Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problem W211 E270 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problem W211 E270 CDI

    Buna seara. In primul rand vreau sa mentionez ca sunt proaspatul posesor al unui MB W211 E270 CDI an 2004, si nou pe acest forum, asa ca ii salut pe toti forumistii cu aceasta ocazie.
    Cum am precizat in titlu am observat o problema la masinuta si functia search nu m-a ajutat sa gasesc o informatie concludenta despre ea:

    Cand accelerez usor in primele 3 viteze (am cutie manuala) simt ca masina ezita sa accelereze, adica accelerarea nu se face cursiv ci parca "intrerupt". Parca "patineaza". Fenomenul nu se simte daca accelerez puternic ci doar cand apas foarte usor pedala. Poate fi din cutie? A mai intalnit cineva problema?

    Multumesc anticipat

  • #2
    Probabil ca nu apas eu pedala destul...oricum maine sunt programat la mecanic sa vada care este treaba. O sa postez rezultatul

    Comment


    • #3
      Ce masina ai condus pana acuma?
      Daca nu a avut servo - directie, frana, ambreiaj - este normal pana inveti viteza de apasare/relaxare a pedalei de ambreiaj functie de turatia motorului. Prea rapid ca la mecanice simple - mers "in suturi", prea lent -patinaj ambreiaj+ intarziere la accelerare.

      Comment


      • #4
        Salut.
        Problema poate fi de la volanta cu masa dubla.
        Bafta.

        Comment


        • #5
          Cred ca incep sa ma lamuresc, mai ales ca masina a fost condusa pana acum de o femeie.
          Astazi am condus mai mult prin oras si am observat urmatoarele simptome:
          -pedala de ambreiaj merge greu - este normal la aceasta masina? - si pedala scartaie...
          -cand tin apasat ambreiajul se aude un "scartait" usor tipic rulmentului de presiune
          Cu toate acestea, si avand in vedere faptul ca am avut masina careia ii patina ambreiajul sunt cateva aspecte care mi se par curioase, si anume:
          - merge "in suturi" doar daca accelerez usor - cand o calc mai tare fenomenul dispare si nu pare sa patineze(cum ar fi normal), sau sa intarzie la accelerare.
          - fenomenul mi se pare ca se simte intre 2000 si 3000 de ture mai ales in vitezele 2 si 3.

          Oricum una peste alta cred ca e ambreiajul. Sper sa aflu maine ceva concret. Apropo stie cineva cam cat costa un kit?

          Multumesc

          Comment


          • #6
            Ambreiajul este dus cand accelerezi si patineaza,nu atunci cand accelerezi usor ca atunci nu iti mai patineaza...pedala trebuie sa fie destul de tare,daca e moale nu e bine
            (ai placa dusa),ambreiajul trebuie sa fie jos,daca e sus e simptomul de uzura,adica o sa inceapa sa patineze cat de curand!!!

            Comment


            • #7
              Si eu tot la volanta ma gandesc.






              stima
              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

              Comment


              • #8
                Acum am vb cu mecanicul si se pare ca este de la EGR. Revin cu detalii.

                Comment


                • #9
                  In continuare mecanicul sustine ca ar fi de la EGR, dar am vb cu cel de la care am cumparat masina si mi-a spus sa incerc metoda "romaneasca", si anume sa bag ceva aditiv si sa i dau niste talpi pe autostrada la ture mari. Nu stiu daca am mentionat si faptul ca masina scoate si un pic de fum negru. Sa inteleg ca pot fi de vina si injectoarele? Pe test au dat bine, cand dau talpa fuge, dar cand urc usor merge in suturi. Sa incerc sa curat injectoarele?

                  Comment


                  • #10
                    Parerea mea este sa nu bagi aditiv, baga niste carburant de iarna si mergi cu ia turata o perioada sa se curete, schimba vitezele peste 3000 de ture, cu alte cuvinte aleargo putin. Personal am papat o pompa de benzina din cauza aditivilor bagati in carburant (eu am un benzinar de 2000 cm). Toti carburantii sunt acum aditivati.
                    Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                    Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                    Onorez comenzi si in Bucuresti
                    Tel. 0736375626 Marian

                    Comment


                    • #11
                      Da se pare ca a fost intercoolerul pe care l-am schimbat. A fost lovita masina si implicit si intercoolerul a fost indoit si crapat. Nu mai scoate fum si trage mai bine. Se pare ca e pe duca si volanta.

                      Comment


                      • #12
                        http://www.centplay.com/affiliate/id_139/

                        Probabil ca nu apas eu pedala destul

                        Comment


                        • #13
                          Totusi, parerea mea este ca nu strica ca sa faci o curatare la EGR. Daca doresti poti sa o faci chiar dumneata fara nushce cunostinte de mecanica. Ai nevoie doar de chei si un spray care sa curete depunerile de funingine de pe supapa. Exista pe forum un topic DIY care explica mai multe despre acest lucru. Confirm faptul ca dupa curatare poate sa dispara acest simptom, desi nu e obligatoriu. La mine a disparut...Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            Trebuie sa recunosc ca am fost sceptic, dar SirDeadlina mi-a dat cel mai bun sfat si merita o bere . Am fost la mecanic si mi-a curatat EGR-ul. In urma acestei actiuni s-au intamplat minim 3 lucruri bune: NU mai merge deloc in suturi, a scazut consumul cu aprox 1,5-2L, si a crescut si puterea. Nu era cine stie ce mizerie dar e clar ca se simtea. Sper ca topicul sa fie de ajutor si altora care se confrunta cu aceleasi probleme

                            Comment


                            • #15
                              Astept berea cand ne intalnim... Glumeam!

                              Tocmai de aia s-a infiintat acesta forum si membrii acestuia incearca sa ajute din experienta pe cei care au probleme la masina, lucru care deobicei pe acest forum e 4free!

                              Nu esti dator nimanui cu nimic, dimpotriva, ma bucur ca ai rezolvat problema si sfaturile de pe acest forum ti-au fost de ajutor.

                              Eventual poti sa incerci si varianta cu talpa pe autostrada, dar fara aditivi. Baga doar motorina premium de la OMV sau MOL. Ai nevoie de turatii mari, peste 3000, si trebuie tinuta asa macar vreun sfert de ora. Un drum pe autostrada cu 160 la ora ar fi mai multe decat indicat (dar grija la radare!!!). O sa ai placutul sentiment cand o sa ai in spatele tau o dara mare de fum negru ca toate s-au curatat nu doar EGR-ul. Eu am pus la 150 pe pilot automat si dupa cateva secunde a iesit cam un kilometru de fum negru (care cel mai probabil a venit de la supape, galerie admisie si nu in ultimul rand de la catalizator). Dupa aia o sa vezi o imbunatatire foarte mare la acceleratie si consum. Drumuri uscate si bafta!
                              Last edited by SirDeadline; 12-07-2012, 13:44 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF