Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Antifonare usi (dupa accident)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Principalul rol al acelei folii este pentru nu a patrunde praf/aer de afara in masina, apa nu prea are cum sa ajunga asa in interior, decat in situatii exceptionale. Apa ce patrunde pe langa gheder la geam, coboara pe sina de la macaraua geamului, picura in usa, de aceea e bine sa faci ce a zis 300zxtt cu vaselina, care iti recomand sa o cumperi la bidon de 1-2 litri, ceva mai groasa nu de aia "fina" pentru rulmenti si sa o incalzesti intr-o galeata cu apa calda si sa o aplici ca atare cu o pensula cand e mai racoare afara, ca la soare iti va curge toata. Normal se amesteca vaselina cu ceara si cu ulei, dar eu am pus la Cobra numai vaselina si e ok, nu curge si cu praful ce s-a acumulat acolo, s-a cam intarit.
    La megane-ul mamei dupa ruperea foliei de un mecanic meserias rau, se formeaza praf pe margini intre tabla de la usa si panoul de plastic, candva ii voi confectiona alta la loc si o voi lipi cu banda de aia lata, gri, ca cea din filmele cu rapiri care chiar lipeste bine.
    Last edited by Dj Sky; 08-20-2012, 17:45 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Dj Sky View Post
      E un fel de folie bituminoasa la masinile mai vechi cu o grosime de vreo 5 mm.

      Colegul Dj Sky are dreptate. Masina mea W126 din 84'' are antifonarea exact ce a mentionat colegul mai sus si mai exact in interiorul usiilor se afla o folie bitumata care este lipit pe tabla. Dimensiunea foliei bitumate este de aproximativ: Inaltimea 30cm, lungimea 45/50 cm.

      Si pe mine ma batut gandul sa imi mai lipesc fasii bitumate ca sa cuprinda o suprafata mai mare care va rezulta o antifonare mai buna. Dupa ce am vizionat filmuletul de mai sus, cu siguranta o sa fac operatiunea respectiva.


      In comert exista suluri bitumate cu care se izoleaza acoperisurile halelor industriale care va fi tocmai bun pentru izolare fonica...(am lucrat in domeniul izolatiilor)

      Materialul propriu zis seamana foarte tare cu ceea pe care o am pe masina. Materialul respectiv are o parte pe care trebuie incalzit cu un arzator ca sa se topeasca bitumul dupa care se va lipi scafele decupate pe tabla care are o aderenta foarte mare dupa ce este topit.


      Eu cu siguranta o sa optez pentru aceasta varianta...restul ramane la alegerea fiecareia!
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #18
        Acea folie de naylon nu are doar scopul de a nu intra praful ci inchide un strat de aer intre acea folie de naylon si panoul de usa .Panoul de usa este tabla exterioara care este si vopsita a nu se confunda cum fac unii cu tapiteria .

        Comment


        • #19
          Salutare, In mod normal se aplica un strat destul de gros de insonorizant prin interiorul usii, cam 2-3 mm grosime, se aplica cu pistolul sau cu pensula, avand grija sa nu se astupe gaurile de scurgere a apei, dupa uscare se monteaza macaraua, geamul incuietoarea, etc, apoi se lipeste folia de plastic pe gaurile de la portiera si se monteaza tapiteria. Treaba asta dureaza ca 3-4 ore de munca. ASA SE FAC O INSONORIZARE CORECTA. Se mai poate lipi pe fata de usa prin interior o banda bituminoasa, are acelas rol de insonorizare dar banda respectiva este destul de scumpa.
          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
          Onorez comenzi si in Bucuresti
          Tel. 0736375626 Marian

          Comment


          • #20
            Originally posted by mer_se280 View Post
            Colegul Dj Sky are dreptate. Masina mea W126 din 84'' are antifonarea exact ce a mentionat colegul mai sus si mai exact in interiorul usiilor se afla o folie bitumata care este lipit pe tabla. Dimensiunea foliei bitumate este de aproximativ: Inaltimea 30cm, lungimea 45/50 cm.

            Si pe mine ma batut gandul sa imi mai lipesc fasii bitumate ca sa cuprinda o suprafata mai mare care va rezulta o antifonare mai buna. Dupa ce am vizionat filmuletul de mai sus, cu siguranta o sa fac operatiunea respectiva.


            In comert exista suluri bitumate cu care se izoleaza acoperisurile halelor industriale care va fi tocmai bun pentru izolare fonica...(am lucrat in domeniul izolatiilor)

            Materialul propriu zis seamana foarte tare cu ceea pe care o am pe masina. Materialul respectiv are o parte pe care trebuie incalzit cu un arzator ca sa se topeasca bitumul dupa care se va lipi scafele decupate pe tabla care are o aderenta foarte mare dupa ce este topit.


            Eu cu siguranta o sa optez pentru aceasta varianta...restul ramane la alegerea fiecareia!
            Personal am cumparat din Bricistore "banda adeziva bituminoasa cu folie de aluminiu" este destul de scumpisoara, se gaseste pe diferite latimi, de la 10cm pana la 60cm latime si lunga de 10M, este f. buna si nu este nevoie sa se incalzeasca, trebuie sa stergi cu o carpa praful si sa presezi banda dupa aplicare, efectiv se lipeste la rece.
            Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
            Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
            Onorez comenzi si in Bucuresti
            Tel. 0736375626 Marian

            Comment


            • #21
              Originally posted by nora-marian View Post
              efectiv se lipeste la rece.
              Da colegu, ai dreptate...am uitat sa mentionez ca exista si aceasta varianta...la rece.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #22
                Recomand efectuarea insonorizarii la rece,nu inaintea stergerii cu o laveta si alcool industrial.Deasemenea recomand ca folia bitumoase sa fie lipita atat pe usa(la interior) cat si inlocuirea foliei de plastic cu folia bitumoasa.Reclama sau nu recomand dynamat.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by gmihai24 View Post
                  recomand dynamat.

                  Salutare! Unde anume pot gasi folia recomandata de tine? Am vazut cateva poze pe Goooagle...arata meserie materialul respectiv.

                  Intreb pentru ca sunt interesat ca sa imi izolez tot interiorul din nou!
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #24
                    Unul dintre site-uri in care am incredere, de la altele inca nu am cumparat ca sa imi dau cu parerea.http://www.be-loud.ro/produse/Acceso...eme_Bulk_Pack/

                    Comment


                    • #25
                      Multumesc de sfaturi. Cred ca voi izola cu teroson sub presiune tabla din interiorul usii, iar apoi voi unge cu vaselina, cum a spus colegul 300xztt, Fac asta ptr. ca imi va fi mai usor sa umblu prin orificile de acolo; am cautat pe net aceasta metoda si am gasit rezultate pozitive si in plus protejez si de rugina. Iar apoi, in loc de folie de naylon, montez o folie bituminoasa ca in tutorialul de mai jos. Eu cred ca voi scapa de zgomotul acela ca de gol...

                      Oo==oO

                      Comment


                      • #26
                        Azi am pus o folie bituminoasa, direct pe tabla din interiorul usii si apoi am folosit o folie de naylon mai groasa si am lipit-o inainte sa pun masca; rezultatul este cel asteptat, se aude infundat si se simte cu adevarat antifonat. Singura problema pe care o mai am este sa nu inceapa sa se descompuna bitumul acela de la caldura, fiind direct pe tabla, din cate am inteles la peste 150°C incepe sa se descompuna... Azi am avut timp doar de o usa, maine ma apuc si de a doua.
                        Oo==oO

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by vladi_ivans View Post
                          Singura problema pe care o mai am este sa nu inceapa sa se descompuna bitumul acela de la caldura, fiind direct pe tabla, din cate am inteles la peste 150°C incepe sa se descompuna
                          Sa nu iti fie frica...nu are cum sa atinga 150°C, chiar daca sta la soare toata ziua.

                          Ia gandestete un pic...daca de fiecare data tabla s-ar incinge la 150°C cand bate soarele pe el, atunci lacul de pe vopsea cum ar arata.?

                          Singurul lucru care se va intampla este ca bitumul se va inmuia mai tare...atata tot.

                          Parerea mea este ca nu o sa ai nici o problema.
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #28
                            Multumesc ptr. raspuns . Nici eu nu ma gandeam ca ajunge tabla la 150°C, imi faceam doar probleme ca informatia sa nu fie eronata, cum ca rezista la temperaturi asa mari.
                            Oo==oO

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by vladi_ivans View Post
                              am pus o folie bituminoasa
                              Ce fel de folie bitumoasa ai folosit?
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment


                              • #30
                                O folie autoadeziva cu lipire la rece (groasa cam de 3 mm). Si e o rola de 10cm x 10m, am luat-o de Dedeman.
                                Oo==oO

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF