Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

P1470-016: lipsa putere, consum mare, fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Daca EGR-ul ramane deschis in timp ce ar tebui sa fie inchis, nu se mai intampla backpressure pt a invarti turbina...
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #77
      Da, Alin, insa backpressure-ul nu e dat de catalizator? EGR-ul nu cred ca ramane deschis, c-am supt la el de-o mie de ori si revine de fiecare data pe pozitia inchis... Anulat cu surub nu merge ca vede debitmetrul si baga instantaneu limp.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #78
        Am citit problema ta,asa am patit si eu ca tine.Daca ai curatat EGR iti da in calculatorul o eroare.Din cauza asta nu trage si scoate fum negru.Dar salvarea a venit de la un prieten,mi-a dat un baiat cu un tester original mercedes.Am vazut ca esti din Buc,daca sti unde este Magazinul Real din Vitan,cand te duci spre Str Fizicienilor primul garaj pe dreapta scrie Electrica Auto,te duci acolo si iti spui oful.Nu este scump.Bafta.

        Comment


        • #79
          Nu sunt sigur c-am inteles, fii mai explicit. Inteleg ca ECU s-a suparat dupa curatarea EGR? In ce sens? Poti detalia? Ce eroare ai avut pe STAR?
          EGR-ul il curat periodic, insa nu prea vad logica cu afectarea ECU...
          PS: am pus STAR-ul de tzashpe mii de ori, inclusiv la reprezentanta...
          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

          Comment


          • #80
            Daca EGR l--ai curatat si a avut o eroare ,eroarea a ramas.La reprezentanta am fost si eu si mi-au spus ca trebuie sa schimb o gramada piese.Baiatul care ti l--am dat este cel mai bun din Bucuresti.Am fost si eu la multi meseriasi si fiecare vorbeste pe limba lui.
            Last edited by cutaresku; 10-16-2012, 19:42 PM.

            Comment


            • #81
              Originally posted by cutaresku View Post
              Da, Alin, insa backpressure-ul nu e dat de catalizator? EGR-ul nu cred ca ramane deschis, c-am supt la el de-o mie de ori si revine de fiecare data pe pozitia inchis... Anulat cu surub nu merge ca vede debitmetrul si baga instantaneu limp.
              Am luat ca atare afirmatia ta cum ca atunci cand e actuata turbina nu regasesti presiune in admise, in timp ce etansietatea este OK. Atunci ori a decedat turbina ori nu se intampla 'backpressure'

              Turbina nu 'face' presiune, doar transfera energia dintr-o parte in alta.


              Daca EGR-ul (curat, murdar, ...) nu se inchide atunci presiunea din fundul turbinei se pierde spre admisie si turbina ramane fara energie de transferat.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #82
                Stiu ca poate esti satul de idei si pareri care nu dau rezultate, dar mai vin si eu cu una: conform WIS, la simptomele tale, uite cam ce zic ei: in principiu ar trebui schimbat actuatorul galeriei de admisie, SAU schimba siguranta calculatorului CDI (sig. 53 de 25A compartimentul motorului - conform schemei mele de W203; poate la tine e alta)
                Last edited by cl600; 10-20-2012, 07:58 AM.
                Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                Comment


                • #83
                  Pusesem si niste poze relevante dar ca prin minune au disparut. Poate colegul cl600 imi poate spune cum poate edita posturile altor useri fara sa fie admin si motivul pentru care mi-a sters pozele.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #84
                    CL600 are statut de moderator si tine sub control sectiunea Copyright, incearca sa pui pozne fara frame-uri WIS.
                    Actuator galerie? Adica motoras? Am schimbat deja 3...
                    Cu siguranta, o sa incerc, insa explica-mi si logica.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #85
                      Acolo-i o inlantuire de DTC-uri, dupa cum observi spune "SI", nu "SAU". Crede-ma, am papat WIS-ul pana acum... Motorasul, cum spusei, e ok, ramane sa verific si siguranta, pentru liniste. Oricum, mersi.

                      LE: n-am nicio siguranta dedicata CDI, nr maxim de sigurante este 43.
                      Last edited by cutaresku; 10-21-2012, 18:12 PM.
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment


                      • #86
                        I-am urmat sfatul lui Alin (cl600) si-am mers pe pista EGR dement, care ramane deschis cand nu trebuie. Bun, nu mi-a mai dat limp sa verific vizual parghia EGR, insa am facut altceva: am anulat EGR.
                        Procedura e simpla, o dioda, doua rezistente (una de 470 ohmi si una de 1000), legate intre ele si mufate in ECU pe firele de la mufa EGR (12v si frecventa joasa), respectiv pe firul ce merge la pin-ul 5 al debitmetrului.
                        Asa cum stiti, EGR-ul este vacuumatic la cdi2; simpla blocare sau demufare duce la LIMP (debitmetrul vede ca nu functioneaza si parashte ECU-ului care comanda LIMP-ul). Rostul circuitului mentionat este de a minti debitmetrul ca EGR-ul este alimentat si functioneaza.
                        Ulterior montarii circuitului se demufeaza EGR-ul (mufa de tensiune).
                        Primii 20 km pe autostrada, varf de 170km/h, ulterior constant 100km/h: 5,5 litri consum pe BC. Urmatorii 35 in oras, destul de liber, 6,9 litri la suta. Zic eu ca m-am apropiat de adevar.
                        Cat despre fum, il vad in oglinda doar la a 1-a, putin la talpa a 2-a, in rest nimic. Estimez c-am scapat in proportie de 70-80% de fum.
                        Acceleratia pare a fi mai lina.
                        Recomand anularea EGR. Mai multe detalii aici, de unde m-am inspirat si eu (am citit tot, am vorbit cu Alex Crow si ulterior am decis sa-l anulez): http://forums.mercedesclub.org.uk/sh...ad.php?t=68928
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #87
                          Doamne-ajuta, poate s-a rezolvat. Singur ai facut treaba, sau ai apelat la un electronist?

                          https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                          Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                          Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                          Comment


                          • #88
                            Circuitul mi l-a facut un coleg, montajul - subsemnatul. Sper si eu sa-i fie de leac.
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #89
                              Si deci la ce ai facut tu Silviule,combinatia cu rezisentele plus dioda ar fi trebuit de fapt un EGR nou?Daca ii scoti furtunul de vacum ala care trage din EGR care descghide parghia si blochezi furtunul ce se intampla?tot da limp?

                              Comment


                              • #90
                                Da, instantaneu LIMP, poti incerca. Nu merg pe EGR nou, al meu e curat tot timpul, insa posibil sa functioneze aiurea (desi n-am avut niciodata pe STAR vreo buba la el). Daca studiezi putin linkul dat de mine o sa vezi ca foarte multi l-au pacalit, astfel incat sa nu mai deschida deloc, deci zero gaze arse reintroduse in motor. Si nu numai la w210. Toti se bucura de decizie, dispare fumul, scade consumul. Intr-adevar, ar creste putin temperatura in camera de ardere (fiind mereu prezent aer curat), insa fara nici o influenta negativa.
                                O sa studiez efectele vreo cateva sute de km si revin cu impresii.
                                Last edited by cutaresku; 10-27-2012, 22:34 PM.
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF