Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Viteza maxima w211 220 cdi 150cp

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Viteza maxima w211 220 cdi 150cp

    Buna seara colegilor de pe forum ,

    Am o mica nelamurire , astazi dupa ce am schimbat pneurile de vara am scos-o putin in afara orasului si i-am dat "talpa" pe o distanta de 1-2 km . Mai sus de 180-185 nu s-a ridicat

    Mi se parea ca nu mai trage la fel , dar am zis ca e din cauza frigului... si acum o luna am dus-o la test in Vitan iar nenea de acolo mi-a spus ca , testat la volanta, masina i-a scos 136 cai in loc de 150 si cand l-am intrebat ce ar putea fi mi-a zis ca " nu stiu, trebuie vazut ".

    Ce credeti ?

  • #2
    Eu cred ca e pacat de masina aia ca a incaput pe mana ta. Du-te omule ia-ti un porche sau ceva porcarie de bmw sport in care iti clantane si dintii in gura la ce suspensii rigide are. Nu e mercedesu de tine, mb e pt oameni care apreciaza luxul si confortul nu conduc masini sa vada cat de tare merg.
    Sau daca tot te manca in ms-dos macar ia-ti amg.
    +40758148228 whats app active

    Proud owner of Lady Blue W140.

    Comment


    • #3
      Originally posted by white8snow View Post
      Eu cred ca e pacat de masina aia ca a incaput pe mana ta. Du-te omule ia-ti un porche sau ceva porcarie de bmw sport in care iti clantane si dintii in gura la ce suspensii rigide are. Nu e mercedesu de tine, mb e pt oameni care apreciaza luxul si confortul nu conduc masini sa vada cat de tare merg.
      Sau daca tot te manca in ms-dos macar ia-ti amg.
      Chiar nu inteleg rostul raspunsului tau.A vrut omul sa vada cum merge cu masina cu pneurile de vara si tu il certi de zici ca a omorat pe cineva.Si eu am mers 230km/h cu Mercedes-ul meu.Asta inseamna ca nu sunt vrednic de un Mercedes?

      Cine esti tu sa judeci daca e Mercedes-ul de el sau nu??Scrie-le un mail la cei de la Stuttgart sa limiteze masinile la 150km/h sau sa nu mai evolueze.Vorbesti sa nu taci.

      Acum ca sa-i raspund colegului la nelamurirea pe care o are eu zic sa incerci la un alt tester sau sa iei legatura cu colegii CL600 sau Mercedes-cdi.Ei sunt cei mai priceputi in asa ceva.

      O noapte frumoasa.

      sigpic

      "Sunt printre voi,dar nu sunt unul dintre voi"

      Comment


      • #4
        Originally posted by Minimize View Post
        ...scos-o putin in afara orasului si i-am dat "talpa" pe o distanta de 1-2 km . Mai sus de 180-185 nu s-a ridicat

        Mi se parea ca nu mai trage la fel , dar am zis ca e din cauza frigului... si acum o luna am dus-o la test in Vitan iar nenea de acolo mi-a spus ca , testat la volanta, masina i-a scos 136 cai in loc de 150... Ce credeti ?
        Cel mai simplu ar fi sa schimbi filtrul de motorina. Un filtru murdar la limita poate sa dea simptomele alea. Acum tu sti cand a fost facuta ultima revizie.
        Tine-ne la curent si nu-ti fa griji...si eu circul cu o Skoda si nu e de mine dar totusi ne intelegem bine pentru ca nu-mi sapa tare in portofel.
        Fiecare cu ce-l doare .
        E220 cdi W210, 2001

        E320 W210, 1997
        C180 W202, 1994
        W123 200D, 1978 cu inima de W124


        Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

        Comment


        • #5
          Vezi sa nu fie limitata din bord (se poate limita de la manetutza din stanga volanului sau din bord pentru cauciucurile de iarna). Eu am mers cu a mea cu 225 km/h. In caz ca nu este limitata, are o problema (carburant de proasta calitate sau ceva pe la motor). Mergi la un tester pentru asa ceva. Bafta!!!

          Comment


          • #6
            Multumesc frumos colegilor pentru raspunsuri ( inclusiv lui white8snow . Astazi o sa incerc sa ii curat EGR-ul si sa ii schimb filtrul de motorina ; Revin cu detalii .

            O zi excelenta tuturor !

            Comment


            • #7
              Originally posted by Minimize View Post
              Multumesc frumos colegilor pentru raspunsuri ( inclusiv lui white8snow . Astazi o sa incerc sa ii curat EGR-ul si sa ii schimb filtrul de motorina ; Revin cu detalii .

              O zi excelenta tuturor !
              filtru de combustibil + filtru de aer. degeaba are "carbuni" daca nu are si suficient oxigen. la un motor diesel pt a functiona in parametrii este f important filtru de aer. eu schimb filtru de aer la fiecare 5000km si este imbacsit de praful din bucuresti.

              Comment


              • #8
                Nu trebuie gindit asa.
                Originally posted by white8snow View Post
                Eu cred ca e pacat de masina aia ca a incaput pe mana ta. Du-te omule ia-ti un porche sau ceva porcarie de bmw sport in care iti clantane si dintii in gura la ce suspensii rigide are. Nu e mercedesu de tine, mb e pt oameni care apreciaza luxul si confortul nu conduc masini sa vada cat de tare merg.
                Sau daca tot te manca in ms-dos macar ia-ti amg.

                Comment


                • #9
                  Au in comun masinile astea sa urce greu la viteze mari, si al meu, a luat cam 195-200, nu zic ca nu mai ducea, dar destul de greu, cu a 4a pe la 4000+ in D, inca nu o daduse pe a 5a.

                  Comment


                  • #10
                    Deja jumatate de raspuns mi lai dat: Este destul de posibil din cauza pneurilor/ desi chestia asta ca sa ramina in picioare trebuie investigata si practic. Zic chestia asta fiindca am intilnit scris ca marimea pneurilor trebuie specificata in ESZ, ECU Engine, IC, ZGW.

                    Am intilnit practic la Sprinter CDI2 cind omu sia schimbat cauciucurile cu alte dimensiuni si nui mai baga turbina/ cea ce ma lasat si pe mine cu gura cascata pina cind am descoperit.

                    La W210 si W211 am intilnit limitare de viteza la 170 si 180km/h cea ce nu-mi prea explica de ce ( singura mea explicatie este ca aceste vehicule au facut taxi) cea ce stiu sigur este ca oricit de multi de cai putere ar avea un Mercedes sau BMW acestea ies limitate din uzina la 250km/h (cu exceptie la motorizarile Brabus si Mercedes AMG.

                    Bine inteles ca si masina ta se poate delimita pina la 300km/h sa mai mult.
                    dar teoretic la 150CP pentru W211 nu cred ca ai depasi 240km/h.
                    Aerodinamica caroseriei la w211 te avantajeaza foarte mult.
                    Dar ca sa stabilesti recordul asta in romania, nu ai la dispozitie decit 2 autostrazi la care si astea sint aglomerate la care te-ai dispune la niste accidente atit pe tine cit si pe ceilati.
                    Dupa parerea mea singurul loc potrivit pentu asa ceva este drumul national Silistra-Ruse:unde traficul de masini este de 10 ori mai mic decit cel din romania, iar soseaua este la calitate Germana, de 100 de ori mai dreapta decit cea din romania.

                    In final nu-ti recomand asa ceva. Si 60km/h sint suficienti sa-ti scurteze zilele.
                    Originally posted by Minimize View Post
                    Buna seara colegilor de pe forum ,

                    Am o mica nelamurire , astazi dupa ce am schimbat pneurile de vara am scos-o putin in afara orasului si i-am dat "talpa" pe o distanta de 1-2 km . Mai sus de 180-185 nu s-a ridicat

                    Mi se parea ca nu mai trage la fel , dar am zis ca e din cauza frigului... si acum o luna am dus-o la test in Vitan iar nenea de acolo mi-a spus ca , testat la volanta, masina i-a scos 136 cai in loc de 150 si cand l-am intrebat ce ar putea fi mi-a zis ca " nu stiu, trebuie vazut ".

                    Ce credeti ?

                    Comment


                    • #11
                      Bine imi cer eu scuze, cred ca am ramas intr-o ureche dupa o implicare intr-un accident unde l-am vazut pe ala cu coasa trecand pe langa mine. Eram in spate pasager si asa am scapat da de atunci numa imaginile cu aia din fata pana a venit descarcerarea le am in cap... sti-ma naiba ce m-a apucat da am boala pe astia de omoara oameni in trafic cu viteza.
                      +40758148228 whats app active

                      Proud owner of Lady Blue W140.

                      Comment


                      • #12
                        Ok, revin cu detalii si cu o "sperietura"
                        Schimbat filtru motorina+aer

                        Schimbat senzor temperatura exterioara (arata -40 grade ) desi stiam ca nu afecteaza comportamentul motorului/consumul unul din mecanicii mai tineri a spus ca afecteaza deoarece odata ce este legat la calculatorul masinii aceasta se comporta ca si la -40grade ...

                        Demontat si curatit EGR-ul insa cand am plecat din service "surpriza" , masina nu se tura mai mult de 3000 ture. M-am intors imediat la ei , au facut o diagnoza si eroarea aparea de la EGR ; se pare ca ramanea blocat pe deschis si abia dupa 20 minute de nervi au reusit sa il repare.

                        Impresii - masina trage mai bine , o diferenta mica se simte insa nu am avut ocazia sa ies cu ea din oras inca.

                        A mai avut cineva probleme de genul asta la curatirea EGR-ului ?


                        PS. Am schimbat pivotii de la bratele inferiorioare (am inteles ca aia se uzeaza mai repede) . Mentionez ca o paralela fata de o discutie mai veche de pe forum unde se imparteau pareri daca acei pivoti se pot demonta sau trebuie schimbat bratul cu totul.
                        Cand am fost sa reglez unghiul de fuga la Auto-Soft , mecanicul de acolo mi-a spus ca nu mi-l poate regla deoarece pivotii respectivi au joc si ca ca nu se poate schimba doar pivotul , el vine cu tot cu brat.
                        Se poate demonta si inlocui pivotul care pe mine m-a ajuns 130 RON bucata (Lemforder) + manopera.

                        Comment


                        • #13
                          Cu ce au curatat EGR-ul? Ma gandesc ca au folosit vreo vaselina...
                          Eu l-am curatat cu spray de discuri de frane, excelent.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            Multumim Minimize pentru pontul cu pivotul.
                            Revin si eu cu o intrebare, eu la motorul V6 de 3000 ar trebui sa desfac egr pentru curatare? Am facuti cu masina 168.000 km, timp in care sunt sigur ca nu a fost umblat la supapa egr, dar totusi masina cred eu ca merge normal, nu am nici limitare la 3000 rpm, nici check engine...

                            Comment


                            • #15
                              Rau nu-i faci, ai vazut posturile cu poze la EGR murdar? Te ingrozesti ce gasesti acolo. Jumatate este obturat...
                              Mie mi s-a parut ca merge mai bine dupa curatare, inclusiv la un Opel anterior.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF