Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme BAS, ESP, ABS !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme BAS, ESP, ABS !!!

    Salut! Am un E-200 CDI din 2001. De ceva timp, in momentul cand intru in curbe cu masina se aprind in bord BAS, ESP, ABS. Nu am probleme la directie, unghiul de fuga l-am facut fata-spate, dar problema nu a disparut sub nicio forma! Aveti idee ce poate fi? Astept parerile voastre!

  • #2
    Salut .Eu in locul tau as verifica rulmentii si telescoapele .Anvelope de care ai ce scrie in carte ?

    Comment


    • #3
      Eu am avut o problema asemanatoare mai ales daca urcam un pic de panta si nu era asfaltata si erau cauciucurile de pe spate erau cat de cat uzate si nu mai aveau aderenta si patina putin.

      Comment


      • #4
        Depinde pe ce parte face stanga sau dreapta,poate fi un scurt la sistem esp sau contact imperfect fire uzate sau ceva,poate fi si daca ai cumva bolfa pe cauciucuri,sau chiar sa nuti fie echilibrate rotile pe spate si sa "bata" destul de tare..

        Comment


        • #5
          Poate fii si de la cauciucuri sau jante daca nu sunt cele recomandate de producator si sa transmita date eronate catre calcucator si de acolo sa iti apara aceste erori la bord!

          Comment


          • #6
            Jantele si cauciucurile sunt ok. Masina e echipata cu cauciucuri noi 205/55/16, Pirelli, echilibrate.

            Comment


            • #7
              Salut ,Eu aveam probleme cu BAS ESP ABS la fiecare circa 1000 km. dupa o zi de stationare cind puneam contactul aparea mesajul .Scotea-m cheia din contact inchideam masina din telecomanda apoi deschideam puneam contactul si disparea .Mai tirziu am constatat ca am problema cu rulmentul de la roata fata am schimbat-o si de atuncea nu mai apare mesajul .Se mai arata mesajul daca dau jos o borna de la baterie ,atunci trebuie sa invirt volanul maxim in dreapta apoi maxim in stinga si readus in pozitia dreapta si dispare .Sub volan are un fel de banda care se intinde in dr. si stg.cind invirti volanul ,in caz de ti s-a demontat vreodata bordul posibil sa-l fi stricat .Daca gasesti la dezmembrari ai putea sa schimbi piesa si nici nu e greu .Trebuie sa dai jos aerbagul si volanul . Acea banda in functie cum se intinde stie ESP-ul in ce pozitie este volanul in curba .Succes.

              Comment


              • #8
                aceeas problema am si eu. dar toata treaba e din calculatorul de bord. trebuie inlocuit un condensator care plezneste. nu te costa mult si rezolvi toata problema. nu trebuie sa schimbi nimic altceva pt ca asta e bola lor..

                Comment


                • #9
                  am avut si eu aceeasi problema si am descoperit trei probleme : 1 lichidul de suspensie si directie, l-am inlocuit;2 lichidul de frâna; 3 contactorul de la pedala de frâna.Decând am remediat asta totul este ok.
                  Invata nu de dragul cunoasterii, ci ca sa te aperi de dispretul in care lumea ii tine pe ingnoranti. Charlie Chaplin. "Il faut apprendre, non pas pour l`amour de la connaissance, mais pour se défendre contre le mépris dans lequel le monde tient les ignorants." Charlie Chaplin.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF