Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Rezolvare probleme E 290

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rezolvare probleme E 290

    Am mai postat despre masina mea pe forum...acum o sa postez incercarile de a o readuce pe sosele,bineinteles,daca se poate lucrul asta.De ceva vreme nu mi-am mai batut capul cu ea,vroiam sa o dezmembrez,dar am zis hai sa mai incerc ca poate,poate...Masina e un w210 din 97 2.9 turbodiesel azi m-am uitat pe la calculatoare,in partea din dreapta sub capota,ca am probleme la cutia de viteze.
    Cat am bajbait eu pe acolo am reusit sa "stric" inchiderea/deschiderea geamurilor...o sa ma mai uit sa vad ce n-am pus bine la loc.
    Problema majora este ca nu schimba vitezele,este automata cu o cutie 722.613...avea momente cand claxonam ea incepea sa schimbe bine,de unde am tras o concluzie ca ar fi de vina partea electrica...cutia schimba super bine,nu da socuri absolut deloc si schimbul de ulei este facut de curand.
    As vrea sa repar masina cu cheltuieli minime,avand in vedere ca una in germania este in jur de 1500-2000eur.Nici la un tester nu am dus-o,dar vreau sa ajung cat mai curand,cand am mai fost mi-a dat ca nu comunica calculatorul cutiei cu ABS,azi am vazut ca imi curge un fel de ulei din calculatorul EGS. E normal asa ceva?

  • #2
    Azi am fost la RAJDP si mi s-a spus ca nu trebuia sa imi bag eu nasul in cutie la schimbul de ulei... Si am fost sfatuit sa bag cat ulei am scos din el eu tot nu inteleg de unde a ajuns ulei in calculatorul EGS.

    Comment


    • #3
      La ce te referi cand spui calculator EGS? Exista o mufa pe cutie pe unde trec cablurile in interior, la calculator. Mufa se crapa sau cedeaza garniturile si intra ulei la placa cu circuite, de acolo deranj maxim. E boala cutiei 722.6.

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        Eu am umblat sus,exact acolo unde sunt robinetii de caldura este si un loc cu toate calculatoarele...nu ma duce mintea cum a ajuns ulei tocmai acolo,firele sunt curate...l-am schimbat cu cel de pe E200 benzinar dar tot la fel,poate daca ii fac un test si resetez erorile apuc sa ii mai dau si eu o talpa

        Comment


        • #5
          Dau si eu o tura prin comuna nu vrea neam sa schimbe,o chinuiesc putin,tot asa...apare o gagica,dau claxon si ...surpriza schimba cutia de ziceai ca nu e adevarat,bineinteles ca i-am rupt coaja,ma injurau consatenii la 160km/h prin localitate cred si eu...

          Comment


          • #6
            Edy te astept pe la birou , te-am vazut cand ai trecut nu esti zdravan , cu viteza aia ?



            stima
            Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

            Comment


            • #7
              Oare sa fie de vina calculatorul cutiei?

              Comment


              • #8
                Edy, cineva ti-a umbla la cabluri.. ... oare tu?? :

                Uite, la calculatorului cutiei de viteze trebuie schimbata mufa de plastic pe unde intra ulei la calculatorul cutiei. Inainte, trebuie curatat calculatorul cu WB40, cu grija. Mufa se gaseste doar la reprezenta si costa ~7 euro, asta daca nu dai ca mine de un angajat care, se pare ca vinde piese de OZN. Chestia e ca angajatul minune care l-am intalnit eu nu stia despre ce piesa vb si chiar a insistat ca aceea piesa nu exista...tipic romanesc.

                In legatura cu claxonul = cutie de viteze in stare perfecta, e o problema electrica. Ai nevoie de un electrician bun, care sa o ia dintr-un capat si sa verifice tot. Colegul Mercedes-cdi e aproape de tine, si poate, cu bunavointa dumnealui, poate sa te ajute. Bafta!

                Comment


                • #9
                  Pai la dansul am mai dus-o si nici el nu stia concret ce are...eu am mai zis,nu vreau sa bag un car de bani in ea,mai bine ii dau drumul la dezmembrare,un altul mi-a zis ca asa tre sa stea calculatorul,in ulei...oare?

                  Comment


                  • #10
                    Edy eu am desfacut calculatoate (nu de mercedes )si in ele au ceva de genul dar nu cred ca este ulei , altceva este , nici scopul lichidului acolo nu il inteleg dar banuiesc , ca are un rol important ...probabil de a racii , nu stiu.





                    stima
                    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                    Comment


                    • #11
                      Deci...masina asta mi-a mancat ficatii...bine ca n-am pierdut nici un leu cu ea ,dar tare imi vine si ii f-t un topor si o fac bucatele!

                      Comment


                      • #12
                        S-ar putea sa strici toporul .Ia la mana tot si o sa gasesti bubosu'.

                        Comment


                        • #13
                          Nu te ingrijora...pana la urma o sa reusesti sa faci ceva.
                          Din cate am inteles ai un mertz de dezmembrat...oare cum ar fii sa iei cablajul de pe agregatul de dezmembrat si sa inlocuiesti?
                          Nu e o munca titanica, si, cred ca in maxim 2 zile reusesti sa faci lucrul asta. Totul e cu mufe. Daca ai probleme la cutie, incepe cu cablajul de la cutie.

                          In computere exista un lichid numit flux. Practic in orice are cipuri electronice exista si substanta aceea. Are rol conductor de caldura/racire si lipseste/protejeaza circuitele de apa sau alte lichide. Problema e ca nu stiu ce se intampla daca intra ulei pe la el...poate se dizolva...sa speram ca nu.
                          Inca ceva... simptomele cutiei pot sa porneasca de la acel computer. Poate daca il cureti o sa ai placutul sentiment ca toate o sa functioneze asa cum trebuie. Iara, din cate stiu eu, acel computer nu trebuie sa stea in ulei. Cine ti-a spus chestia asta, o fii vazut problema care o ai tu, si s-o fii gandit ca asa tre sa fie. Bafta si anunta-ne ce ai rezolvat.

                          Comment


                          • #14
                            Nu mi-am mai batut capul cu ea...ma enervez,dar tata insista sa o facem,oricum el nu prea se baga,ma ajuta,dar din vorbe ...Pai EGS ul de pe cel benzinar nu e in ulei,cel putin nu curge nimic din el,ma gandeam sa il schimb si sa ii dau un tester sa stearga erorile,poate cine stie?Oricum,de cand am avut accidentul nu ma astept ca ea sa mai fie masina,dar asa e omul,trebuie sa aiba el ceva de ciocanit/spart/gaurit daca as putea sa o vand,mai pun eu ceva peste si imi trag un ochios mai de doamne ajuta

                            Comment


                            • #15
                              Pune un tester pe ea sa iti stearga toate erorile. Cv nu o sa schimbe daca nu stergi erorile. Si eu am demontat calculatorul l-am facut bucati, am rupt priza la cutie ca nu puteam sa scot placa electronica, am schimbat ulei dar pana nu am pus tester pe ea nu a schimbat.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF