Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Fum negru

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum negru

    Va salut! Sper sa ma puteti ajuta cu o parere.....

    E200 cdi-ul meu scoate fum negru la fel ca semineul din living, in plus cand sta la relanti se tureaza singura, mai ales cand calc frana sau pornesc A/C dar culmea ca nu tot timpul, doar cand este calda si pe drive ( cutie tiptronic).....v-as fi recunoscator daca mi-ati da macar o parere. Multumesc!
    Last edited by doktor4carz; 05-20-2008, 08:31 AM.

  • #2
    Fum negru scoate orice diesel cand e turat - motorina nearsa. Cand pornesti A/C motorul angreneaza si compresorul de aer si trage mai greu. Reactia normala e scaderea turatiei dar in cazul tau si al masinilor mai noi calc regleaza singur turatia. Ma gandesc ca la tine e ceva in neregula la calc si o tureaza mai mult decat trebuie. O scurta incursiune la un tester te poate lamuri asupra problemelor. Altfel nu stiu daca te poate ajuta cineva.
    http://www.clubmercedes.ro/vand-w210...cdi-t2324.html

    Comment


    • #3
      Asa este.....dar scoate mult mai mult fum decat inainte si asta se intampla de cand a inceput sa se tureze singura (galopeaza). Ceva nu este in regula iar la tester a iesit valva EGR cum ca nu ar fi functionat tot timpul, acelasi meserias mi-a spus ca nu din cauza valvei se tureaza singura.....nu stiu ce sa cred si pana la urma ma duc la reprezentanta sa imi ia si aia banii dandu-si cu parerea....asta e ..... multumesc oricum
      Last edited by doktor4carz; 05-20-2008, 08:31 AM.

      Comment


      • #4
        Ai schimbat filtrul de aer?

        Pentru turat singura nu stiu ce ar putea fi, dar la fum negru eu schimb de obicei filtrul de aer.
        Last edited by doktor4carz; 05-20-2008, 08:31 AM.
        Mercedes are prioritate din fabrica.

        Comment


        • #5
          Sincer nu am schimbat filtrul de aer, dar l-am scos si e curat.....o sa incerc si varianta asta, nu am ce face....
          Last edited by doktor4carz; 05-20-2008, 08:32 AM.

          Comment


          • #6
            Nu influenteaz filtrul de aer, cum influenteaza calitatea motorinei....ea este factorul decisiv pt. ceea ce scoti pe toba...cel putin asta am observat pe pielea mea.
            MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

            Comment


            • #7
              ce-i drept pana acum puneam efix dar acum am alimentat de la petrom ultima oara, insa am pus metabond megasel, il folosesc de o luna (1500 km). E posibil sa fie si motorina de vina.

              Comment


              • #8
                Originally posted by bad View Post
                ce-i drept pana acum puneam efix dar acum am alimentat de la petrom ultima oara, insa am pus metabond megasel, il folosesc de o luna (1500 km). E posibil sa fie si motorina de vina.
                Ai pus efix, si tot scoate fum?, ciudat efix de la rompetroul e cea mai buna motorina pt cdi-urile noastre (asta am obs la motorul de pe e-klasse ....si e foarte bine ca pui aditiv, incearca sa continuii asa...
                MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                Comment


                • #9
                  Doua variante ori sa-ti cureti EGR -ul (daca scoate fum negru) ori debitmetrul de aer (daca galopeaza la ralanti)

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by donrafael View Post
                    Doua variante ori sa-ti cureti EGR -ul (daca scoate fum negru) ori debitmetrul de aer (daca galopeaza la ralanti)
                    Chiar asa...cum se curata egr-ul asta? dar mai intai unde se afla?
                    MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                    Comment


                    • #11
                      am avut si eu probleme cu motorul care galopeaza si a fost senzorul de pe rampa din capat catre interiorul masinii dar de fum negru nu am scapat

                      Comment


                      • #12
                        Problema asta o am si eu.Am inceput prin a schimba debitmetrul (450 lei ) si valva care asigura presiune constanta in rampa(common rail),( 700 lei) plus testare,resetare , nervi .toate astea la mercedes.La mersul in gol nu mai oscila,in schimb tot mai scotea fum in mod aleatoriu,citeodata la depasiri.Am revenit la Mercedes si au zis ca probabil este nevoie sa schimb galeria de admisie.La cdi admisia este variabila ,are un mecanism cu clapete care in timp se imbicseste si nu mai functioneaza corect.Recent am demontat galeria si am gasit o mizeri de nedescris.EGR era aproape infundat.Am curatat tot,pus tot frumos la loc si acum am alte probleme.Motorul a pornit foarte greu,15 min de dat la automat.Soundul motorului e cu totul altul ,se pare din cauza distributiei care e tot variabila.Luni am sa merg la un tester sa vad ce aflu.Am lasat masina 48 de ore fara borna sperind intro resetare care nu sa intimplat.Am inteles ca calculatorul sa adaptat la conditiile anterioare( cu aer mai putin in admisie) si acum e nevoie de un reset.La demontarea galeriei trebuie desfacut filtrul de motorina,unul din furtune duce la dispozitivul care variaza distributia si acum am impresia ca distributia a ramas blocata intro pozitie care favorizeaza mersul in turatie (turat suna foarte bine) .Poate de aici si pornirea dificila.Orice informatie bine venita! Multumesc

                        Comment


                        • #13
                          De obicei fumul negru scos in depasiri ar fi destul de normal... mai ales la motorina noastra... dar daca scoate un fum prea intens poate fi de vina si turbina... insa sa fumege tare la relanti... probabil cum au zis colegii egr curatat la fel si cu debitmetrul si toate filtrele

                          Comment


                          • #14
                            sigur

                            Originally posted by bad View Post
                            Va salut! Sper sa ma puteti ajuta cu o parere.....

                            E200 cdi-ul meu scoate fum negru la fel ca semineul din living, in plus cand sta la relanti se tureaza singura, mai ales cand calc frana sau pornesc A/C dar culmea ca nu tot timpul, doar cand este calda si pe drive ( cutie tiptronic).....v-as fi recunoscator daca mi-ati da macar o parere. Multumesc!
                            Salut,
                            sigur ai urmatoarea problema
                            fumul negru ti-l scoate din cauza injectoarelor. Ai bagat aditiv in motorina , acel aditiv ti=a curatat toata instalatia si ti-a bagat toata mizetia in capul injectorului si ti la blocat, iar relantiul nu si-l tine din cauza senzorului de la axa cu came care este pozitionat in stanga spate langa injectoare. iti spun asta pt ca si eu am avut aceeiasi problema . Bafta!

                            Comment


                            • #15
                              Va multumesc tuturor pentru pareri si sfaturi, imi cer scuze pentru intarzierea raspunsurilor.
                              Masina a cam stat in garaj 2 luni, eu fiind plecat din tara, inainte sa plec am schimbat debitmetrul si am curatat egr-ul, dar de oscilat tot oscileaza, dar nu tot timpul ci doar cand este motorul cald si are multi consumatori cum ar fi A/C-ul. Voi schimba acel senzor si va voi anunta ce schimbari se petrec. Va multumesc!

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF