Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Avertizare martor bord - BAS/ASR - aprins !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Avertizare martor bord - BAS/ASR - aprins !

    Salutare ,

    Poate cineva sa-mi spuna ce anume influenteaza in '' bunul mers al lucrurilor '' acest BAS/ASR care sta aprins in bord ? (culoare galbena!)

    Unde ar trebui cautata problema pe care o semnaleaza ?



    Multumesc.

  • #2
    ... scuze , era sa uit , in discutie este E 200 T-modell , '98 , suspensie hidraulica spate !

    Comment


    • #3
      Originally posted by moxi View Post
      Salutare ,

      Poate cineva sa-mi spuna ce anume influenteaza in '' bunul mers al lucrurilor '' acest BAS/ASR care sta aprins in bord ? (culoare galbena!)

      Unde ar trebui cautata problema pe care o semnaleaza ?



      Multumesc.
      Sal,eu am avut probleme cu BAS;ASR la masina mea si am inlocuit folia de la volan si mi-am imperecheat senzoru din folie ,este un senzor care stie cate grade iei tu stanga si cate grade dreapta,pune un tester pe ea si dc iti da eroare de unghi volan schimba folia.Este destul de scumpa noua eu am dat pe ea 10 800 000 parca,dc ai nevoie mai am una sh.Bafta.

      Comment


      • #4
        Originally posted by moxi View Post
        Salutare ,

        Poate cineva sa-mi spuna ce anume influenteaza in '' bunul mers al lucrurilor '' acest BAS/ASR care sta aprins in bord ? (culoare galbena!)

        Unde ar trebui cautata problema pe care o semnaleaza ?



        Multumesc.
        Salut

        Defectiunea poate fi din prea multe locuri ca sa ne dam seama fara ca tu sa fi facut un test cu star-diag si sa afisezi erorile...Poate fi un senzor de la pedala de frana poate fi senzorul ce citeste rotatia volanului, poate fi unul din senzorii ce citesc viteza rotilor.....

        Mai fac pariu si ca astea sunt doar o parte din erorile afisate restul fiind mascate de becurile arse din spatele ceasurilor, care nu sunt tocmai putine...

        Cand apare defectiunea pune-o pe tester si memoreaza erorile...Asa vezi si ce mai e in plus in neregula cu mandra...
        ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

        Comment


        • #5
          ... am schimbat recent acele sfere cu azot de la suspensia hidraulica de la puntea spate , ma gandeam ca acolo s-ar putea sa se fi zdruncinat vreun senzor .
          Ideea este ca risc ceva daca nu voi gasi motivul pt care sta aprins becul?

          Comment


          • #6
            Originally posted by moxi View Post
            ... am schimbat recent acele sfere cu azot de la suspensia hidraulica de la puntea spate , ma gandeam ca acolo s-ar putea sa se fi zdruncinat vreun senzor .
            Ideea este ca risc ceva daca nu voi gasi motivul pt care sta aprins becul?
            De riscat nu risti nimic daca sunt doar defectiunile astea...

            Daca ai becul din spatele erorii ABS(si ESP) ars si e o problema si acolo atunci e risc,tocmai asta spuneam in postul anterior....

            Pe consola bordului ai buton cu ASR OFF sau ESP OFF?
            ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

            Comment


            • #7
              Buna ziua,
              In primul rand cred ca stiti ca sistemul trebuie resetat de fiecare data cand se scot bornele bateriei. Cu motorul pornit, rotiti volanul max stanga apoi max dreapta.
              Daca tot nu se stinge mesajul, verificati bratele suspensiei. Este posibil ca, la un soc mai puternic, sa se fi fisurat un brat inferior, in zona de prindere a pivotului. Acest fapt duce la modificarea unghiurilor directiei si este o situatie extrem de periculoasa deoarece puteti pierde o roata in timpul mersului . Bratul se poate inlocui sau suda, dupa ce este readus la geometria initiala. Eu l-am sudat si n-am mai avut probleme de doi ani.
              Cu respect.

              Comment


              • #8
                Butonul ASR OFF de pe consola de langa schimbator functioneaza , in sensul ca pot , teoretic, sa scot ASR , apare becul la bord. Voi verifica insa daca si practic pot scoate functia ASR.

                Comment


                • #9
                  Si la mine se aprinde numai cand actionez pedala de frana brusc sau mai tare. Are cineva idee de ce? Mentionez ca am schimbat micro contactul de sub pedala si tot la fel face.
                  Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                  Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                  Onorez comenzi si in Bucuresti
                  Tel. 0736375626 Marian

                  Comment


                  • #10
                    Sint multe verificari de facut in cazul tau:
                    Ar putea fi chiar de la jocul la rultmenti, ori la o frinare mai puternica posibil sa-ti atinga senzorul de sectorul dintat.
                    Dar pina nu pui pe tester no sa vezi nimic concret.
                    Originally posted by nora-marian View Post
                    Si la mine se aprinde numai cand actionez pedala de frana brusc sau mai tare. Are cineva idee de ce? Mentionez ca am schimbat micro contactul de sub pedala si tot la fel face.

                    Comment


                    • #11
                      La un tester mi-a spus ca sunt senzorii din tulumba de la servo-frana, am schimbat tulumba si tot la fel face. Curios.... ca se stinge cand opresc motorul si-l repornesc, ramane stins, pana apas pe frana, chiar daca stau sau merg.
                      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                      Onorez comenzi si in Bucuresti
                      Tel. 0736375626 Marian

                      Comment


                      • #12
                        Merge reparat.
                        Inseamna ca ai defect atunci, instalatia electrica sau chiar calculatorul ESP/BAS
                        Sau trebuie resoftat.
                        Trebuie luat totul la mina.
                        Originally posted by nora-marian View Post
                        La un tester mi-a spus ca sunt senzorii din tulumba de la servo-frana, am schimbat tulumba si tot la fel face. Curios.... ca se stinge cand opresc motorul si-l repornesc, ramane stins, pana apas pe frana, chiar daca stau sau merg.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc de sfat. O sa incerc sa ajung la colegul nostru cu Star 3 sa vad ce zice, din pacate nu prea am timp, SERVICIUL, Dar luna viitoare intru in concediu si o sa-mi fac timp. Poate si vreo 2-3 zile pe litoral...
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF