Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Presiune vas expansiune

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune vas expansiune

    Salut! Am un W211,E200,care pierde lichidul de racire pe la vasul de expansiune,mai exact supapa de presiune(capac). In afara orasului,pe o distanta de 100 km, pierde 1L si ceva de lichid de racire,pe la capacului vasului de expansiune. Capacul vasului de expansiune a fost schimbat recent dar problema persista. Rulam pe autostrada,cu viteza de 145 km la ora,brusc temperatura apei ridicandu-se la 120 de grade,am oprit motorul,am ridicat capota iar lichidul de racire iesise prin orificiul de evacuare.Mentionez ca in oras pierde putin lichid de racire.
    De ce se creaza presiune in vasul de expansiune,astfel incat arunca lichidul afara?
    Multumesc!

  • #2
    Poate sa fie trmostatul blocat pe deschis , garnitura de chiulasa ciupita....cauze pot fi multe.
    Porneste motorul si uita-te in vas , daca bolboroseste e garnitura sau fereasca sfantul mai rau.
    Mergi la un sevice si vezi ce-ti spun ei ca e cam greu sa dai cu presupusul daca nu vezi ce si cum.





    stima
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #3
      Si eu cred ca e garnitura, or worse.

      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

      Comment


      • #4
        Sau poate nu inchide bine capacul tau de la vas, poate nu ajunge pana jos pe guler, poate are arcul cam moale.

        Comment


        • #5
          L-a schimbat omul...

          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

          Comment


          • #6
            Am comandat alt capac, astept sa vin la ora 15, mai incerc odata

            Comment


            • #7
              La mine cand a ramas termostatul pe deschis aveam impresia ca or sa pocneasca furtunele de pe masina .
              Pana la urma a pocnit da nu furtun ci ...radiatorul





              stima
              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

              Comment


              • #8
                Am scos capacul la vas, am pornit motorul, nu borboroseste nimic. Ce culoare trebuie sa fie lichidul de racire (antigel) al meu este verde?

                Comment


                • #9
                  Buna ziua, am schimbat termostat, capac vas expansiune si nu am scapat de problema.Sa fie garnitura sau chiuloasa?

                  Comment


                  • #10
                    E foarte posibil sa fie garnitura sau vorba lui Zeus mai rau ( chiulasa in sine) .
                    Mergi la un mecanic si vezi ce-ti zice.




                    Stima
                    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                    Comment


                    • #11
                      Uita-te in vasul de expansiune daca este ulei e foarte important!!! daca ai ulei in vas inseamna ca e garnitura de chiuloasa ciupita.Sau pe joja de la ulei daca ai apa!
                      Daca nu este ulei incearca termostatul sa il schimbi poate a ramas blocat sau cine stie. Apropo cand pui masina in miscare incearca sa nu inchizi vasul de expansiune pentru ca daca e ciupita garnitura de chiloasa risti sa iti sparga radiatorul, furtune mai uzate, radiatorul de incalzire etc. pentru ca el presiune respectiva v-a incerca sa o scoata undeva afara!

                      Comment


                      • #12
                        Eu am avut garnitura inpuscata, baga apa in baia de ulei (crestea nivelul la ulei si scadea apa din motor) Avea un tremurat la relanti (cernea) Presiunea in furtune exagerata. Cu siguranta este garnitura de chiuloasa, avand in vedere ca ti-a fiert motorul (120 grade apa) Pe mine toata afacerea garnitura schimbata ma dus cam 1500 ron (garnitura, semeringuri supape, planat chiuloasa, ulei si filtru, silicon pentru capac culbutori si manopera mecanic) Daca vrei sa nu ai surprize sa-ti sparga furtune, scoate garnitura de la capacul vasului de expansiune (cea din cap) si presiunea se pierde. Dar parerea mea este sa nu mai mergi cu masina decat la mecanic, ca poti distruge chiuloasa.
                        Last edited by nora-marian; 11-23-2012, 01:05 AM.
                        Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                        Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                        Onorez comenzi si in Bucuresti
                        Tel. 0736375626 Marian

                        Comment


                        • #13
                          Inainte de a schimba garnitura de chiuloasa, incercati sa vedeti daca nu cumva aveti un radiator blocat sau murdar, mai ales daca nu sesizati ulei in vasul de expansiune. De aci problema cu presiunea... Daca e murdar pe dinafara din cauza mustelor sau mizeriei de pe drum poate sa duca la incalzirea peste normal a antigelului. E o operatiune care nu costa si e usor de facut. Presiune in sistemul racire a masinii e normal sa fie. Problema e sa nu fie prea mare.

                          Comment


                          • #14
                            Am scos capacul de la vas, cand a daschis termostatul a inceput sa arunce lichid foarte mult si borborosea.

                            Comment


                            • #15
                              Daca ai bule maro in vasul de expaniune ii garnitura de chiulosa.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF