Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ajutor!Nu mai trage masina deloc,nu trece de 3000 de turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ajutor!Nu mai trage masina deloc,nu trece de 3000 de turatii

    Buna seara!Ma confrunt cu o problema.Daca plec cu masina la rece trage bine se tureaza,intra kick down si merge bine insa dupa putin timp se plafoneaza si nu mai trece de 3000 de ture.ce sa fac ca nu sunt nici in tara si aici in spania nu am incredere deloc in astia.la mercedes e mai greu,nu se pricep.Ce ar putea sa verific?dati-mi niste idei.multumesc frumos.este vorba de un w 210 320 cdi,2001

  • #2
    Originally posted by pervert_4u View Post
    la mercedes e mai greu,nu se pricep.
    Ai fost la reprezentanta si-ai fost nemultumit?
    Coduri de eroare avem?
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Salut Cutaresku.Asta este ideea ca am fost la tester si nu mi a dat nicio eroare.Cei de la reprezentata sunt parati rau.Nu stiu ce sa mai fac.Daca eram la Bucuresti rezolvam imediat.
      Last edited by cutaresku; 06-20-2012, 22:23 PM.

      Comment


      • #4
        Imposibil sa nu fi fost erori macar STORED.
        Babeste, parerea mea, o poti lua din aproape in aproape: debitmetru, EGR, verificat vizual turbo si traseu aer, un spray contact pe toti senzorii la care ai acces...
        Incearca sa cauti un alt STAR.
        Poate alti colegi iti vor mai da idei, foloseste cu incredere functia SEARCH (cuvinte cheie limp mode, limitare 3000 etc).
        PS: nu uita de majuscule.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Asa m am gandit si eu, egr,debitmetru,filtru de aer.Mai astept pareri.multumesc
          Last edited by cutaresku; 06-20-2012, 23:11 PM.

          Comment


          • #6
            Originally posted by pervert_4u View Post
            asa m am gandit si eu
            egr,debitmetru,filtru de aer.mai astept pareri.multumesc
            Sal eu am o masina identica cu a ta si am avut aceleasi simptome,am schimbat debilmetru si nu am mai avut probleme,dc nu mergea turbo nu tragea deloc urca fff greu in ture dar se tura pana la 4500,dc era vreun furtun spart scotea fum.Parerea mea este sa ii schimbi debilmetru.Bafta.

            Comment


            • #7
              Ar fii bine sa fie de la debimetru.Dar nu i pot face vreo proba sa stiu sigur daca este de la el?
              Last edited by cutaresku; 06-20-2012, 23:10 PM.

              Comment


              • #8
                Originally posted by pervert_4u View Post
                ar fii bine sa fie de la debimetru.dar nu i pot face vreo proba sa stiu sigur daca este de la el?
                Poti doar sa scoti mufa de la el si incearca sa turezi motoru pe loc si nu o sa urce mai mult de 3000 de ture.Nu este scump am dat pe el acum vreo 1 luna pana in 3 mil in tara,undeva la 50 euro 60 euro.Bafta.

                Comment


                • #9
                  incearca mai intai sa cureti debitmetrul cu alcool izopropilic(se face rapid si s-ar putea sa te salveze de costuri in zadar...). O alta idee ar fi sa folosesti unul "de imprumut", daca ai de la cine.
                  http://www.w204.ro

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mr.M View Post
                    incearca mai intai sa cureti debitmetrul cu alcool izopropilic(se face rapid si s-ar putea sa te salveze de costuri in zadar...). O alta idee ar fi sa folosesti unul "de imprumut", daca ai de la cine.
                    Da este fff adevarat dar de curatat cu alcool sau spray de contacte nu faci minuni.Merge si de la 220 CDi si 270 CDI.

                    Comment


                    • #11
                      @Wix: este debit+metru= debitmetru, nu debil...
                      Da, curatarea este inutila, e dus sau nu, oricum nu e o avere.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by pervert_4u View Post
                        Ar fii bine sa fie de la debimetru.Dar nu i pot face vreo proba sa stiu sigur daca este de la el?
                        Il vezi pe STAR daca e ok sau mort.
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Deci ce sa inteleg?Ca daca este dus in momentul in care ii scot mufa motorul nu se mai tureaza mai mult de 3000?sau invers
                          Last edited by mircea600sel; 06-20-2012, 23:33 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Parerea mea este ca ai dus debitmetru dar dupa cum spunea si cutaresku pune-o pe un star.Scoate fum cand nu se accelereaza in mers?

                            Comment


                            • #15
                              Daca o tin la 3000 de ture cu pedala la pamant nu scoate deloc fum.
                              Last edited by mircea600sel; 06-20-2012, 23:33 PM.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF