Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Uzura neuniforma pe interior anvelopa dreapta fata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Uzura neuniforma pe interior anvelopa dreapta fata

    Azi am parcat virat la maxim si am gasit uzata pe interior anvelopa dreapta fata.
    Este uzata foarte tare intr-un loc, exact in locul opus nu este uzata numai un pic, pe 20-25% din suprafata, si intre locul cu uzura mica si punctul maxim uzura creste in forma de semiluna cu uzura pronuntata in adancime,ca si cum ar fi frecat cauciucul de un fier si l-a "mancat" cam 1 cm in interior si 0.5 cm adancime, ceea ce e foarte ciudat pentru mine.
    Oare e unghiul de fuga, sau defect de cauciuc? Nu simt sa traga masina intr-o parte, nu fluiera in curbe...
    Revin cu poze diseara...

  • #2
    Am fost cu masina la un service, a ridicat-o pe elevator si nu am nici un joc la directie, doar un joc de vreo 2-3 mm maxim stanga dreapta la ambele roti de undeva din caseta care se transmite identic si la cealalta roata care nu o misti, zice mecanicul ca aia poate e normal si in nici un caz, aia nu e cauza uzurii...
    Sambata am programare sa imi verific unghiul de fuga sa vedem daca nu gasim ceva acolo, cu toate ca mai multe persoane sustin ca treaba asta s-a intamplat datorita unei gropi mai mari care a rupt sarmele/atele in cauciuc si acum calca mai tare acolo si de aia il uzeaza doar in 75% din suprafata lui si nu tot uniform, ca daca era din directie nu scapa o parte aproape intreaga. Va tin la curent cu problema.
    Mai jos va pun cateva poze cu isprava...
    Attached Files
    Last edited by Dj Sky; 06-14-2012, 19:54 PM.

    Comment


    • #3
      Salut, daca zici ca nu trage si sambata constati ca unghiul de fuga nu e dereglat, treaba e simpla...mergi prea tare si e normal sa ai o uzura mai pronuntata pe lateral.
      Toate cele bune.
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Buna seara!
        Am patit si eu asa ceva, nu la Mercedes, la cea de-a doua masina si anume la un Cielo.
        S-a intamplat cand am luat o groapa din neatentie si in scurt timp cauciucul a capatat forma ca cel de mai sus.
        Crapase panza in el si s-a deformat.

        Comment


        • #5
          Originally posted by SEBASTIAN 77 View Post
          Salut, daca zici ca nu trage si sambata constati ca unghiul de fuga nu e dereglat, treaba e simpla...mergi prea tare si e normal sa ai o uzura mai pronuntata pe lateral.
          Toate cele bune.
          La viteza intr-adevar e perfect normal la toate masinile(de viteza) din secolul 21 sa uzeze putin interiorul, dar asta doar putin si la toate 4 rotile, mai ales la concurenta unde chiar au o problema cu asta... Daca te uiti la pozele postate de mine vei constata ca acolo e vorba de altceva, in primul rand ca uzura nu e cu "burta" in sus si pe toata circumferinta rotii ci e cu "burta" in jos ca si cum ar fi frecat cauciucul in ceva si e "muscat" din el insa misterul apare atunci cand il rotesti si constati ca nu e uzat simetric ci are un punct minim unde e uzat numai un pic si un punct maxim unde cred ca azi maine face BUM!!!
          Verific presiunea in roti cam la o luna si in luna Mai am si fost la revizie la reprezentanta, unde masina a fost sus pe elevator si nu putea sa imi scape una ca asta, deci treaba e "proaspata" asa in maxim 1000-2000 km...
          Am fost azi si am luat o alta anvelopa de la second cu profil asemanator cu ale mele sa o pun de proba sa vad daca o uzeaza si pe aia, daca nu o mai uzeaza punem altele noi macar o pereche si gata, ca nu vreau sa ma risc sa iau noi si sa le stric sau pe celelalte ce mi-au ramas pe spate, ca mai au cam 3 mm peste limita.
          Geometria la roti se va face oricum sambata dimineata, am programare acolo langa Dimitrie Cantemir, care am inteles ca au mai facut la w211 si le-a iesit.
          Last edited by Dj Sky; 06-14-2012, 22:12 PM.

          Comment


          • #6
            Daca ar fi firele rupte in anvelopa atunci ar trebui sa trepideze volanul in special la viteze mici 30-50 k/h/.Jentile sunt originale ?

            Comment


            • #7
              De trepidat volanul/masina nu observ, dar ceva vibratii sunt, ca suportul de la telefon vibreaza stanga-dreapta si am mai observat la franare parca ceva vibratii mai tari. Jantele sunt originale.

              Comment


              • #8
                Eu am patit la fel dupa ce am schimbat bratele inf si un pivot de sus pe stanga.Mi'a uzat tot pe interior dar pe stanga,am fost si i-am facut unghiul de fuga si cel de cadere si acum totul e ok.Iti recomand sa mergi la un service unde au laser cu care regleaza asta nu cu metode traditionale gen cu ata sau mai stiu eu ce.E posibil sa-ti fie din cauciuc dar ai doar de castigat daca ii faci si o reglare a unghiurilor.Bafta!

                Comment


                • #9
                  Daca vibreaza la franare se poate sa fie discurile ovalizate,asa facea si a mea,in special la viteze mai mari se simtea mai tare,le-am schimbat si nu mai sunt probleme,daca ai putea sa faci o aliniere a rotilor computerizata,iti arata tot cu precizie.

                  Comment


                  • #10
                    Am fost sambata dimineata cu masina sa imi faca geometria rotilor si nu a iesit nici o problema. Tot ce mi-a mentionat domnul de acolo, este ca dreapta spate este inclinata cu un grad mai mult decat trebuie, dar a zis ca asta nu e o problema deoarece nu se va vedea la uzura cauciucurilor si nu are rost sa faca modificari pentru atat.
                    Am cumparat doua anvelope care le-am pus pe spate si cele de pe spate le-am pus pe fata ca sa urmaresc daca cumva se intampla aceeasi problema cu cauciucul, daca scap fara uzura, care deocamdata nu a aparut, inseamna ca cauciucul acela a fost cu probleme...

                    Comment


                    • #11
                      Salut, daca mai poti verifica si arcul sau zona de contact a rotii cu elementele de caroserie.Un cap de surub, sau o deformare a aripi etc. Din ce se vede guma e "roasa".
                      Succes!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Dj Sky View Post
                        Am fost sambata dimineata cu masina sa imi faca geometria rotilor si nu a iesit nici o problema. Tot ce mi-a mentionat domnul de acolo, este ca dreapta spate este inclinata cu un grad mai mult decat trebuie, dar a zis ca asta nu e o problema deoarece nu se va vedea la uzura cauciucurilor si nu are rost sa faca modificari pentru atat.
                        Am cumparat doua anvelope care le-am pus pe spate si cele de pe spate le-am pus pe fata ca sa urmaresc daca cumva se intampla aceeasi problema cu cauciucul, daca scap fara uzura, care deocamdata nu a aparut, inseamna ca cauciucul acela a fost cu probleme...
                        Ce ai mai constatat ? Asteptam si inchiderea povesti cu cauza !?

                        Comment


                        • #13
                          Am uitat sa mai mentionez aici,
                          a fost un cumul de cauze si nu si-a dat nimeni seama, doar intamplator pe cand am crezut ca nu o mai rezolv veci...
                          Rulmentul rotii avea un joc extrem de mic, l-am corectat cu restrangerea piulitei...
                          Discurile de frana erau ovalizate si mentionez faptul ca nu se simtea absolut deloc in volan.
                          Cred ca directia de pe w211 absorbea vibratiile si nu se simtea nimic.
                          Ideea ar fi ca in locul unde tinea mai tare frana din cauza ovalizarii forta roata spre exterior, ceda din rulment si din aceasta cauza uza tot in acelasi loc si nu pe toata circumferinta...

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF