Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Merge servo greu!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Merge servo greu!

    Salutari utilizatorilor Mercedes Forum!

    Problema mea se refera la faptul ca de 2 zile imi merge servo foarte greu... Inainte de faza asta mai avea momente cand mergea foarte bine (in special la rece), si la cald pierdea din putere dar nu sa fie deranjant. Acum imi merge destul de greu servo, tot timpul, si dupa cum am observat se pare ca a disparut undeva o parte din lichidul de servo. Cu motorul cald la 90 de grade uleiul este sub semnul de minim de la 20 de grade care, pentru cine nu stie, e sub nivelul de la 90 de grade. Pe langa toate semnalmentele date mai sus, mirosul uleiului de servo este foarte intepator, dar nu e murdar din cate am observat.. Are cineva idee din ce cauza se manifesta servo asa? Unde ar trebui sa verific pentru pierderi de lichid de servo? Mirosul intepator de la ulei semnifica ca e vechi?

    Multumesc!

  • #2
    Pentru ca tocmai am trecut prin asta, iti recomand intai sa te uiti sub masina la caseta, sa fie intregi burdufele de la bielete, daca nu sunt intregi si a intrat mizerie, acolo s-a distrus semeringul la caseta de directie si pierde ulei. Dar daca totul e ok la caseta si nu pierzi deloc lichid pe acolo ramane doar sa fie pompa de servodirectie ( cam 150 de euro second),lichid mai poti pierde si pe la pompa servo, pe la axul fuliei. Sau in cazul fericit ai vreun furtun intepat.
    Eu am reconditionat caseta de directie cu un an garantie la Marghita in jud. Bihor, sunt niste oameni foarte seriosi si m-a costat 600 de lei cu tot cu 2 burdufe noi.

    Comment


    • #3
      Originally posted by totel View Post
      Pentru ca tocmai am trecut prin asta, iti recomand intai sa te uiti sub masina la caseta, sa fie intregi burdufele de la bielete, daca nu sunt intregi si a intrat mizerie, acolo s-a distrus semeringul la caseta de directie si pierde ulei. Dar daca totul e ok la caseta si nu pierzi deloc lichid pe acolo ramane doar sa fie pompa de servodirectie ( cam 150 de euro second),lichid mai poti pierde si pe la pompa servo, pe la axul fuliei. Sau in cazul fericit ai vreun furtun intepat.
      Eu am reconditionat caseta de directie cu un an garantie la Marghita in jud. Bihor, sunt niste oameni foarte seriosi si m-a costat 600 de lei cu tot cu 2 burdufe noi.
      M-am uitat...vizual nu vad nici macar o pata de ulei pe undeva...burdufele sunt ok...Tocmai de aia intreb...pentru ca nu gasesc nici un fel de 'bube' in afara de faptul ca lipseste ulei de servo si are miros intepator... Nu aveam probleme cu caseta de directie, si sper sa nici nu am... Multumesc pentru sfaturi! Mai sunt si alte sfaturi??

      Comment


      • #4
        E boala de toamna se pare, ieri discutam cu altcineva despre asta.
        E dusa pompa de servo, cade brusc, nu te nelinisti. Nu te apuc sa schimbi uleiuri de pomana, cauta o pompa, noua de preferinta ca altfel tot aia e.
        Nu mai cautati probleme in alta parte.
        Pompa de servo are 2 supape de presiune(una pe tur,una pe retur),iar deschiderea si inchiderea acestora mentine presiunea in jurul valorii de 110 bari(sau atat cattrebuie sa faca pompa la relanti).
        La unele modele de pompe exista si 4 supape.
        Supapele in timp incep sa piarda presiune si de acolo problema.

        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Zeus View Post
          E boala de toamna se pare, ieri discutam cu altcineva despre asta.
          E dusa pompa de servo, cade brusc, nu te nelinisti. Nu te apuc sa schimbi uleiuri de pomana, cauta o pompa, noua de preferinta ca altfel tot aia e.
          Nu mai cautati probleme in alta parte.
          Pompa de servo are 2 supape de presiune(una pe tur,una pe retur),iar deschiderea si inchiderea acestora mentine presiunea in jurul valorii de 110 bari(sau atat cattrebuie sa faca pompa la relanti).
          La unele modele de pompe exista si 4 supape.
          Supapele in timp incep sa piarda presiune si de acolo problema.
          Ciudat... azi imi functioneaza servo la fel ca si inainte....dupa 2 zile de mers greu acum imi functioneaza dinnou ca si inainte... Sper sa ramana asa... O sa fac schimbul la lichidul de servo... Multumesc!

          NU mai da, frate, QUOTE unui mesaj imediat anterior! Esti de 20 de ani pe-aici, asta-i o regula elementara...
          Last edited by cutaresku; 10-01-2012, 19:49 PM.

          Comment


          • #6
            Asa am patit si eu o perioada, apoi a murit definitiv.

            Sent from my ST18i using Tapatalk

            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF