Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

P1470-016: lipsa putere, consum mare, fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Sigur, A0149977045 este codul kitului de 3 oringuri de vin pe regulatorul de presiune. Costa echivalentul a ~10 euro.

    Cat priveste abonament la STAR, hmm, am tot fost pe la reprezentanta, intr-adevar, gratis de fiecare data. Insa si eu m-am saturat de ei si ei de mine, trec pe la ei doar sa-mi cumpar piese.
    Attached Files
    Last edited by cutaresku; 09-03-2012, 07:58 AM.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #62
      Sal

      Sal.Daca imi permiteti adaug aceasta poza pt cine mai doreste sa afle locatia si ordinea lor de montare(despre o-ring e vorba, pozitia 24 pe desen)
      Attached Files

      Comment


      • #63
        Catre colegii cu W210 diesel, voi aveti la carcasa filtrului de aer draine pipe-ul cu nr 119?
        Respectiv reperele 131 si 125 (valva)?
        La mine nu-s...
        Attached Files
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #64
          Eu nu cred cã am așa ceva. Am dat carcasa filtrului jos acum câteva luni, nu-mi amintesc nimic de nici un furtun, o sã mã uit zilele astea mai bine.

          Pare destul de grav sã nu le ai, având în vedere cât aer fals poate trage pe acolo.

          Update: Ca și curiozitate, ai încercat cumva sã o astupi (de test) sã vezi ce se întâmplã?
          Last edited by Luxian; 09-03-2012, 21:43 PM.
          ...

          Comment


          • #65
            Da, vezi postul 45, o pagina in urma. Le-am astupat, fara efect. Dar daca au alt rol teava si valva acelea, in afara de cel explicat de Automaticul (scurgere eventuala apa)?
            Last edited by cutaresku; 09-03-2012, 21:50 PM.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #66
              Salut,
              Silviu sa-ti spun si “povestea” mea pentru ca “sufar” la fel ca si tine..
              AM un Mercedes E 220 W 211 de 5 ani – de 5 ani imi manac nervii si banii cu el…nu ca as renunta la el dar cateodata imi vine si mie sa fac ca-n reclama aceea cu canistra de benzina si …focul pe ea 
              Diferenta este ca la mine nu scoate fum, intra in Limp Mode dupa aproximativ o ora de condus sau dupa cam 100-150 KM dupa care ma « omoara » ..
              In intervalul acesta de timp « specialisti » de reprezentanta- (spun ei specialisti)- mi-au schimbat o gramada de piese , asa cum m-i le aduc aminte :
              -EGR
              -Valva electrica pe evacuare (cred ca asa ii spune )
              -Debitmetru de aer
              -Senzor presiune suprainalta
              -Ultimul verdict a fost motorasul de pe galeria de admisie - am facut in asa fel incat am ajuns la Cristi la Iasi- care printre altele tin sa-i multumesc , este un profesionist, pe langa faptul ca mi-a refacut galeria si mi-a schimbat motorasul care intradevar era defect, nu m-a lasat sa plec de la el pana nu mi-a spus si ce alte probleme mai am, una dintre ele chiar mi-a rezolvat-o ca si bonus
              -Schimbat 2 injectoare care erau pe “moarte” –noroc cu Cristi ca mi-a spus de ele pentru ca dupa 5 ani de verificari rasverificari si paraverificari la reprezentanta nu mi-au spus ca as avea probleme cu ele - oricum cele 2 mi-au fost schimbate de un « mecanic amabil » intr-un service – nu stiu in care..
              -am schimbat ambele catalizatoare
              -Am facut test de presiune pe tot circuitul- sa ma conving ca intercooler-ul e OK – a fost in regula tot
              Toti meseriasi la care am fost inclusiv reprezentanta care mi-a dat nota de constatare scrisa semnata si parafata cu mina lor au spus ca si verdict ”TURBO” dom’le e de vina ( binenteles ca aveau si piesa la schimb care mi-o ofereau cu buna credinta ) !! Am spus ca nu pot sa cred ca un Mercedes la 120000 KM poate sa dea « coltu, » cu turbo…
              Sambata am vorbit cu un prieten care si-a luat Star-ul, vorbesc cu el si hai sa-i facem test…ca sa vezi dupa testare constatam ca e tocmai Senzorul de presiune suprainalta care mi-a fost schimbat acum 5 ani, dar care de faptnu era cel cu hiba, mi-a fost schimbat senzorul de pe iesirea de pe filtrul de aer …
              Dupa 5 ani un pusti cu Star intr-un garaj sub bloc intr-o ora mi-a rezolvat problema cu 100 de lei !!!!
              Iti doresc ca si tu la randul tau sa-i dai de capat pentru ca stiu foarte bine prin ce treci…
              Daca survine ceva o sa te tin la curent…
              Atasez si niste poze sa vezi buturuga mica care a rasturnat carul mare… 
              Attached Files

              Comment


              • #67
                Hmm, ala a fost printre primele schimbate... Intr-adevar, nu l-am luat original MB, ci BOSCH. Sunt curios ce eroare ti-a iesit la STAR de te-ai dus spre el.
                De asemenea, as vrea sa stiu cum ai facut testul de presiune.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #68
                  Interesanta chestia asta,o sa ma duc sa ma uit acum la masina sa vad daca si eu am asa ceva la w210.La fel sunt curios cum s-a afectuat testul de presiune si ce cod de eroare a dat pe tester.Salutari!

                  Comment


                  • #69
                    Update: azi am spalat epuratorul de ulei (spray pentru discuri de frana si suflat cu aer) si am bagat aer cu presiune pe returul injectoarelor (am uitat ca facusem plinul si a cam sarit 1 litru din rezervor, busonul fiind scos). Am re-montat senzorul de presiune vechi, cu oringul de la cel nou.
                    Rezultat: fumul a disparut aproape in totalitate, consum pe 15 km in oras de 6,9 litri (computer de bord), plecat cu motorul rece.
                    Sa fiu eu aproape de adevar?
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #70
                      Epuratorul de ulei nu are nici un rol la fum. Eu l-am înlocuit pe al meu cu unul nou, original, și nimic.

                      Faza cu suflatul returul injectoarelor nu o știam, dar cred cã o sã o încerc și eu, sunt curios dacã o sã se simtã ceva.
                      ...

                      Comment


                      • #71
                        Sa ne anunti si pe noi Luxian in caz ca are vreun efect suflatul injectoarelor pe retur.

                        Comment


                        • #72
                          Cu cea mai mare plãcere, numai cã o sã fac asta când mã întorc în țarã.

                          @cutaresku: Poți sã ne zici și nouã cum ai suflat pe returul injectoarelor? Ai suflat pe fiecare injector (în capul unde se pune și futurnul sau eprubetele) sau ai suflat pe fiecare furtunaș în parte (linia ce unește toate retururile)?
                          ...

                          Comment


                          • #73
                            Initial am dat jos intreaga linie (e formata din segmente; se scot sigurantele metalice prin tragere si se trage de capul fiecarei valve, decuplandu-se ulterior de la imbinarea ultimului segment cu furtunul ce pleaca inapoi spre rampa/ultimul cilindru), am suflat in ea, era ok. Ulterior am pus aer comprimat pe furtunul ramas, cel ce pleaca de la ultimul cilindru (dinspre parbriz).
                            Alta poza n-am la indemana decat cea facuta de colegul thekoket cand si-a spalat galeria:
                            Attached Files
                            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                            Comment


                            • #74
                              Nu citisem textul si imi parea poza cunoscuta.Maine o sa fac si eu acelasi lucru si revin cu actualizari
                              Mail : emi@koket.org
                              Tel : 0757 233 231
                              Reparatii electrice auto Iasi
                              Electrical Center Iasi

                              Comment


                              • #75
                                Revenim: astazi mi-a dat iar LIMP. Am tras pe dreapta, cu motorul pornit, sa vad cam ce misuna sub capota: la acceleratie (cu manutza din cablu) am observat ca tija actuatorului turbo se misca oarecum mai usor, insa furtunul nu se umfla deloc. Prin urmare, turbo era taiat (nu-mi explic cum il taie, din moment ce vacuumul trage de actuator).
                                Fum aveam in continuare, insa nu atat de mult si negru ca atunci cand turbo functiona. Oprit, repornit, si-a revenit.
                                Mai mult ca sigur eroarea stocata este tot P1470-016 low charge pressure. Ma voi convinge cand mi-ajunge STAR-ul.
                                Am reverificat zilele trecute tot traseul turbo-intercooler-admisie (demontat toate furtunele), fara a gasi nici o intepatura/gaura, prin urmare nu cred ca pierd presiune sau ca trage aer fals pe undeva.
                                In alta ordine de idei, in dimineata aceasta am mers 7 km intr-o ora jumatate, cu consum pe BC de... 16.0 litri! Not bad at all...
                                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF