Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Mi-a explodat radiatorul la 200 km/h

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mi-a explodat radiatorul la 200 km/h

    Nu inteleg de ce dar aseara mergeam cu 200 km/h si la un moment dat abur mult si apa a urcat la 120 instantaneu.

    Dupa o verificare amanuntita am constatat ca mi-a aruncat capaul radiatorului lateral dreapta cum te uiti la motor
    Intrebarea mea este : De ce s-a intamplat asa ceva? Ce ar fi putut sa-mi provoace mie presiunea asa mare incat sa cedeze tocmai radiatorul , de ce nu a pocnit vreun furtun ceva.



    stima
    Last edited by zavelk; 10-21-2012, 08:12 AM.
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

  • #2
    Salut, este posibil ca radiatorul ala sa fi fost desfacut si curatat la un moment dat, de aceea a cedat capacul. Presiunea normala era suficienta sa-l dea afara daca era deja uzat aluminiul prin resertizare dupa curatare.

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #3
      Da Zeus , desfacut si anulat 18 celule, cositorite la ambele capete si pus capacul inapoi .
      Am dat deja comanda de radiator , ajunge la mine pe la orele 13 .Cu ocazia asta imi schimb si termostatul ca ramasese blocat pe deschis de ceva vreme.




      stima
      Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

      Comment


      • #4
        Vezi cu antigelul, hepu ti-as recomanda. A fost lipit capacul, asa-i? De asta a sarit de acolo. Ma mir ca nu se incingea cu atatea celule anulate. Oricum, spor la treaba!

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Da a fost lipit si referitor la antigel deocamdata o sa pun apa pentru ca nu am de unde cumpara un antigel bun de aici .
          Trebuie sa ajung in Constanta , dar asta maine si o sa tin cont de sfatul tau , merci





          stima
          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

          Comment


          • #6
            Sal.Daca pui apa, sa pui si 2-300 de ml de otet bun ca sa previi depunerea calcarului.Cand o sa pui antigelul sa pui mai concentrat ca o sa iti mai ramana apa si o sa iti mai dilueza din concentratie.Bafta.

            Comment


            • #7
              Originally posted by gmihai24 View Post
              Cand o sa pui antigelul sa pui mai concentrat ca o sa iti mai ramana apa si o sa iti mai dilueza din concentratie
              Am vazut masini aduse din Germania care aveau doar antigel curat in radiator.

              Ei de nu dilueaza antigelul?
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                In circuitul de racire se mareste debitul/presiunea creata de pompa de apa cand mergi la o viteza de 200 km/h pentru mai mult timp, pentru ca turatia pompei de apa e direct proportionala cu turatia motorului, asa ca daca aveai astupati elementi din radiator, radiatorul nu mai avea debit suficient pentru tot volumul de apa primit asa ca e logica treaba cu presiunea de a "crapat" radiatorul. Totusi ar trebui verificat si capacul de la vasul de expansiune sa nu cumva sa nu lase presiunea sa iasa cand ar trebui sa o faca, parca la w 211 e 17 PSI...
                Last edited by Dj Sky; 10-21-2012, 22:30 PM.

                Comment


                • #9
                  Deci radiator ai comandat...ma interesam pe aici pe forum...ce sa zic,eu eram in dreapta cand a pleznit radiatorul.

                  Comment


                  • #10
                    Eu am doar antigel concentrat pus.Febi cu proprietati de ungere.Temperatura de inghet mai jos de -40grC masurata cu densimetru.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • #11
                      Pt antigel cu densitatea pt -40-45 de grade, concentratia este de 50-50 nu ai cum sa pui antigel pur pt ca e prea vascos.

                      Comment


                      • #12
                        Radiator am comandat dar ajunge saptamana ce vine.
                        Comanda pe cod original , in Italia pret cu transport 250 euri ..in comparatie cu "Romanica" e....juma' de pret.

                        Antigel am luat azi hepu 8 litri pur




                        stima
                        Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                        Comment


                        • #13
                          Am verificat si vasul de expansiune ....a scapat
                          Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                          Comment


                          • #14
                            Ai investit ceva... Normal ca a "scapat" vasul, problema nu a fost suprapresiunea, a fost lipiciul de la capacele radiatorului. Oricum e bine ca ai schimbat acum, inainte de iarna, radiatorul si termostatul si pui antgel proaspat. Oricum ceda la frig. Daca rezolvi si reusesti sa-i mai pui o bujie , iarna asta esti jupan.

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              Crede-ma ca de multe ori nu ma ia somnul cand stiu ca e rupt draciul ala inauntru, ma tot gandesc cum si in ce fel , cu ce ....fara sa dau jos chiulasa.

                              Radiatorul era varza rau.



                              stima
                              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF