Ieri , impreuna cu un coleg de pe forum si bun prieten de-al meu am reusit sa mai schimb 2 bujii , chin mare , rabdare multa si binenteles cateva injuraturi
)
Se pare ca am dat banii de pomana pe trusa aceia , mai rau mi-a facut(s-a rupt inauntrul bujiei si acum nu pot sa-l scot).
In schimb cele 2 bujii le-am extras dupa cum urmeaza , poate se mai loveste careva de problema.
1- Se da o gaure pe centrul bujiei cu un spiral de 7 , cam 3,5 cm, maxim 4.
2- Cu un spiral de 10 se gaureste cat tine filetul bujiei.
3- Una bucata tarod de 8 se face filet acolo unde am gaurit cu 7.
4- Un prezon de 8 lung de aproximativ 10 cm. infiletat in bujie.
5- Un distantier de circa 6 ,7 cm in cazul meu am folosit o bucata de teava , cat sa treaca bujia prin ea de jumate de tol' ( cred ).
6- O saiba mai groasa si o piulita de 8 , am infiletat la ea pana a iesit bujia afara
Rudimentar dar foarte EFICIENT , nu e nevoie sa dam o gramada de bani pe tot felul de scule sau truse , toata chestia e sa gauresti cu burghiul exact pe centrul bujiei si restul e floare la ureche credeti-ma.
Multumesc colegului IulicaSTL el a venit cu ideia , acum pornesc cu 5 bujii din 6 , diferenta e mare ,abia daca mai scoate fum la pornire si porneste aproape "sfert".
Mai ramane sa vedem cum o scoatem si pe ultima ca acolo chiar am o problema serioasa.
stima

Se pare ca am dat banii de pomana pe trusa aceia , mai rau mi-a facut(s-a rupt inauntrul bujiei si acum nu pot sa-l scot).
In schimb cele 2 bujii le-am extras dupa cum urmeaza , poate se mai loveste careva de problema.
1- Se da o gaure pe centrul bujiei cu un spiral de 7 , cam 3,5 cm, maxim 4.
2- Cu un spiral de 10 se gaureste cat tine filetul bujiei.
3- Una bucata tarod de 8 se face filet acolo unde am gaurit cu 7.
4- Un prezon de 8 lung de aproximativ 10 cm. infiletat in bujie.
5- Un distantier de circa 6 ,7 cm in cazul meu am folosit o bucata de teava , cat sa treaca bujia prin ea de jumate de tol' ( cred ).
6- O saiba mai groasa si o piulita de 8 , am infiletat la ea pana a iesit bujia afara
Rudimentar dar foarte EFICIENT , nu e nevoie sa dam o gramada de bani pe tot felul de scule sau truse , toata chestia e sa gauresti cu burghiul exact pe centrul bujiei si restul e floare la ureche credeti-ma.
Multumesc colegului IulicaSTL el a venit cu ideia , acum pornesc cu 5 bujii din 6 , diferenta e mare ,abia daca mai scoate fum la pornire si porneste aproape "sfert".
Mai ramane sa vedem cum o scoatem si pe ultima ca acolo chiar am o problema serioasa.
stima
Comment