Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    De asta imi era frica cel mai mult.Momentan am facut rost de 1 injector de aceasi clasa si acelasi cod de la cineva(de pe un c clase cu 127 de mii de km dar dauna totala in spate.O dezmembreaza un albanez si pentru 30 de euro ma risc sa schimb injectorul 1).Luni imi ajunge si extractorul in caz ca nu iasa usor .O sa va tin la curent cu noutațiile dupa ce fac schimbu de injector.Menționez ca mașina are injectoarele originale(am luat-o de la prim propietar cu carte service la zi facuta la reprezentanțã doar...azi am ajuns la 273.500 km).
    Last edited by reaper_ax; 09-06-2018, 21:51 PM.

    Comment


    • #47
      Pentru a controla injectoarele mai in serios,trebuiesc scoase si puse pe banc special.

      Comment


      • #48
        Eh, nu stiu cum e treaba cu scrisele de pe ele, dar la alte masini gen ford, nu ajunge sa le motezi, ele trebuie imperecheate,/ codate in ecu, pt a merge asa cum trebuie.
        De pornit porneste motorul oricum ar fi, dar functionarea nu e tot aia.

        Sa te interesezi cum sta treaba aici.

        Comment


        • #49
          Buna tuturor si scuzati de intarziere.Deci am luat 4 injectoare noi originale,le-am codat cu starul deoaree is clasa 1 si nu 2 ca cele vechi,pornit masina la a 6 cheie(aer in rampa si injectoare noi).Mersul motorului nu se simte diferit doar ca e mai silentios parca.Drum de stuttgart frankfurt dus intors 630 de km din care mers si cu 230 minute bune in speranta ca se curata evacuarea.Din pacate fumul a ramas la fel.Pana acum turbo nou,injektoare noi,egr nou(vacumatic)traseu plus intercooler spalat,test de compresie,test de etansare traseu intercooler(totul in regula).Pe star nu da nici o eroare nici in mers nici staționand.Am cumparat de e ebay catalizator nou cu 300 si ceva de euro cu 2 ani garantie si fara limita de km(cumparat dupa seria mașinii).Sper sa am timp sa il schimb maine sa vad daca mai fumega.Ma omoara chestia ca vine din spate cate unu și imi arata ca fumega cand plec de pe loc sau la semafor in D cu frâna calcata(locuiesc in germania si aștia is mai stricti cu poluarea).Alte idei sunt binevenite.

          Comment


          • #50
            Verifica valorile si cu STAR-ul pus in mers.
            Softul din ECU este sigur cel original? Adica nu e tunat?
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #51
              Da este softul original,am cumparat mașina de la prim propietar aici in germania cu carte service la zi.Acum am 274 si ceva de mii km.O sa fac un test in mers maine cã am drum de frankfurt(merg la cumnata-mea) si fac si poze la valori.Care mai exact is cele mai importante...adica care sa le pozez sau printscreen?.Multumesc anticipat

              Comment


              • #52
                E camp dedicat, te intereseaza combustibil si volum de aer. A face diagnoza nu inseamna doar a detine scula si citi erori generice.
                https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                Comment


                • #53
                  Scuzați din nou intarzierea,un deces in familie ma retinut ocupat in tara.In fine am schimbat catalizatorul si dupa 1000 de km nu mai scoate gram de fum.O sa tai catalizatorul vechi sa vad ce e cu miezul daca e topit sau spart(spart exclus ca se vede cu camera endoscopica ca este intact doar foarte negru inauntru),banuiesc ca sa infundat sau topit miezul.Sper sa tina și altii cont de ce am schimbat eu si degeaba cand era de vina catalizatorul.Mulțumesc tuturor membrilor acestui forum pentru sfaturi si ajutor dar mai ales pentru timpul lor sa ajute aceasta comunitate.Stima si respect!

                  Comment


                  • #54
                    Ajutor ,,mult fum negru dimineata cu motorul rece oscilatii la relanti
                    mercedes e classe 220cdi w211

                    Comment


                    • #55
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.
                      mercedes e classe 220cdi w211

                      Comment


                      • #56
                        Rezolvat senzor MAF defect ,inlocuiti intotdeauna cu bosch sau original
                        mercedes e classe 220cdi w211

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by gianny View Post
                          Rezolvat senzor MAF defect ,inlocuiti intotdeauna cu bosch sau original
                          Problema apare din nou ,astazi diagnoza mercedes la Mercedes Verona(hoti in cel mai bun sens al cuvintului ,83 euro pt o diagnosa)la care decat mi au aratat erorile.Problema apare dupa 3500 km un drum dus intors Romania ,debimetru bosc pus cum am zis acum 3500km fac diagnoza acasa 1erorile de le-am postat mai sus explic celor de la mercedes problema dupa care revin cu afirmatia ca trebuie pus original si sa continue cercetarile.Dupa voi ce pot face ...Bosch-ul imi da aer excesiv dupa care MAF defect.Am pus acum un pierburg imi sta in parametri la relanti dar cred ca trebuie facuta o diagnosa in sarcina ...Astept pareri opinii
                          mercedes e classe 220cdi w211

                          Comment


                          • #58
                            Este posibil ,dupa incercari facute ,ca eroare 2346-002 adica masa de aer excesiva sa poata fi cauzata de filtru de aer imbacsit?
                            mercedes e classe 220cdi w211

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF