Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Lichid de servo in borcanul de la frana!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Lichid de servo in borcanul de la frana!

    Am zis ca nu strica ca sa intreb ce e de facut daca din greseala se pune lichid de servo in borcanul de la lichidul de frana. Se poate intampla ceva de genu...ramas fara frana.... sau stricat pompa ABS....sau altele altele??

    Cum se poate remedia problema sau cum se poate spala sistemul de franare? Mentionez ca nu este vorba de mercedes ci de un renault megane si cu aceasta ocazie cer scuze adminilor ptr postarea aci, dar e o problema destul de urgenta la care trebuie un raspuns cat de urgent. Multumesc pentru intelegere!

    Intreb pentru un amic de al meu care, se pare, nevasta a completat lichid de servo in borcanul de la lichidul de frana.

    Daca imi puteti da niste sfaturi raman profund indatorat!

  • #2
    Originally posted by SirDeadline View Post
    Am zis ca nu strica ca sa intreb ce e de facut daca din greseala se pune lichid de servo in borcanul de la lichidul de frana. Se poate intampla ceva de genu...ramas fara frana.... sau stricat pompa ABS....sau altele altele??

    Cum se poate remedia problema sau cum se poate spala sistemul de franare? Mentionez ca nu este vorba de mercedes ci de un renault megane si cu aceasta ocazie cer scuze adminilor ptr postarea aci, dar e o problema destul de urgenta la care trebuie un raspuns cat de urgent. Multumesc pentru intelegere!

    Intreb pentru un amic de al meu care, se pare, nevasta a completat lichid de servo in borcanul de la lichidul de frana.

    Daca imi puteti da niste sfaturi raman profund indatorat!


    categoric bine nu-i face , poti remedia problema si acasa ....cu o pompita sau o seringa ceva scoti tot ce este in vasul ce la pompa frana .apoi completezi cu lichid si desfaci conductele care pleaca spre roti dar de la ABS pana vine lichid curat ar trebui sa se vada ...apoi faci acelasi lucru si la roti (TOATE)...date jos pe rand si slabit nipru de aerisire pana vine lichid curat...trebuie cel putin 2 bidonase de lichid DOT 3 sau DOT 4...daca nu a circulat prea mult cu masina dupa ce a pus ulei in lichidul de frana e posibis sa nici nu fi ajuns in etriere ....si chiar daca mai ramane ceva pe acolo ca si pompa de frana , repartitor si etriere ...nu se intampla nimic rau .....nu stiu in ce masura afecteaza la pompa ABS.....

    Lichidul de frana e ...( daca va aminiti la batranele dacii faceam apa cu sapun si puneam in loc de lichid de frana ) nu e cazul aici ...dar ca idee...


    Stima

    Nu se da QUOTE unui mesaj imediat anterior.
    Last edited by cutaresku; 09-26-2012, 07:28 AM.
    Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns!

      Cred ca s-a facut in jur de 400 de km de cand a completat. Confuzia vine probabil deoarece rezervorul de la lichidul de frana e sub cel de la servo la acest model de masina.

      Intre timp, am reusit sa vb cu un mecanic si mi-a recomandat acelasi lucru, si pretul pentru manopera si lichidul de frana se ridica la 200 de RON. Pana la urma o sa apelez la el, pentru ca maine tre sa faca prietenul meu cam inca 400 de km pana la el acasa si ce e sigur e sigur...

      E totusi posibil ca sa ramana fara frana daca umbla asa cu ea? Punea la socoteala la un moment dat sa mearga sa isi repare la el acasa masina... Deocamdata frana ii functioneaza mai mult decat perfect....

      Multumesc!
      Last edited by SirDeadline; 09-24-2012, 19:23 PM.

      Comment


      • #4
        Mai bine schimba--l ca ramane si fara ambreiaj mai repede decat fara frane si sa vezi distractie.Nu stiu pe nimeni sa fi facut teste d--astea si sa spuna ca a functionat X timp sau km.Bafta si spor la treaba.
        Last edited by cutaresku; 09-26-2012, 07:29 AM.

        Comment


        • #5
          Se mai poate spala si cu alcol tehnic dupa ce golesti instalatia de lichidul amestecat cu ulei.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #6
            Faza e ca in timp se mananca mai repede garniturile din pompa de frana si etrieri daca e ulei in loc de lichid de frana.

            Comment


            • #7
              De ce zici ca se maninca garniturile?Lichidul de frina este un fel de acid iar uleiul nu deci lichidul de frina ataca mai repede o garnitura decit uleiul.Acuma cea ce nu stiu lichidul din borcanul de frina recircula ca si apa s-au este doar o rezerva ca in caz de scade nivelul sa aiba de unde sa se complecteze.Eu tin sa cred varianta a doaua si daca e asa nu prea are cum sa fi intrat uleiul in instalatie.Eu as scoate cu siringa ce este in borcan as completa cu lichid .Daca are frine bune nu cred ca va ramine fara frine de pe o secunda pe alta.Iar ambreajul nici nu e sigur ca este hidraulic daca da atunci el ar trebui sa dea primele semne de problema .Scuza cu nevasta este de moda veche 90 % prietenul tau a confundat borcanele.

              Comment


              • #8
                Intr--adevar, e veche scuza, dar din cate mi-a spus prietenul meu, nevasta-sa a completat "din ceva sticle". Iara... nu prea cred ca el a pus, deoarece s-a certat cu nevasta-sa cam rau ca "de ce nu e atenta", desii i-am spus ca i se putea intampla chiar lui.

                Ambreiajul nu inteleg ce legatura are cu lichidul de frana.. pe de alta parte, eu pana la urma o sa il ajut pe prieten sa isi goleasca rezervorul de la lichid, si recompletat cu lichid de frana. Daca apare, dupa acest drum care tre sa il faca, vreo urma de lichid de servo, mai face odata schimbul de lichid de frana. Cea mai simpla dintre idei, se pare ca e si cea mai buna, si cea mai ieftina.

                Acesta varianta o sa o facem la sugestia unui mecanic meserias batran, tata unui amic, care a zis ca nu are cum sa apara probleme de genu si nu are rost ca sa murdarim instalatia cu lichidul de servo in timp ce stricam lichidul de frana, cand se aeriseste. O sa incercam deocamdata varianta lui.

                Multumesc pentru sugestii!
                Last edited by cutaresku; 09-26-2012, 07:30 AM.

                Comment


                • #9
                  NU are relevanta cine este de vina .....
                  Legatura cu ambreiajul are ,dar la unele modele ........Recirculare lichid se face doar intre pompa de frana si pompa ABS...daca are frana buna la masina, nu are de ce sa-si faca griji (momentan)....dar ....daca isi va curata instalatia acasa sa nu foloseasca alcool , benzina , diluant sau mai stiu eu ce dracovenii de genu'....astea iti termina garniturile .....cel mai bine la un mecanic priceput ca nu e chiar asa costisitoare problema
                  ps/ megane are ambreiaj pe cablu
                  stima

                  PS: nu-i mai simplu sa renunti la saraciile alea de suspensii (si 4-5!)? Eventual sa mai pui o majuscula?
                  Last edited by cutaresku; 09-26-2012, 07:31 AM.
                  Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                  Comment


                  • #10
                    Bun dar daca te gindesti un pic cit ulei putea sa bage pentru ca borcanul cu lichid de frina probabil a fost la maxim deci mai putea sa complecteze maxim 50 de grame caci deja dadea peafara.Ambreajul are legatura doar daca este hidraulica.
                    Last edited by cutaresku; 09-26-2012, 07:32 AM. Reason: Corect "a completa", deci "sa completeze".

                    Comment


                    • #11
                      S-a rezolvat pana la urma cu cateva schimburi de lichid de frana. Se pare ca nu a apucat sa intre in instalatie decat foarte putin. Dupa 3 schimburi de lichid din borcan nu a mai aparut ulei de servo deloc chiar si dupa ce amicul meu a ajuns acasa. Multumesc pentru sfaturi!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF