Respecte pentru fanii MB
Posed de curand un E klasee, W211, CDI cu motor de 2148, din 2004. Urmeaza sa-i fac schimbul de consumabile. Sunt nelamurit in privinta Filtrului Epurator. Trebuie neaparat schimbat sau se poate curata ???
Nu am gasit fotografii cu acest filtru, dar din discutii, am aflat ca-i pozitionat langa busonul de umplere ulei, SAU e parte comuna, avand doua camere, cu un furtun care iese din el si coboara undeva in jos… Mai are 5 suruburi de prindere pe blocul motor. Sper ca l-am identificat bine.
Pentru ca tot fac schimbul de consumabile as vrea sa-l curat sau sa-l schimb. Precizez nu pare murdar pe dinafara, (ce e vizibil din exterior).
Care e procedura de curatare a lui ??? Si cu ce anume ???
Si inca o intrebare ? daca in motor la ultimele 3 schimburi sa pus ulei 5W40 as putea trece pe 5W30 ? Apare vreo problema ? Sau e bine sa continui tot cu 5W40 ?
Va multumesc anticipat
Sanatate multa
Posed de curand un E klasee, W211, CDI cu motor de 2148, din 2004. Urmeaza sa-i fac schimbul de consumabile. Sunt nelamurit in privinta Filtrului Epurator. Trebuie neaparat schimbat sau se poate curata ???
Nu am gasit fotografii cu acest filtru, dar din discutii, am aflat ca-i pozitionat langa busonul de umplere ulei, SAU e parte comuna, avand doua camere, cu un furtun care iese din el si coboara undeva in jos… Mai are 5 suruburi de prindere pe blocul motor. Sper ca l-am identificat bine.
Pentru ca tot fac schimbul de consumabile as vrea sa-l curat sau sa-l schimb. Precizez nu pare murdar pe dinafara, (ce e vizibil din exterior).
Care e procedura de curatare a lui ??? Si cu ce anume ???
Si inca o intrebare ? daca in motor la ultimele 3 schimburi sa pus ulei 5W40 as putea trece pe 5W30 ? Apare vreo problema ? Sau e bine sa continui tot cu 5W40 ?
Va multumesc anticipat
Sanatate multa
Comment