Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Vajait puternic 800-1000 rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vajait puternic 800-1000 rpm

    Buna ziua la toti,de cateva zile am achizitionat un mercedes e220 w210 motor de 2200 DIesel de 95cp,si intre 800 si 1000 rpm se aude un vajait,o frecare foarte tare in masina si afara,si cu ambreiaju apasat si fara,la fel se aude si cand plec de pe loc,stie cineva ce e de facut?ce se aude?

  • #2
    Originally posted by Luci263 View Post
    Buna ziua la toti,de cateva zile am achizitionat un mercedes e220 w210 motor de 2200 DIesel de 95cp,si intre 800 si 1000 rpm se aude un vajait,o frecare foarte tare in masina si afara,si cu ambreiaju apasat si fara,la fel se aude si cand plec de pe loc,stie cineva ce e de facut?ce se aude?
    Ambreiajul sau volanta in cel mai bun caz. Cel mai rau... din pacate cutia de viteze daca acest zgomot se aude si in mers, mai exact pe mai multe viteze... Sper din suflet sa nu fie , si sa fie doar ambreiajul sau volanta... Bafta!

    Comment


    • #3
      Si peste 1000 de ture nu se mai aude nimic?

      Comment


      • #4
        se aude doar intre 800 si 1000 rpm daca sta la relantiu nu se aude si daca trece de 1000 rpm iara nu se aude,si se mai aude doar cand plec de pe loc,atata tot,se aude ca un fel de frecare,si mai este o chestie,la viteza mai mare,vibreaza masina,intre 50 si 60 km/h se simte cel mai tare si dupa 120 km/h la fel,poate sa fie de la uleiul din cutie?,este cutie manuala....

        Comment


        • #5
          numai are nimeni nici o idee?

          Comment


          • #6
            Daca deschizi capota si o accelerezi cu mina nu auzi din ce parte vine zgomotul dinspre alternator ,din motor,dinspre cutie?Asa daca zici ca vine de sub capota nu o sa ne dam seama in vecii.Iar vibratul pote sa vina de la cardan doar daca lasi acceleratia si isi revine cind accelerezi vibreaza.Pote sa fie de la roti .Ridica fiecare roata cu cricul pune un chituc la banda de rulare si invirte roata cu mina vezi daca are bataie,sa nu aiba anvelopa insertia rupta sau sa fie o jeanta strimba.

            Comment


            • #7
              Vibratiile, dupa cum caracterizezi dumneata, pare sa fie de la cauciucuri..
              Zgomotul ala l-am avut si eu la masina lui socru...Din pacate, cutia era dusa, din cauza lipsei de ulei. Eu zic ca sa mergi la mecanic sa vezi ce iti zic. Problema este 100% mecanica si nu electronica. Cureaua de trasmisie ai verificat-o?

              Comment


              • #8
                zgomotul vine dinspre cutia de viteze,am puso pe groapa si am obs k e si unsa de ulei ca si cum ar fi curs.......

                Comment


                • #9
                  si dupa un timp,dupa ce se incalzeste putin motoru,zgomotul nu se mai aude asa tare.....se aude dar foarte incet....

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Luci263 View Post
                    si dupa un timp,dupa ce se incalzeste putin motoru,zgomotul nu se mai aude asa tare.....se aude dar foarte incet....
                    Verifica uleiul din cutie...ai spus ca se vede ulei curs. Explica mai pe larg cu vibratiile la 50-60 km/h; in ce treapta de viteza, turatie.

                    Comment


                    • #11
                      de la cine am cumparat masina mia spus k viratiile sau trepidatiile sunt de la bucsa de la cardan,k e dusa aia,dar m-am uitat si par a fi in regula,inca o chestie,cand merg cu spatele chiar knd plec de pe loc se aude tot timpul un "poc"in spatele masinii.....

                      Comment


                      • #12
                        nu conteaza treapta si turatia,tot timpul knd e urcare turatia se simte acea vibratie....cu vajaitul am rezolvat,am puso pe groapa si am verificat mai atent si se aude de la cureaua aia....in partea din fata jos....pro freaca de ceva,ori cureaua in sine....mai treubuie stransa sau vreo rola e destransa....

                        Comment


                        • #13
                          Mai poate fi problema si din rulumentul de pe cardan, un prieten a avut exact acest tip de problema, se auzea un vajait la diferite turatii, a schimbat acel rulument si problema a fost rezolvata.
                          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                          Comment


                          • #14
                            Am aflat care este problema,vajaitul este de la cureaua din fata,era deteriorata bucsa de la amortizorul acela de vibratii,si nu o mai tine destul de intansa,oare sa fie aceeasi problema si cu vibratiile in mers?masina vibreaza constant,nu conteaza viteza si turatia.....am echilibrat rotile si nu este de la roti,deci masina vibreaza nu trepideaza....pur si simplu ca si cum tiar vibra telefonul.....astept sa imi vina acel amortizor sa vad poate numai vibreaza dupa ce il schimb....

                            Daca ai aflat si despre folosirea literei mari la inceputul frazei, te rog sa o aplici! Este ultima postare pe care o mai accept asa.
                            Last edited by mircea600sel; 10-07-2012, 17:37 PM. Reason: Majuscula

                            Comment


                            • #15
                              Am rezolvat si vibratia in mers,am schimbat flansa de la cardan din fata,era distrusa si pe deasupra era prinsa doar in 2 suruburi de cutie....multumesc pentru sfaturi....

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF