Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

reInviere CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • reInviere CDI

    Ma apuc incet si in limita banilor sa-mi pun la punct masina.
    Azi i-am facut schimbul de ulei , Aral 10W40.

    Seara asta am pornit masina , si dupa cativa km s-a oprit, cu eroarea EPC Visit Workshop, pornind dupa a 4-a oara la automat. Stiu ca aveam probleme cu senzorul din capatul rampei. Maine o sa-l cumpar , nou/sh in functie de cum ma incadrez cu banii.

    De cand am avut problemele cu furtunele de turbo, nu scap de suieratul acesteia, de la ~1700rpm pana la 3000 suiera ingrozitor de tare. Unde imi recomandati sa o trimit la reconditionat??

    Intercoolerul imi e crapat( plin de ulei in coltul de plastic din dreapta - cum te uiti in fata masinii). Sa incerc sa-l dau jos si sa-l lipesc?
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

  • #2
    Pai cam da...de acolo se trag problemele,daca nu ai toata instalatia etansa o sa iti dea numai erori si mai mult de 3000rpm masina nu o sa treaca!

    Comment


    • #3
      Originally posted by thekoket View Post
      Ma apuc incet si in limita banilor sa-mi pun la punct masina.
      Azi i-am facut schimbul de ulei , Aral 10W40.

      Seara asta am pornit masina , si dupa cativa km s-a oprit, cu eroarea EPC Visit Workshop, pornind dupa a 4-a oara la automat. Stiu ca aveam probleme cu senzorul din capatul rampei. Maine o sa-l cumpar , nou/sh in functie de cum ma incadrez cu banii.

      De cand am avut problemele cu furtunele de turbo, nu scap de suieratul acesteia, de la ~1700rpm pana la 3000 suiera ingrozitor de tare. Unde imi recomandati sa o trimit la reconditionat??

      Intercoolerul imi e crapat( plin de ulei in coltul de plastic din dreapta - cum te uiti in fata masinii). Sa incerc sa-l dau jos si sa-l lipesc?
      in promul rand nu prea e bun 10w40 nu te grabi sa dai diacnostic (?) la turbina,daca instalatia nu e etansa fluiera si scoate fum
      Last edited by cutaresku; 09-07-2012, 07:52 AM.
      diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

      Comment


      • #4
        10 w40 e prea vascos cand da frigul nu va mai porni !iar la itercooler nu umbla cu lipituri
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          De ce zici ca 10w40 nu-i prea bun? Ce ulei e recomandat la cdi?
          Mail : emi@koket.org
          Tel : 0757 233 231
          Reparatii electrice auto Iasi
          Electrical Center Iasi

          Comment


          • #6
            Am un senzor de pe capul rampei bun original il dau ieftin daca vrei

            La mercedes cdi se pana in 100mii km se pune 0w30 dupa 100 si ceva de mii de km se trece la 5w40 ! asta iarna un prieten avea 10w40 si la -30 cu baterie noua nu ia mai invartit motorul ! cea ce iti spun eu scrie in autodata ,dupa ce a pus 5w40 nu a mai avut probleme
            Last edited by cutaresku; 09-07-2012, 20:00 PM. Reason: Incepi sa postezi cu gramatica precara...
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #7
              La W210 poți pune lejer 10W40 și n-ai nici o treabã cu pornirea, nici mãcar iarna. Am trecut 2 ierni cu 10W40 în motor fãrã nici o problemã și altã iarnã am avut chiar 15w40 o perioadã. Printre standardele acceptate de producãtor la ulei se numãrã și 229.1 care îl gãsești și pe 15W40 de la Liqui Moly (print screen). Așa cã ce ziceți voi de ulei nu este deloc valabil.

              Poate la W211 se modificã treaba, însã la CDI-urile de pe W210 poți sã pui o grãmadã de tipuri de ulei, și 10W40 se numãrã printre ele atâta timp cât are aprobare MB pe etichetã și e una valabilã...

              Liste de uleiuri acceptate 229.1: link
              Liste de uleiuri acceptate 229.3: link

              Și astea sunt doar 2 din standardele MB acceptate pentru CDI-urile din W210 (cele mai comune).
              ...

              Comment


              • #8
                Deja masina nu mai porneste de loc. Azi mi-am comandat intercooler (200ron) si rampa completa cu ambii senzori(250ron) , de la un amic care dezmembreaza un w210. Pana luni/marti curat iar tubulatura turbo si dau jos intercooler. Revin cu actualizari.
                Mail : emi@koket.org
                Tel : 0757 233 231
                Reparatii electrice auto Iasi
                Electrical Center Iasi

                Comment


                • #9
                  Senzorul de pe axa cu came ai verificat?Daca este stricat nu iti porneste!

                  Comment


                  • #10
                    Fãrã diagnozã schimbi piese degeaba. Și eu am schimbat regulatorul de presiune, și era de fapt de la senzorul de la axa cu came (30 euro nou).

                    PS: Link cãtre problema de pornire de la mine: http://www.clubmercedes.ro/showthread.php?t=28817
                    ...

                    Comment


                    • #11
                      Luxian , de la senzorul de la axul cu came pana la temperatura de lucru ar trebui sa porneasca. azi la rece n-a vrut decat dupa 5-6 chei. Ala l-am schimbat acu 4 luni. De ceva vreme aveam eroarea de la regulator, si probleme la relanti. De asta m-am bazat direct pe ala.

                      La 500lei o rampa cu ambii senzori si un intercooler zic ca e ok, daca nu ar fi asta problema directa o sa le vand mai departe.
                      Last edited by thekoket; 09-08-2012, 00:58 AM. Reason: completare
                      Mail : emi@koket.org
                      Tel : 0757 233 231
                      Reparatii electrice auto Iasi
                      Electrical Center Iasi

                      Comment


                      • #12
                        Eroarea de senzor nu are treabã cu temperatura, dacã ECU simte cã citirea nu e ok (ca și cum motorul nu ar fi pus la punct) nu sã-ți porneascã în veci. La mine avea legãturã cu staționatul/pornitul pentru cã senzorul respectiv era crãpat, și cred cã întra ulei în el însã poate sã fie stricat fãrã sã fie crãpat.

                        La fel, erorile de sincronizare arborii pot sã fie și de la senzorul de pe volantã...
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          Oare pt. asta e nevoie neaparat de STAR ? In orasul meu faimos nu am pe nimeni, cel mai aproape ar fi la colegul Grigorean la 75 km...
                          Mail : emi@koket.org
                          Tel : 0757 233 231
                          Reparatii electrice auto Iasi
                          Electrical Center Iasi

                          Comment


                          • #14
                            Daca ii dai un pic de spray la nas porneste si ramane pornita?In asemnea caz cauti pb de injectie.Daca nu ar porni nici pe spray , atunci cauti senzori de ax cu came , vibrochen , etc.Inainte , cat mergea , relantiul fluctua?

                            Comment


                            • #15
                              Relantiul fluctua inainte, dupa ce am schimbat senzor ax came nu a mai avut probleme cu opritul , pana ieri. Luni sau marti primesc rampa, daca nu vrea cu senzorul, o sa vad cum ajung la tine
                              Mail : emi@koket.org
                              Tel : 0757 233 231
                              Reparatii electrice auto Iasi
                              Electrical Center Iasi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF