometrului cauza fiind supapa EGR .... daca o fi ea de vina.Multumesc
                              Salut!
                              Despre broasca inchidere sofer:
                              -se poate repara, exista topic in acest sens, are ori un arc rupt in interior, ori uzura prea mare pe pinioanele din plastic...
                              -se poate inlocui cu una noua (aprox. 400 ron) sau cu una second hand la jumatate din pretul uneia noi.
                              -poti sa o lasi in starea in care este si sa incui portiera cu cheia metalica.
                              Mi-o poti trimite dupa ce o demontezi si ti-o pot repara eu sau te pot indruma cum sa o repari singur daca ai putina experienta si indemanare.

                              Pentru oscilatia turatiei, este foarte adevarat ca poate fi vinovat regulatorul de presiune de pe rampa, dar pentru a fi convins ar trebui sa ii faci o diagnoza pe parametri de functionare in diverse momente de turatie ale motorului (in special la relanti).
                              Astfel ai putea vedea si parametri de functionare (corectie la injectoare) in mod diferentiat la rece si la cald. Unele injectoare isi modifica corectia de la rece la cald.

                              Cu respect, Cristian C.
                              Diagnoza, reparatii mecanice,electric-electronice, piese second-hand/noi pentru MERCEDES-CDI -IASI
                              tel.-0749562999
                              Last edited by cristian C.; 12-14-2012, 11:49 AM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF