Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

smuncituri

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • smuncituri

    Salut sunt VALI posesor a unui MB.E250 TURBODIESEL DIN 1999.De cateva zile am ceva probleme cu masina si anume intre 1500-2000 rpm.imi da ceva smuncituri.Are cineva idee de la ce ar putea fi?Cu motorul rece face foarte urat dar dupa ce se incalzeste nu mai face asa tare se simte foarte putin.VA SALUT.

  • #2
    Salut .Smuciturile pe care le descrii am avut si eu si provin de la bucsile din fata de la punte.Daca ridici masina dai jos rotile din spate ai sa vezi ca puntea are patru bucsi mari cu care este prinsa pe caroserie ,iar cele din fata sar putea sa fie rupte sau crepate si astfel permite ca puntea sa miste in fata-spate .Daca tot ridici masina inspecteaza si flansa de la cardan ,se afla intre cardan si diferential .Bafta.

    Comment


    • #3
      Te gandesti la bucsi bascula? Curios cum ar putea da astea smuciturile...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Nu .Are 4 bucsi mari cu care este prinsa puntea de caroserie este prins cu cite un surub trecator si are un suport ca si un pahar iar bucsa este bagata in ea .Sper ca am fost destul de explicit .

        Comment


        • #5
          Originally posted by cutaresku View Post
          Te gandesti la bucsi bascula? Curios cum ar putea da astea smuciturile...
          Se refera la bucsile astea.

          Ceva de genul arata cele 4 bucsi case prind puntea spate de caroserie.
          Attached Files
          Last edited by ice83; 05-24-2012, 10:30 AM. Reason: am uitat sa pun explicatia
          “Democracy is a process by which the people are free to choose the man who will get the blame.”
          Dr. Laurence J. Peter

          Comment


          • #6
            Exact .Mersi ice83 .Daca sunt rupte misca puntea in fata spate si smuceste cred ca si cardanul o dezechilibreaza pe moment.Dar nu e sigur ca asta e si problema ta poate sa fie si din ambreaj .

            Comment


            • #7
              Dar e cutie automata sau manuala, eu am avut smucituri din astea pe cutie automata cand schimba din a doua in a treia si s-a rezolvat cu uleiul schimbat in cutie.
              Last edited by cutaresku; 05-24-2012, 17:58 PM.

              Comment


              • #8
                Cuplajul elastic sa il mai verifici.
                Cu S-ul nu te pui.

                Comment


                • #9
                  Salut.nu cred ca bucsele au vreo legatura pt. Ca si cand stau pe loc aceleasi simtome turata intre 1500-2000,parca s-ar inneca dar daca o turez si schimb vitezele intre 3000-3500 rpm.(cutie manuala) isi revine. Sa fie vreun injector?(ulei in cutie schimbat,pompa reconditionata 320 euro,filtrele au 5000 km.consumabilile ok.) intadevar bucsele sunt consumate se simt si la franare brusca .multumesc pt. Raspunsuri

                  Comment


                  • #10
                    Aaaa .. pai zi asa ... Scoate mufa de la debitmetru si vezi daca sunt aceleasi simtome .... Daca ii tot asa poate ii de la filtru de motorina.
                    Cu S-ul nu te pui.

                    Comment


                    • #11
                      Pai fi si tu mai explicit ,iti smuceste masina la plecare de pe loc sau iti tremura motorul ai senzatia ca se ineaca ca eu nu mai inteleg .Daca smuceste de tremura toata caroseria la pornire si zici ca bucsile sunt varza schimbale si ai sa vezi diferenta .

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF