Salut stimati colegi si posesori de Mercedes. Detin un Mercedes E320 2007 Facelift. In urma cu 1 luna a inceput sa imi curga ulei sub masina. Ulterior mi-a aparut martorul motor in bord si mi-a taiat acceleratia. Am mers asa cu ea 1 luna, completand cu ulei, circa 4 l timp de 1 luna si acum cateva zile am ajuns cu ea la reprezentanta. Depun atasat poze cu bordul si cu diagnoza de la reprezentanta Mercedes.
Problema momentan este ca nu mi se mai scurge ulei sub masina, dar martorul motor este incontinuare aprins si acceleratia nu trece de 3000Turatii.
La Reprezentanta Mercedes Bacau, au fost constatate urmatoarele, in urma diagnozei:
- Garnitura admisie turbo crapata - care a fost inlocuita si acum nu mai curge ulei.
Coduri Eroare:
- Filtru particule + convertizor cutie viteze automata
Solutia data de mecanicul reprezentantei este
- Necesita incercare efectuare regenerare filtru + verificare amanuntita cutie viteze automata
- Necesita inlocuit garnituri racitor ulei + garnituri turbina.
- Necesita inlocuit kit accesorii - curea, role si intinzator.
TIN SA MENTIONEZ ca in momentul in care martorul motor se stingea din bord, cutia mergea foarte bine. De cand sta martorul motor mereu aprins, zmugeste cand schimba din dreapta 1 spre 2 si dinspre 2 spre 1 la franare. Cutia este 7G TRONIC.
Momentan masina merge bine, doar ca nu se tureaza peste 3000ture si smuceste in treptele mai sus mentionate. Din ce am inteles, martorul motor ar fi aprins acum pentru ca trebuie regenerat filtrul de particule? cum se poate face asta?
Va multumesc anticipat si astept sustinerea dumnevoastra.
Problema momentan este ca nu mi se mai scurge ulei sub masina, dar martorul motor este incontinuare aprins si acceleratia nu trece de 3000Turatii.
La Reprezentanta Mercedes Bacau, au fost constatate urmatoarele, in urma diagnozei:
- Garnitura admisie turbo crapata - care a fost inlocuita si acum nu mai curge ulei.
Coduri Eroare:
- Filtru particule + convertizor cutie viteze automata
Solutia data de mecanicul reprezentantei este
- Necesita incercare efectuare regenerare filtru + verificare amanuntita cutie viteze automata
- Necesita inlocuit garnituri racitor ulei + garnituri turbina.
- Necesita inlocuit kit accesorii - curea, role si intinzator.
TIN SA MENTIONEZ ca in momentul in care martorul motor se stingea din bord, cutia mergea foarte bine. De cand sta martorul motor mereu aprins, zmugeste cand schimba din dreapta 1 spre 2 si dinspre 2 spre 1 la franare. Cutia este 7G TRONIC.
Momentan masina merge bine, doar ca nu se tureaza peste 3000ture si smuceste in treptele mai sus mentionate. Din ce am inteles, martorul motor ar fi aprins acum pentru ca trebuie regenerat filtrul de particule? cum se poate face asta?
Va multumesc anticipat si astept sustinerea dumnevoastra.
Comment