Ma apuc incet si in limita banilor sa-mi pun la punct masina.
Azi i-am facut schimbul de ulei , Aral 10W40.
Seara asta am pornit masina , si dupa cativa km s-a oprit, cu eroarea EPC Visit Workshop, pornind dupa a 4-a oara la automat. Stiu ca aveam probleme cu senzorul din capatul rampei. Maine o sa-l cumpar , nou/sh in functie de cum ma incadrez cu banii.
De cand am avut problemele cu furtunele de turbo, nu scap de suieratul acesteia, de la ~1700rpm pana la 3000 suiera ingrozitor de tare. Unde imi recomandati sa o trimit la reconditionat??
Intercoolerul imi e crapat( plin de ulei in coltul de plastic din dreapta - cum te uiti in fata masinii). Sa incerc sa-l dau jos si sa-l lipesc?
Azi i-am facut schimbul de ulei , Aral 10W40.
Seara asta am pornit masina , si dupa cativa km s-a oprit, cu eroarea EPC Visit Workshop, pornind dupa a 4-a oara la automat. Stiu ca aveam probleme cu senzorul din capatul rampei. Maine o sa-l cumpar , nou/sh in functie de cum ma incadrez cu banii.
De cand am avut problemele cu furtunele de turbo, nu scap de suieratul acesteia, de la ~1700rpm pana la 3000 suiera ingrozitor de tare. Unde imi recomandati sa o trimit la reconditionat??
Intercoolerul imi e crapat( plin de ulei in coltul de plastic din dreapta - cum te uiti in fata masinii). Sa incerc sa-l dau jos si sa-l lipesc?
Comment