Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema w211 2003

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema w211 2003

    Buna ziua. Am un mercedes w211 din 2003 si azi cand am plecat cu el toate bune si frumoase pana cand o accelerez mai tare si dintr-o data imi scoate apa pe la picioarele soferului de uda tot pe acolo asta sa intamplat doar cand am accelerat-o dupa aceea nu a mai dat apa. E prima data cand imi face asa ceva. A mai avut cineva vreo problema de acest gen? Multumesc anticipat de raspunsuri.

    O seara placuta la toti.
    Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

  • #2
    Pai apa la podea poti sa ai dintr-un singur loc si doua surse...
    Corpul de incalzire e locul si sursele pot fi conductele de la incalzire sau de la aerul conditionat care nu are cum sa faca multa apa asa dintr-o data ci doar sa ude daca ti-e infundat furtunul care evacueaza sub masina condensul.
    Tare ma tem ca ti-a sarit / s-a crapat/ s-a desfacut vre-un furtun de apa de la incalzire. Ai putea sa incepi prin a da incalzirea la maxim dupa ce e incalzit motorul la 90 de grade si sa urmaresti nivelul lichidului de antigel din borcan, ar trebui sa iti curga iar apa si sa scada nivelul, asta intr-un timp foarte scurt daca e ceea ce cred eu, iar daca se repeta si chiar curge apa la podea, trebuie sa ai mare grija ca avem ceva electronica pe acolo si pot aparea probleme.
    Last edited by Dj Sky; 06-06-2012, 21:04 PM.

    Comment


    • #3
      Originally posted by Dj Sky View Post
      Pai apa la podea poti sa ai dintr-un singur loc si doua surse...
      Corpul de incalzire e locul si sursele pot fi conductele de la incalzire sau de la aerul conditionat care nu are cum sa faca multa apa asa dintr-o data ci doar sa ude daca ti-e infundat furtunul care evacueaza sub masina condensul.
      Tare ma tem ca ti-a sarit / s-a crapat/ s-a desfacut vre-un furtun de apa de la incalzire. Ai putea sa incepi prin a da incalzirea la maxim dupa ce e incalzit motorul la 90 de grade si sa urmaresti nivelul lichidului de antigel din borcan, ar trebui sa iti curga iar apa si sa scada nivelul, asta intr-un timp foarte scurt daca e ceea ce cred eu, iar daca se repeta si chiar curge apa la podea, trebuie sa ai mare grija ca avem ceva electronica pe acolo si pot aparea probleme.
      Salut si iti multumesc de raspuns. La prima chestie m-am gandit si eu la asta si am mirosit acea apa si nu avea miros de atigel. O sa verific maine sa vad. Eu cred ca e "suparata" masina pe mine ca saptamana viitoare o dau ) . Sper sa nu fie furtunele alea duse ca este foarte mult de munca pentru a le inlocui si mai ales acum cand vreau sa o dau. O sa verific maine sa vad. O seara placuta. Revin cu detali.
      Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

      Comment


      • #4
        Buna ziua. Am dat azi dimineata drumul la caldura si apoi am verificat antigelul si este la acelasi nivel nu scade. Am uitat sa precizez ca atunci cand intru intr-o curba se aude cum se plimba apa dintr-o parte in alta.Cum as putea sa vad care este problema? Multumesc. O zi placuta la toti.
        Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

        Comment


        • #5
          Daca auzi cum se plimba apa e chestia a doua ce am zis-o cu aerul conditionat. Mergi pe un canal si ia o sarma lunga, o indoi in doua sa nu fie ascutita si o bagi cu indoitura pe furtunul care evacueaza condensul din tavita de sub radiatorul de racire al aerului ce intra in habitaclu, pana in capat si rotesti putin de sarma sa curete pe acolo. Sincer nu stiu exact pe unde iese furtunul asta la w 211 si nu am facut chestia asta la w 211 dar am facut-o la alte masini si a functionat, inca la un megane din famile era sa ma si improaste cand am desfundat furtunul, e sigur pe la mijlocul masinii prin zona cutiei de viteze ca pe acolo lasa la mine balti de apa , care la tine mai mult ca sigur ca nu mai sunt...
          La un golf 4 l-am gasit sarit, dar daca zici ca la tine se aude cum se plimba mai mult ca sigur ca e infundat furtunul, se infunda chiar la iesire din tavita in tub...

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dj Sky View Post
            Daca auzi cum se plimba apa e chestia a doua ce am zis-o cu aerul conditionat. Mergi pe un canal si ia o sarma lunga, o indoi in doua sa nu fie ascutita si o bagi cu indoitura pe furtunul care evacueaza condensul din tavita de sub radiatorul de racire al aerului ce intra in habitaclu, pana in capat si rotesti putin de sarma sa curete pe acolo. Sincer nu stiu exact pe unde iese furtunul asta la w 211 si nu am facut chestia asta la w 211 dar am facut-o la alte masini si a functionat, inca la un megane din famile era sa ma si improaste cand am desfundat furtunul, e sigur pe la mijlocul masinii prin zona cutiei de viteze ca pe acolo lasa la mine balti de apa , care la tine mai mult ca sigur ca nu mai sunt...
            La un golf 4 l-am gasit sarit, dar daca zici ca la tine se aude cum se plimba mai mult ca sigur ca e infundat furtunul, se infunda chiar la iesire din tavita in tub...
            Asa o sa fac. Maine daca nu ploua ma bag sub ea si caut furtunul acela pentru condens. Sper sa reusesc sa il desfund. Am mai vorbit cu un prieten si mi-a zis ca asa a patit si el la un bmw 320 dar la el era de la apa care se scurgea de la ploaie si cica pe la rotile din fata trebuie sa ai niste guri de evacuare care la el erau infundate si de aia s-a adunat apa si se scurgea in masina. Maine o sa le verific pe amandoua si revin cu detali. Multumesc mult de tot de raspuns si toate cele bune.
            Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

            Comment


            • #7
              vand calculator motor w211

              Vand calculator motor w211 cu seria 6461532079 il dau impreuna cu contact si cheie si deblocator de volan.Eu le-am luat pt mine tot pt.w211 an 2003si nu mi se potriveste codul la a mea este 6461534379 si meseriasul lacare am duso a spus ca nu merge pt.ca eu nu am filtru de particule iar calc.cumparat este pt.cele cu filtru de particule.Eu lam cumparat din germania,nu vreu sa fac afacere cu ele doar cat am dat si eu pe ele

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF