Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turatia la rece!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatia la rece!

    Buna seara!

    Am observat ca la majoritatea masinilor, dimineata, cand e rece afara si pornesti motorul, turometrul arata pana chiar la 1000 de rpm/min, urmand ca acesta turatie sa scada automat dupa ce se mai incalzeste motorul, sau dupa cateva minute, dupa caz...
    Problema mea e ca mie, chiar daca sunt -20 de grade afara, la pornire turatia imi sta la 600 de ture, oricate consumatoare as avea pornite in acel moment. Stie careva care ar fi problema? Sau la voi cum e? Tot asa ramane turometrul?
    Cum as putea sa repar chestia asta? Vine iarna...

    W210, 200cdi 2001
    Multumesc!

  • #2
    Din cate stiu turatia normala este intre 750 si 850 rpm la un diesel, iarna urca automat la 1000 sau putin peste de la socul electronic care incearca in cat mai scurt timp sa aduca motorul la temperatura lui optima de lucru, in special catalizatorul, la tine cu consumatori porniti si tot acolo ramane turatia e cam ciudata treaba, senzor de turatie mai greu de crezut, soft, sunt mai multe.

    Comment


    • #3
      Poi...nu am alte probleme de genu...masina functioneaza normal in rest. Acesa e singura problema... Ceea ce nu stiu sigur este daca are legatura cu senzorul de temp exterioara...nu imi functioneaza ecranul si nu vad ce imi arata...ar putea fii de axolo problema mea?

      Comment


      • #4
        Las-o asa, n-are nici pe dracu'. A mea sta la fel, nu urca, nu coboara un mm.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Originally posted by SirDeadline View Post
          Poi...nu am alte probleme de genu...masina functioneaza normal in rest. Acesa e singura problema... Ceea ce nu stiu sigur este daca are legatura cu senzorul de temp exterioara...nu imi functioneaza ecranul si nu vad ce imi arata...ar putea fii de axolo problema mea?
          Dar o mica lanterna nu ai sa vezi noaptea sau pe innorate?
          Evident, pana la rezolvarea iluminarii bordului.
          Daca merge normal, de ce anume va zadara?

          Comment


          • #6
            Nu stiu cum e la astea noi,dar la w202 diesel al meu aveam un furtunas de la vacuum scos si nu mai statea turata la rece...dupa ce am gasit furtunul in cauza a inceput sa stea si la mine turata.

            Comment


            • #7
              Originally posted by epurare_coco View Post
              Dar o mica lanterna nu ai sa vezi noaptea sau pe innorate?
              Evident, pana la rezolvarea iluminarii bordului.
              Daca merge normal, de ce anume va zadara?
              Domnule, imi functioneaza lumina din bord, problema e ca nu functioneaza ecranul de temp exterioara, de aia nu vad daca functioneaza senzorul de temp exterioara...
              In legatura cu topicul, imi aduc aminte de iarna trecuta si de aia intreb pentru ca vine iarna dinnou.
              Anul trecut, din aceasta cauza mi s-a dus 1 tampon motor si tampon cv+ ca se incalzeste mult mai greu motorul cand sunt -15 grade afara... Nu vreau sa mai ajung in aceeasi situatie.
              Socul la w210 este electric sau cum zice colegul ediskan? Are vreo legatura cu vreun furtunas de vaccum? De unde ar trebui sa incep cautarea?
              MUltumesc pentru sfaturi!

              Comment


              • #8
                Problema rezolvata! E drept ca am rezolvat-o din greseala dar, daca ai chef sa umblii putin pe sub capota, multe probleme se pot ameliora sau chiar repara complet. Nimenea nu m-a lamurit cu absolut nimic pe forum in legatura cu turatia la rece asa ca m-am gandit sa impartasesc rezolvarea problemei...

                Cautand pe la releele de sub capota vreo rezolvare pentru faza lunga, ca sa ma asigur ca toate sigurantele sunt bune si nu exista vreo problema vizibila, am vazut la primul calculator dispre motor ca unul dintre cabluri avea o mazga neagra, ca de ulei la mufa. E vorba de primul cablu/mufa din partea dreapta a calculatorului cum te uiti la el montat. Am luat spray-ul pentru contacte, si am curatat atat mufa cat si computerul. In prima faza nu a mai pornit masina si ma gandeam ca am facut-o de oaie.. dar am uitat sa las sa se evapore lichidul de la spray-ul de contacte. A pornit masina, si ce sa vezi... motorul meu, la rece, statea turatia cam la 700+- de turatii, iar cand porneam un consumator urca turatia aferent, cam cat ar trebui... Deci problema rezolvata cu mult noroc.
                Am scris acest lucru ca afle toti membrii, in caz ca o sa mai existe aceasta problema la cineva, ca sa gaseasca rezolvarea mai usor.
                Bafta!

                Comment


                • #9
                  Interesant,bine ca ai rezolvat,oricum e logic ca in timp contactele se pot oxida...Si mie imi sta turatia tot la700- 750 deci cred ca e normal

                  Comment


                  • #10
                    Da...de oxidat se oxideaza, dar... de unde mazga aia? Ca o transpiratie de ulei de motor.. Cu atat mai mult, aceste cabluri stau deasupra computerelor, deci chiar daca ar fi curs ceva din ele, nu ajungea sus pe cabluri.... Deci e foarte ciudat cum a ajuns asa, si la fel de ciudat ca l-am rezolvat din greseala...
                    Oricum eu ma bucur pentru reusita mea... si sper sa fie de folos si altor membrii care o sa se loveasca de problema aceasta! Bafta!

                    Comment


                    • #11
                      Pai nu stiu exact colegul ediskan zicea ca si el a gasit ulei in calculatorul cutiei automate,posibil sa fie gel din ala care se foloseste si in instalatiile electrice la toate legaturile care sunt facute in exterior,in doze cutii de derivatii si altele...Si gelul asta ar impiedica cica tocmai oxidarea...in fine bine ca ai rezolvat

                      Comment


                      • #12
                        Curioasa treaba...se pare ca nu avem electronisti printre noi care sa ne lamureasca.. deci cred ca o lasam asa. Sper sa fie de ajutor !Bafta!

                        Comment


                        • #13
                          Gelul acela este o vaselina speciala pentru protectie zone electrice. Asa cum este si pentru protectia tuturor suprafetelor din camara motorului.
                          Dezagrementul este ca aduna praful (si la noi avem destul). Se face mazga.
                          Daca aveti o camera de motor perfect curata, lucioasa chiar, fara vagi urme de ulei indiferent unde, intrebarea dvs. privind sursa uleiului are sens.

                          Comment


                          • #14
                            Inca odata...nu de ulei, ci asemanatoare cu uleiul. In fine.. m-am lamurit! Bafta!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF