Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fum negru (ceata) la 140 kmh!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum negru (ceata) la 140 kmh!

    Salutare colegi.
    Am facut un drum mai lung cu masina si pe o portiune mai dreapta si fara aglomeratie mi-am zis ca sa merg putin mai tare. Am ajuns la 140 kmh, intr-o acceleratie finuta si am pus pe pilot automat iar dupa vreo 10 sec un nor de fum negru dupa mine pana am observat in oglinda si am franat usor pentru a iesi de pe pilot automat si am lasat sa se reduca viteza in relanti pana la 110 kmh. Dupa ce am iesit de pe pilot automat nu a mai iesit fum.
    Dupa acest lucru am observat ca masina se misca un pic mai bine decat inainte, are acceleratie mai buna si mai ëlastica. Deci nu am sesizat nici un defect ba chiar merge mai bine. Deobicei eu nu merg mai tare de 110 km/h decat chiar ocazional. Folosesc masina pe oras si nu prea turez motorul mai de 2200 rpm, cu alte cuvinte ma duc ca mosii cu ea...

    E posibil ca fumul sa fie de la vreo defectiune? Sau doar s-a curatat catalizatorul? Are catalizatorul vreo functie ca sa faca acest lucru?
    Multumesc!

  • #2
    E stric parerea mea si nu trebuie neaparat luata in seama ..la un motor asa mare cu o turatie de 2000 si ai schimbat risti sa-ti strici turbina pentru ca ea nu apuca sa ia turatie si sa evacueze corect gazele,plus ca incep sa se acumuleze depuneri in motor,motorul trebuie turat pentru schimbare ceva mai mult fumul care a iesit dupa tine cand ai accelerato mai tare a fost depunerile de pe evacuare,macar de 2-3 ori pe saptamna conduo un pic mai sportiv si tot asa bine iti va merge la fel cum merge acu

    Comment


    • #3
      Stiu ca tre turata din cand in cand, dar in oras nu am ocazia ca e tot timpul aglomerat. Chestia e ca atunci cand mi-a iesit fum, nu i-am dat 'blana' ci am accelerat-o finut pana la 140 si nu a iesit cand am accelerat ci dupa ce am tinut-o constant. Mie imi place sa imi conduc masina incetut...e o masina maaareee la care nu ii sta prea bine un condus sportiv...
      Multumesc pentru raspuns...alte pareri?
      Last edited by Luxian; 05-05-2012, 20:36 PM. Reason: Nu are rost să dai "quote" la mesajul dinainte

      Comment


      • #4
        Arde-o pe cumatra, ai invatat-o lenesa si ai depuneri (cred eu). Daca mergi undeva pe autostrada, tine-o 10 minute (daca e drum liber) intr-a 4-a sau a 5-a turata peste 3500 rpm (eu fac procedura la 4000). O sa simti diferenta ulterior.
        Mersul subturat dauneaza mai mult decat cel supra-turat.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Asa mi-a dat si mie 290 le,dar cand am plecat glont de pe loc...in general nu prea vad fum in curul ei,dar a stat cam 8-9 luni pe dreapta si mergeam si incet cu ea,acum vede numai 4200rpm ) si nici urma de fum .

          Comment


          • #6
            Frige-o...n-o ierta...da-i 3500 macar 10 minute sa cureti injectoarele si turbo...s-a dus era cand dieselul era renumit ca e foarte lenes si lucreaza la 2000 de ture...asta nu-i nici raba nici saviem.

            Dac-ar trai Pruteanu te-ar bana!
            Last edited by cutaresku; 05-04-2012, 20:25 PM.

            Comment


            • #7
              Dac-ar trai Pruteanu te-ar bana![/QUOTE]



              Tare faza cu Pruteanu..In legatura cu topicu, stiam ca se fac depuneri si asta e cea mai buna metoda de a scapa de ele, dar mie imi era suspect de ce la viteza constanta dintr-odata apare un nor de fum negru...Initial am crezut ca mi-a sarit furtunul de la intercooler, dar fara nici un simptom sau zgomot. Pana la urma asa am sa fac. Dau la blana pe ea pe motorina de cea mai buna calitate...Cred ca ma duc pe autostrada si in 100 de km ori se curata ori pusca motorul... In rest masina e ok. Imi pare rau ca nu am mai lasat-o sa iasa fumul ala atunci, ca m-am speriat. Daca imi dadeam seama o lasam. Multumesc de informatii.

              Comment


              • #8
                Eu banuiesc ca masina este dupa 2005 si are filtru de particule iar atunci a intrunit toate conditiile regenerarii acestuia. Nu trebuia sa o opresti, asa ca mai baga nitzica motorina in rezervor si mai scoate-o la sosea pana termina.
                Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                Comment


                • #9
                  E w210 masina,deci 2001 cred...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by popeye_pmm View Post
                    Eu banuiesc ca masina este dupa 2005 si are filtru de particule iar atunci a intrunit toate conditiile regenerarii acestuia. Nu trebuia sa o opresti, asa ca mai baga nitzica motorina in rezervor si mai scoate-o la sosea pana termina.
                    Nu e masina din 2005...greseala mea..trebuia sa scriu de la inceput ca e vb de W210 2001 200cdi. Oricum, pana la urma ramane sa o prajesc putin pe autostrada sa iasa toate mizeriile din motor... si acum intrebare de baraj..
                    Cum o tin turata la 3500-4000 constant??
                    Am cutie automata, si ultima data cand am incercat acest lucru am observat cu stupoare ca imi schimba viteza....am incercat si pe manual, dar se pare ca acelasi lucru se intampla dupa cateva secunde... Are cineva idee? Sa merg cu ea cu 200 la ora? acolo 100% o sa stea turata..)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by SirDeadline View Post
                      Nu e masina din 2005...greseala mea..trebuia sa scriu de la inceput ca e vb de W210 2001 200cdi. Oricum, pana la urma ramane sa o prajesc putin pe autostrada sa iasa toate mizeriile din motor... si acum intrebare de baraj..
                      Cum o tin turata la 3500-4000 constant??
                      Am cutie automata, si ultima data cand am incercat acest lucru am observat cu stupoare ca imi schimba viteza....am incercat si pe manual, dar se pare ca acelasi lucru se intampla dupa cateva secunde... Are cineva idee? Sa merg cu ea cu 200 la ora? acolo 100% o sa stea turata..)
                      Eeee , atunci e altceva, incearca sa mergi cca 30-40km cu 2500rpm ca sa mai curete evacuarea. Daca nici asa nu se rezolva atunci trebuie sa te gandesti la o admisie noua.
                      Diagnoza Star, reparatii mecanica si electrica pentru auto fabricate dupa 1995.

                      Comment


                      • #12
                        O sa-ti zic foarte pe scurt, liqui moly diesel spulung , bagi 1 la fiecare plin. Curata injectoare si depuneri. Dupa ce incalzesti la regim da-i talpa asa din cand in cand. Eventual fa o curatare pe direct numai cu solutie de prima data. E 37 lei un flacon. La mine si-a facut treaba bine. Eu nu vand da sunt la magazine auto.

                        Ar mai fi posibilitatea curatarii injectoarelor cu ultrasunete si calibrarii daca e cazu, in zona face diesel service botiz, meseriasi buni.
                        Apropo mai nou imi fac si io veacu prin Negresti :P
                        Nici nu ma mir ca nu ai unde sa-i dai ca pana ce ies la seini imi tarai curu ocolind gropi. Nici nu mai stiu de cand n-am dat a 5 a.
                        Last edited by white8snow; 05-05-2012, 19:10 PM.
                        +40758148228 whats app active

                        Proud owner of Lady Blue W140.

                        Comment


                        • #13
                          Ca posesor de cutie manuala am avut si eu o problema asemanatoare. Mi s-a aprins martorul de check engine- mi-a zis cineva din service ca poate fi de la filtru de particule, calamina si alte minuni pe acolo. Conducand aproape numai in oras nu prea ai unde sa mergi la 3-4000 ture. Cand am iesit cu ea la drum intins si am tinut-o 10 min la 3000-3200 ture si-a revenit... Parca e mai vivace acum. Ca o consecinta, cand ies la drum lung nu mai schimb viteza sub 3-3200 ture.
                          Auzisem de prin stanga si de prin dreapta ca la problemele de genul fac bine si accelerarile bruste... acum nu stiu
                          "Un barbat care poate conduce o masina in siguranta in timp ce saruta o fata draguta nu da atentia cuvenita sarutului." (Albert Einstein)

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by SirDeadline View Post
                            Cum o tin turata la 3500-4000 constant??
                            Am cutie automata, si ultima data cand am incercat acest lucru am observat cu stupoare ca imi schimba viteza....am incercat si pe manual, dar se pare ca acelasi lucru se intampla dupa cateva secunde... Are cineva idee? Sa merg cu ea cu 200 la ora? acolo 100% o sa stea turata..)
                            Setezi pilotul automat, la o anumită viteză (80-120km) pe oră. Și apoi schimbi pe manual, că te lasă, și menține viteza. Nu te lasă să-i faci frână de motor cu orice viteză, să nu sară în aer motorul, dar superioară nu am auzit să schimbe automat.

                            Eu la a mea i-am făcut curățarea cu a 2-a pe la 80 la oră pe pilot automat dacă nu mă înșel (au trecut vreo 2 ani de atunci).
                            ...

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by white8snow View Post
                              O sa-ti zic foarte pe scurt, liqui moly diesel spulung , bagi 1 la fiecare plin. Curata injectoare si depuneri.
                              Atentie, acest gen de produse curata foarte bine si rezervoarele, nu doar injectoarele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF