Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Clapeta de la admisie sau motorasul de la turbo?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Clapeta de la admisie sau motorasul de la turbo?

    Nu se tureaza peste 2000 de ture dar daca o pornesc din nou se tureaza dar nu mai mult de 1-2 min, am puso pe tester si imi da clapeta de la admisie care inchide aerul in admisie sa se opreasca motorul mai repede. Este si o tija rupta acolo. mecanicul mi-a zis ca nu are treaba clapeta si ca problema ca nu se tureaza este de la motorasul de la turbina care nu mai lucreaza cum trebuie si ca admisia vede prea mare presiune si intra in limpmode.

    Acum eu nu stiu ce trebuie schimbat? Ori clapeta aia ori turbina!!!
    Last edited by cutaresku; 06-19-2012, 17:02 PM.

  • #2
    1. Mai atent la pian, asigura-te c-ai parcurs regulile casei sau, cel putin, observa modul in care posteaza ceilalti colegi.
    2. Vorbim despre 210 sau 211?
    3. Ce cod eroare ai?
    4. Daca e vorba de galeria de admisie, a carei tija de reglare a clapetelor de aer pare a fi rupta (deci clapete blocate pe inchis), o dai jos si, ca solutie temporara, rupi clapetele astfel incat sa ai tot timpul aer. Una noua, la 210, este in jur de 400 euro.
    5. Test STAR DIAG sa vezi exact unde e buba, inainte sa te iei de alte verificari costisitoare. Pui erorile aici si sigur te vor ajuta colegii.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      scuza-ma! este un e270 cdi din 2003 w211. nu stiu ce cod de eroare a dat. Asa mi-a zis mecanicul, ce e vorba de o clapeta situata sub galerie in dreptul la filtru de motorina si ca are o tija rupta care a ramas ori pe deschis ori pe inchis. Testerul era un texa parca.

      Comment


      • #4
        Nu imi spune nimeni ce trebuie sa fac? Cred ca m-am exprimat destul de clar despre ce problema am! In fiecare ora verific sa vad daca mi-a raspuns cineva si vad ca nimeni!!!

        Esti iritat gratuit si certi inutil membrii forumului. Rabdare, tester, verificare mecanic, nimic nu se rezolva din fata calculatorului.
        Last edited by cutaresku; 06-22-2012, 11:54 AM.

        Comment


        • #5
          Schimbã-ți datele de la profil, cã am crezut inițial cã ai Kompressor.

          Clapetele alea de pe galerie nu au rol de oprirea motorui, ci ajutã la funcționearea în regimuri de turație/sarcinã micã. Vezi cã e un topic dedicat acestor galerii: http://www.clubmercedes.ro/galeria-d...di-t14680.html

          Dacã ți s-au dus clapeții, poți încerca sã-i scoți sã anulezi galeria, însã trebuie ca motorașul care acționeazã clapetele sã nu fie ars, cã altfel ECU va intra în regim de avarie, și tot cu ea plafonatã mergi (limp mode).

          Cel mai bine ar fi sã iei una second hand, sã o schimbi, dacã nu ai bani de una nouã.
          Last edited by Luxian; 06-22-2012, 11:31 AM.
          ...

          Comment


          • #6
            Am pus-o pe tester pe star si mi-a zis ca trebuie inlocuita piesa M55. Acum intrebarea este daca pot sa schimb doar motorasul fara sa mai schimb galeria sau trebuie obligatoriu amandoua? Cum imi dau seama daca motorasul este ars sau nu? eu dupa ce o opresc si o pornesc imediata trage de rupe si dupa 1-2 min imi intra in limp mode

            Comment


            • #7
              Ok, M55 este motorasul. E maxim 100 de euro.
              Pentru a-l monta trebuie sa dai jos galeria, ceea ce te sfatuiesc, pentru a o si curata si inspecta, cu prilejul acesta, starea clapetelor. Merge insa schimbat motorasul si fara sa dai jos galeria, insa e chin si, asa cum spuneam, nu vei afla starea galeriei.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                am gasit o galerie cu motoras la 150E daca schimb galeria trebuie curatata si cea care o schimb?

                Comment


                • #9
                  Da, galeriile sunt pline de ceva mâzgã provenitã din amestecul gazelor de eșapament (ce vin din EGR) și uleiul de vine din turbinã/intercooler. Rezultatul e asemãnãtor cu smoala și e greu de curãțat. Mã îndoiesc cã cel care îți vinde galeria a curãțat-o foarte bine ca sã o vândã.

                  Cel mai bine pui galeria nouã în motorinã câteva minute și freci bine sã nu mai rãmânã nici o urmã de jeg.

                  Legat de faza cu schimbat motorașul, da, poți sã schimbi doar motorașul. Prețul nou ți l-a zis cutaresku. Dar cel mai probabil ai probleme și cu clapetele (1-2 fac pariu cã sunt blocate, sãrite sau chiar lipsã). De aia cel mai bine ar fi sã dai totul jos sã inspectezi.

                  PS: Unde ai gãsit galeria? E cumva vreo dezmembrare Mercedes prin zonã?
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    Am gasit galeria cu motoras la un prieten care am mai cumparat piese de la el ce dezmembreaza e270. Nu o are demontata.
                    Last edited by cutaresku; 06-22-2012, 16:49 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Incearca sa rezolvi mai intii problema cu clapetii din galerie, iar daca problema persista trebuie sa te ocupi si de turbina, vrei nu vrei.....
                      Originally posted by robert_clk View Post
                      Am gasit galeria cu motoras la un prieten care am mai cumparat piese de la el ce dezmembreaza e270. Nu o are demontata.

                      Comment


                      • #12
                        Te sfatuiesc sa nu cumperi nini un motoras M55 si sa-l anulezi, insa trebuie sa-l lasi conectata, asa ECU vede ca exista.. si nu iti da eroare.

                        Galeria de admisie:
                        -se scot clapetele.. toate,
                        -acolo unde intrau alea (orificiile) dai filet si faci dopuri sa nu pierzi aer..
                        -o bagi inapoi

                        Se spala cu diluant sau benzina..

                        Dai cheie si-i dai in goarna..

                        Comment


                        • #13
                          Merge bine asa fara clapete , ca eu am gasit 3 bagate pe canalul ala care intra in capul pistonului si as vrea sa le anulez si eu.Ms
                          Last edited by Luxian; 07-16-2012, 13:00 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by vlad View Post
                            Merge bine asa fara clapete , ca eu am gasit 3 bagate pe canalul ala care intra in capul pistonului si as vrea sa le anulez si eu.Ms
                            merge foarte bine, chiar masina este un pic mai GATA DE PLECARE, consuma MAI PUTIN, numai ca o sa vezi mai multa TRANSPIRATIE pe tuburi, insa stai linistita..

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by w203 View Post
                              merge foarte bine, chiar masina este un pic mai GATA DE PLECARE, consuma MAI PUTIN, numai ca o sa vezi mai multa TRANSPIRATIE pe tuburi, insa stai linistita..
                              Multumesc mult ,stau "linistita" )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF