Salutare colegii am o problema destul de enervanta. M-am gandit in toate felurile am schimbat becurile, am vrut sa polishez farurile mi s-a spus ca nu este nevoie de polisare. Pana la urma dupa toate ideile ce mi-au trecut cred ca s-au matuit lupele acelea din interiorul farului. Cine ma poate ajuta cu o schema de desfacere a acestora? Ma gandesc ca trebuie date jos cumva de pe masina si apoi sa le fac un polish. Sau se pot inlocui? Multumesc anticipat
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Curatare faruri / lupe
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Si eu am tot cautat, si mi-am pus becuri noi de 6000 K, dau o lumina mai frumoasa ca aspect, in schimb intensitatea a ramas aceeasi, cam slaba in comparatie cu alte masini, deseori lumina masinilor din spate "ma depaseste". Aceeasi chestie o patesc si colegii cu w 211 ce au facelift?
Nu pot spune ca e slaba lumina dar se poate mai bine... In schimb pe faza lunga cu ajutorul becurilor h7 , am lumina nota 10...
-
Salut,
Esteo problema cu oglinda cromata a farului daca nu mai reflecta lumina. Aceiasi problema stiu ca o are si Audi A6 pt farul original. Te intrb si eu: farul tau este original sau nu?
Daca vrei sa schimbi oglinda...o poti face cu farul complet.
Daca vrei sa polishezi suprafata cromata...nu o sa capete luciu de oglinda. Nu stiu exact daca vei putea desface faru ( la Audi se desface)
Cea mai buna solutie este sa incerci sa-l desfaci si sa-l dai la cromat in bai daca este piesa metalica. Daca este piesa din plastic se poate acoperii cu crom lichid (sistem special gold/chrom made in USA), NU folosi spray efect crom.
Bafta!Last edited by m_myhay; 03-26-2012, 23:35 PM.
Comment
-
Acum am vazut ca am scris gresit chiar si numele threadului. Si nu mai pot modifica.
Ontopic: am intrebat la reprezentanta si nu se pot desface pentru ca sunt capsulate.
Din verificarile ce le-am facut becul nu e H4 ci H7 cu toate ca eu stiam ca H4 e bixenon.
Cromare nu se poate realiza pentru ca nu se pot decroma si apoi croma. Singura varianta ar fi vopsirea electrostatica. Dar mai intai astept comentarii daca se pto desface farurile sau nu. Cine stie cine a mai facut? Toate bune
Comment
-
Am si eu aceasi problema. Am desfacut un far sa vad daca se poare face ceva, NEGATIV nu se desface lupa, totusi am lustruir lentila si parca se vede mai bine. Ma impac cu gandul ca in localitate este lumina stradala, in afara merg f. rar noaptea si atunci cand merg folosesc faza lunga din plin, in limita bunului simt. Daca este vreo vopsea pentru asa ceva va rog postati, sunt dispus sa incerc. Am vazut un spray de vopsea cu nuanta nichelului, ma gandeam sa folosesc dinala.Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
Onorez comenzi si in Bucuresti
Tel. 0736375626 Marian
Comment
-
Originally posted by nora-marian View PostDaca este vreo vopsea pentru asa ceva va rog postati, sunt dispus sa incerc. Am vazut un spray de vopsea cu nuanta nichelului, ma gandeam sa folosesc dinala.
Ca și soluții pentru îmbunătățirea luminii:
- polish la sticla farurilor dacă aceasta este mătuită
- spălați farurile (dacă aveți spălător, folosiți-l des)
- mergeți la reglare faruri (preferabil într-un service serios, unde nu ți-l reglează meseriașul după ochi la un perete). Dacă bat prea sus sau prea jos o să ai impresia că n-ai lumini deloc (mai ales când plouă și e carosabilul umed).
- dacă vă permiteți, schimbați becurile cu unele noi, de preferabil de firmă și din surse sigure (furnizori de încredere, care nu aduc chinezării). După 2-3 ani deja nu mai luminează cum trebuie (am schimbat recent un xenon, și diferența e destul de mare față de cel vechi (atât ca intensitate, dar și ca nuanță de culoare puțin - deși teoretic sunt același producător și același model).
- cei care aveți verificare automată a farurilor (nu aveți butonul de reglare sus-jos), verificați la tester dacă acesta mai funcționează (nu s-au dus senzorii, sau dacă au sărit prinderile de pe brațe).
- verificați să aveți capacele de la faruri din spate (cele care împiedică praful să intre în far).
...
Comment
-
Eu sunt de parere ca trebuie facut un polish, nu trebuie sa dai farul jos sau sa il desfaci pt ca partea din inauntrul farului e curata problema e partea exterioara...daca iti cumperi Meguiars pastx kit (headlight restoration kit) http://www.youtube.com/watch?v=u50RkFGvLTI sau cauta pe google.ro polish auto si vezi daca ai unul in orasul tau si poate te pot ajuta,,,,Bafta!Last edited by faralimite; 03-27-2012, 11:32 AM.
Comment
-
Originally posted by valentinion View PostAcum am vazut ca am scris gresit chiar si numele threadului. Si nu mai pot modifica.
Ontopic: am intrebat la reprezentanta si nu se pot desface pentru ca sunt capsulate.
Din verificarile ce le-am facut becul nu e H4 ci H7 cu toate ca eu stiam ca H4 e bixenon.
Cromare nu se poate realiza pentru ca nu se pot decroma si apoi croma. Singura varianta ar fi vopsirea electrostatica. Dar mai intai astept comentarii daca se pto desface farurile sau nu. Cine stie cine a mai facut? Toate bune
- Likes 1
Comment
-
Am si eu aceiasi problema la w211. Am tot schimbat becurile dar nimic. Farurile nu au nevoie de polish. Acum am osram breack nights plus parca e mai bine
Esti aproape de exprimare monosilabica... Incearca sa scrii mai ingrijit. Osram sunt Night Breaker Plus.Last edited by cutaresku; 03-28-2012, 21:38 PM.
Comment
-
Daca desfaceti sticla unui far pentru a-l spala trebuie sa fiti ateni cu ce silicon relipiti sticla!
Nu folositi silicon care miroase a otet, indiferent de calitatea acestuia, o sa aveti probleme cu becurile...acestea fiind halogen si masticul emanand vapori grasi care se vor aseza si pe bec, acesta se va supraincalzi si se va arde. Veti schimba becurile foarte des.
Pentru lipire puteti folosi Poxipolul transparent numai deca smirgheluiti si degresati foarte bine suprafetele.
Daca vreti sa optati pentru becuri calitative...recomandarea mea sunt becurile Osram si anume NIGHT BREAKER (dupa cum spunea si FATTONY) sunt becuri care au mai multe plusuri: +90% mai multa lumina, +10% lumina mai alba, +50% "viata".
Sunt foarte multe facaturi Philips si Bosch iar Narva si Hella nu sunt calitative.Last edited by Luxian; 03-30-2012, 08:46 AM.
Comment
-
Originally posted by m_myhay View PostDaca desfaceti sticla unui far pentru a-l spala trebuie sa fiti ateni cu ce silicon relipiti sticla!
Nu folositi silicon care miroase a otet, indiferent de calitatea acestuia, o sa aveti probleme cu becurile...acestea fiind halogen si masticul emanand vapori grasi care se vor aseza si pe bec, acesta se va supraincalzi si se va arde. Veti schimba becurile foarte des.
Pentru lipire puteti folosi Poxipolul transparent numai deca smirgheluiti si degresati foarte bine suprafetele.
Daca vreti sa optati pentru becuri calitative...recomandarea mea sunt becurile Osram si anume NIGHT BREAKER (dupa cum spunea si FATTONY) sunt becuri care au mai multe plusuri: +90% mai multa lumina, +10% lumina mai alba, +50% "viata".
Sunt foarte multe facaturi Philips si Bosch iar Narva si Hella nu sunt
calitative.
Comment
-
Originally posted by SirDeadline View PostPoi pana la urma vine doar lentila exterioara jos? Sau vine pana la oglinzi? Se merita curatat? La mine la un far e innegrit pe interior. Cu polishul doar foarte putin s-a deschis la culoare, deci se merita sa incerc operatia? Bafta!
Comment
-
Da-le jos, dupa ce le dai jos o sa vezi ca plexiglasu din fata este prins cu niste clipsuri pe partea de palstic gri a farului. Sunt sub garnitura de cauciuc. Cu grija mare le desfaci si scoti partea transparenta. Apoi ii dai polish. Matuit cu smirghel fin si apoi scos oglinda din polish. Eu am facut asa la a meu, uitate la postu de masina mea si vezi cum mi-au iesit mie.
Lucrare home made.+40758148228 whats app active
Proud owner of Lady Blue W140.
Comment
Comment