Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Disperat!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Disperat!

    Cum spune si titlul sunt disperat,bolnav.Mergeam cu masina astazi si aveam vreo 170 cand am auzit ceva parca pe esapamanent si masina nu a mai tras,fum mult negru,si se aude si un uruit.turbina se aude ca lucreaza insa nu imi pot da seama ce se intampla.la relantiu nu se aude nimic,motorul merge normal insa daca o turez putin se aude un uruit puternic.M-am uitat pe la motor si nu se vede absolut nimic.S-a auzit de parca ceva ar fii iesit de undeva,ceva tinut cu presiune care explodeaza,sare.Ce ar putea fii ca pana luni aici totul este inchis!Multumesc.Masina este un w210 320 cdi automat
    Last edited by cutaresku; 07-06-2012, 23:07 PM. Reason: corect "ar fi"

  • #2
    Furtunele de admisie, verifica tubulatura care iese din turbo - intercooler- egr
    Mail : emi@koket.org
    Tel : 0757 233 231
    Reparatii electrice auto Iasi
    Electrical Center Iasi

    Comment


    • #3
      Originally posted by thekoket View Post
      Furtunele de admisie, verifica tubulatura care iese din turbo - intercooler- egr
      M-am uitat si nu vad nimic!

      Comment


      • #4
        Fasaie ceva?adica uruitul ala e ca un fasait? masina trage si dupa un timp se limiteaza la 3000rpm?sau pur si simplu nu mai trage?

        Comment


        • #5
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Fasaie ceva?adica uruitul ala e ca un fasait? masina trage si dupa un timp se limiteaza la 3000rpm?sau pur si simplu nu mai trage?
          Se aude un uruit impreuna cu un fasait dar care este de la turbina.Masina la relatiu (?) se tureaza maxim,insa in mers urca greu si are un zgomot ciudat si scoate mult fum.Nu mai trage

          1.Nu se da quote unui post imediat anterior.
          2.Ai un stil de redactare greoi si neconform cu regulile casei.
          3.Nu folosesti functia search, orice problema o trantesti direct pe forum.
          4.Schimba ceva (nu esti la prima atentionare).
          Last edited by cutaresku; 07-06-2012, 23:04 PM.

          Comment


          • #6
            Seamana a furtun sarit (spart, fisurat), ia-le la manutza si verifica-le. Inclusiv intercooler - ala fasaie daca are por.
            Huruitul e dubios...
            Last edited by cutaresku; 07-06-2012, 23:07 PM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Maine ma uit la ea sa vad ca nu stiu ce s-a intamplat cu ea,i-am schimbat debitmetru,egr curatat,data jos galeria si curatata,valvulele de la turbo si egr.nu mai stiu ce naiba s-a intamplat acum.

              Comment


              • #8
                Posibil sa nu fi montat ceva cum trebuie?ai umblat la ea si imediat dupa s-a intamplat nenorocirea nu?adu-ti aminte ce ai facut...pe acolo trebuie sa fie problema!

                Comment


                • #9
                  Nu,am mers cu ea vreo 3 zile asa,dar azi am iesit la drum lung si m-am dat putin la ea,180,200 km/h...am mers cu ea cred ca 15 km si s-a intamplat nenorocirea.Nu stiu ce sa mai fac ca mor de ciuda ca am prea multa grija de ea,schimb totul la timp,o tin in garaj si innebunesc daca vad o zgarietura superficiala si altii care nu le ingrijesc si le tin vai de ele,nu li se intampla nimic.

                  Comment


                  • #10
                    Din simptomele spuse de tine , pare a fi un furtun de admisie sarit/crapat/neetansat corect. verifica cu atentie ce iese din turbo spre intercooler, si dupa in partea dreapta ce iese din intercooler inspre EGR/Galerie admisie.
                    Porneste motorul , deschizi capota si accelerand manual poti vedea daca furtunul care intra in egr isi mareste dimensiune proportional cu accelerarea. Asa ai sanse sa vezi si pe unde sufla(in caz de fisura sau neetansare).

                    O zi faina
                    Mail : emi@koket.org
                    Tel : 0757 233 231
                    Reparatii electrice auto Iasi
                    Electrical Center Iasi

                    Comment


                    • #11
                      Da.am gasit furtunul de la intercooler sarit pe partea dreapta.Ramane pe luni sa ma duc sa o ridic ca nu am unde si sa vad daca se mai poate pune la loc sau necesita unul nou.Multumesc.Sper sa fie decat asta problema.

                      Comment


                      • #12
                        Revin cu rezolvarea probleme.Am schimbat furtunul de la turbo si cu ocazia asta am gasit si un furtun de vaccum taiat din cauza caruia nu mergea turbo.Va multumesc!

                        Comment


                        • #13
                          Felicitari ca ai scapat de problema. Sper ca si restul membrilor sa iti urmeze exemplul si sa ne spuna si cum isi rezolva problemele, nu doar cum dau de ele.

                          Comment


                          • #14
                            Asa se obisnuieste.Lumea cere sfaturi,li se ofera dar nu mai revin cu rezolvarea problemei.Nu se face asa.Oricum sunt fericit ca am rezolvat-o,supararea mea este ca nu sunt in Bucuresti ca o rezolvam imediat.Aici numai prosti.Am schimbat furtunul de la turbo insa turbina nu se actiona.Se uita ala ca vitelul la poarta noua.Am luat in vedere ceea ce mi-au m-ai spus unii baieti ca trebuie verificat bine si pe parte electrica si vacuum si am descoperit problema.Electric nu era ca am bagat tester si nimic.Am inceput pe partea de vaccum.Cu motorul oprit am scos furtunul de vaccum de la egr si am suflat pe el puternic si surpriza.Pierdea intr-o veselie in zona ecu.L-am gasit si era parca taiat cu cutitul.L-am rezolvat si pe asta si s-a incheiat cu problema.

                            Comment


                            • #15
                              Intrebarea mea la w211 furtunul care coboara pe partea dreapta de la intercooler spre turbina, unde are prinderea si siguranta aceea cu care se imbina ii ceva normal ca furtunul sa miste putin daca pui mana pe el sau are ceva joc.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF