Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Regenerare DPF (W211 E220CDI 2007)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Regenerare DPF (W211 E220CDI 2007)

    De acum cateva luni am inceput sa am probleme cu w211-le,chiar daca are doar 130.000km si a fost intretinut cum se cuvine. S-a aprins check engine in bord+ limp mode dupa cativa KM parcursi. Solutia, regenerare DPF+ completare cu solutie. Asta acum maxim 2 luni.
    Am plecat la mare vineri si nu am dat importanta pana acum(ruland doar prin oras, dar KM putini) daca a mai scos fum masina. Cand ajung la mare bara iar NEAGRA de fum. Astazi am curatat si am facut o tura mai tare, si da, problema a revenit.

    Intrebarea mea e , se poate regenera DPF-ul in mers(auzisem povesti cu mers in treapta a 2-a la 65km/h 3000rpm, sau a 3-a 3000rpm la 100km/h aproximativ 25-30km) ??
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

  • #2
    Da se poate. Sint mai multe feluri de regenerare, atit din ECU cit si din tester.
    Oricum exista regenerare din ECU prevazuta de fabrica care se activeaza regulat, insa este de foarte slaba calitate.
    Dupa 5-6 regenerari din tester care sint mult mai eficiente, nu prea mai au rost, ele dupa aceea sint inutile si fara efect, asa ca se apeleaza la reconditionare - modificare si merge pe viata. Asta in cazul in care nu vrei sa montezi alt DPF nou.

    Daca se inegreste bara asta nu trebuie sa te ingrijoreze, iti pot arata la o gramada de Mercedes bara murdara de particule de fum, cu sau fara DPF. Asta se intimpla datorita aerodinamicii, creindu-se anumite goluri de aer in spatele barii la viteze mai mari.
    Last edited by Mercedes-cdi; 08-07-2012, 22:08 PM.

    Comment


    • #3
      Ciudat e ca pana acu nu a facut asta, si totusi negreata de pe bara din spate ii strica tot aspectul, cel putin eu daca sunt obsedat de asta exact acolo ma uit de fiecare data.
      Mail : emi@koket.org
      Tel : 0757 233 231
      Reparatii electrice auto Iasi
      Electrical Center Iasi

      Comment


      • #4
        Eu unul ca sa nu se mai inegreasca bara am apelat la modificarea hartii ECU, si am platit ceva bani.
        Rezultat: mai putin fum pe bara de care vorbesti, mai multa putere, iar EGR si galerie nu se mai curata, si ceva mai putin consum cu 600g% Km.
        Originally posted by thekoket View Post
        Ciudat e ca pana acu nu a facut asta, si totusi negreata de pe bara din spate ii strica tot aspectul, cel putin eu daca sunt obsedat de asta exact acolo ma uit de fiecare data.

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF