Salutare colegi.
Am facut un drum mai lung cu masina si pe o portiune mai dreapta si fara aglomeratie mi-am zis ca sa merg putin mai tare. Am ajuns la 140 kmh, intr-o acceleratie finuta si am pus pe pilot automat iar dupa vreo 10 sec un nor de fum negru dupa mine pana am observat in oglinda si am franat usor pentru a iesi de pe pilot automat si am lasat sa se reduca viteza in relanti pana la 110 kmh. Dupa ce am iesit de pe pilot automat nu a mai iesit fum.
Dupa acest lucru am observat ca masina se misca un pic mai bine decat inainte, are acceleratie mai buna si mai ëlastica. Deci nu am sesizat nici un defect ba chiar merge mai bine. Deobicei eu nu merg mai tare de 110 km/h decat chiar ocazional. Folosesc masina pe oras si nu prea turez motorul mai de 2200 rpm, cu alte cuvinte ma duc ca mosii cu ea...
E posibil ca fumul sa fie de la vreo defectiune? Sau doar s-a curatat catalizatorul? Are catalizatorul vreo functie ca sa faca acest lucru?
Multumesc!
Am facut un drum mai lung cu masina si pe o portiune mai dreapta si fara aglomeratie mi-am zis ca sa merg putin mai tare. Am ajuns la 140 kmh, intr-o acceleratie finuta si am pus pe pilot automat iar dupa vreo 10 sec un nor de fum negru dupa mine pana am observat in oglinda si am franat usor pentru a iesi de pe pilot automat si am lasat sa se reduca viteza in relanti pana la 110 kmh. Dupa ce am iesit de pe pilot automat nu a mai iesit fum.
Dupa acest lucru am observat ca masina se misca un pic mai bine decat inainte, are acceleratie mai buna si mai ëlastica. Deci nu am sesizat nici un defect ba chiar merge mai bine. Deobicei eu nu merg mai tare de 110 km/h decat chiar ocazional. Folosesc masina pe oras si nu prea turez motorul mai de 2200 rpm, cu alte cuvinte ma duc ca mosii cu ea...
E posibil ca fumul sa fie de la vreo defectiune? Sau doar s-a curatat catalizatorul? Are catalizatorul vreo functie ca sa faca acest lucru?
Multumesc!
Comment