Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema w211 e200 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema w211 e200 cdi

    Problema suna in felul urmator. Am un e200 cu cutie automata. Cand este rece motorul, masina merge sacadat , in sensul ca se tureza ca si cum daca ar fi manuala ai tine acceleratia constanta dar ai apasa din cand in cand ambreiajul putin , cat sa se tureze masina dar sa nu creasca viteza. Dupa ce apa ajunge in jur de 70-80 de grade nu mai are nici o problema, schimba vitezeel frumos accelereaza frumos. S-a mai confruntat cineva cu acceasi problema? daca da, care a fost cauza? Multumesc

  • #2
    Salut,la fel face si am-ea(de parca vrea sa se oprresca)numai ca invers,cind e calda,dupa 80 grade si conditionerul pornit.
    Opresc AC si revine la normal,adica lucreaza rotund.
    Poate ne ajuta cineva.(E 200 cdi an 2000)

    Comment


    • #3
      La mine din ce am mai citit pe forum s-ar putea sa fie convertizorul de la cutie. Are cineva vre-o idee cam cat costa un corvertizor pentru o cutie 722.6?

      Comment


      • #4
        Verificã mai întâi sã ai ulei deajuns în cutie, și eventual fã-i un schimb dacã nu ai fãcut pânã acum. Un convertizor recondiționat ajunge pe la 800 € dacã-mi aduc bine aminte.

        @rusyk: La tine s-ar putea sã fie altceva defect pe acolo dacã zici cã face numai când ai AC-ul pornit. Vezi sã nu te lase compresorul de climã...
        ...

        Comment


        • #5
          Fa un schimb de ulei la cutie preferabil la mercedes si ai grija sa il scoata pe tot si sa bage aia 8 litri care ii trebe si vezi dupa aceea, daca tot la fel face ii convertizorul, daca nu macar ai scapat cu 200 de euro schimbul de ulei.

          Comment


          • #6
            Asa face si a mea.

            Am schimbat uleiul si degeaba.
            SV-85-BMC

            Comment


            • #7
              La un w211 e200 cdi tiptronic se oprea motorul cand era rece si in drive,nu mergea nici rotund oscila turatia putin,dupa ce am schimbat uleiul in cutie la mercedes si tampoanele motor si cutie sa rezolvat,au disparut problemele

              Comment


              • #8
                Am avut teava care iese din catalizator putin crapata. Am sudat-o si vad ca problema a disparut.

                Comment


                • #9
                  Buna ziua,

                  Aceeasi problema am avut-o si eu s-a manifestat progresiv din ce in ce mai rau pana momentul in care nici nu mai schimba treapta ba chiar mai mult imi varia turatia in relanti.
                  Am schimbat uleiul in cutie (in total 6l) + filtru + mufa de tiptronic + garniturile + garnitura de capac cutie .
                  Din acel moment merge frumos masina.
                  Recomand a nu se silicona nici o garnitura din ansamblu.
                  Pret lucrare + piese 650RON.

                  Mercedes E200 / W211 - 2004
                  Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

                  Comment


                  • #10
                    Multumesc pentru raspunsuri.
                    Aparent astazi a facut din nou. O sa merg saptamana viitoare la reprezentanta sa vad care este problema. Uleiul la cutie l-am schimabt acum 3 luni cand am luat masina cu tot cu filtru si cu garnitura aia, iar nivelul uleiului este bun. O sa postez solutia atunci cand o voi avea.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF