Buna ziua,
De aproximativ un an am o problema cu un E320 CDI, model W210 de 145 kW din 2000, VIN: WDB2102261B243338.
In mers, daca accelerez puternic, peste 3500-4000 ture sau cand urc o panta mai serioasa, cand iau picioru de pe acceleratie turometrul imi pica la 2000 ture si apoi oricat de mult vreau sa accelerez nu trece de 2000 ture.
Daca tin picioru pe acceleratie si masina incepe sa prinda viteza mare, peste 120-150 km/ora atunci turatia incepe sa urce incet incet, ca si cum nu ar avea turbo, pana la maxim 2500 ture. Mai mult de 2500 ture nu urca orice viteza ar prinde masina, chiar si 180 km/ora. Daca opresc motorul si il repornesc, limitarea dispare, pot merge cativa zeci de km peste 2000 de ture apoi limitarea apare din nou.
Masina nu scoate fum mai mult decat e normal si nici turbina nu suiera mai mult decat e normal. In oras sau pe distante scurte, daca o turez peste 2000 ture nu are nici o problema, limitarea nu apare. Dar pe distante mai intinse, daca fac mai mult de cativa zeci de km si accelerez peste 2500-3000 ture limitarea apare.
In Ardeal am fost la 2 reprezentante si vreo 3 service-uri autorizate MB + inca o mana de meseriasi ... masina a fost pusa pe tot felu de testere, de la no name pana la testerul original din reprezentanta MB Cluj. Am primit tot felu de erori si explicatii si tot atat de multe variante de ce trebuie schimbat/reparat pentru a remedia situatia.
Desi am schimbat piesele de mai jos, problema descrisa mai sus tot apare:
- debitmetru aer (inlocuit de 2 ori, odata cu unul original de MB, dar era de la alt model de MB, si ultima data cu unul de producator care mi-a fost recomandat de service)
- furtun intercooler (nou original MB)
- curatat vacum la reprezentanta MB (cica era infundat si de aia apare limitarea in mers - limitarea a reaparut dupa 10 minute de condus)
- curatat EGR si galerie de admisie
- schimbat supapa vacum cu piesa noua de producator
- curatat toate 6 injectoare, schimbat cap si saiba la 3 injectoare
- schimbat filtre aer (in cadrul service-ului A unde am schimbat ulei motor)
- schimbat toate bujiile cu piese noi Bosh
- tija motoras galerie de admisie - schimbat cu piesa originala MB
Nu am verificat inca turbina, dar pe testerul din prezentanta MB nu dadea nici o eroare la turbina. Singura eroare care ar putea avea legatura cu problema, mentionata de cele 2 reprezentante unde am fost a fost vacum infundat pentru care mi-a fost recomandat sa schimb furtunul de la intercooler care avea clemele de prindere rupte si tragea aer. Am schimbat furtunul si am desfundat vacumul (la reprezentanta) masina a mers bine vreo 40-50 km, si limitarea la 2000 ture a reaparut.
Am vazut ca pe forum majoritatea celor cu probleme similare au limitarea la 3000 de ture ... de aceea daca cineva a avut o problema similara la 2000 de ture sau daca stie care ar putea fi cauza, va rog sa postati, orice idee/sfat ar putea fi de folos atat mie cat si altor colegi. Multumesc anticipat.
De aproximativ un an am o problema cu un E320 CDI, model W210 de 145 kW din 2000, VIN: WDB2102261B243338.
In mers, daca accelerez puternic, peste 3500-4000 ture sau cand urc o panta mai serioasa, cand iau picioru de pe acceleratie turometrul imi pica la 2000 ture si apoi oricat de mult vreau sa accelerez nu trece de 2000 ture.
Daca tin picioru pe acceleratie si masina incepe sa prinda viteza mare, peste 120-150 km/ora atunci turatia incepe sa urce incet incet, ca si cum nu ar avea turbo, pana la maxim 2500 ture. Mai mult de 2500 ture nu urca orice viteza ar prinde masina, chiar si 180 km/ora. Daca opresc motorul si il repornesc, limitarea dispare, pot merge cativa zeci de km peste 2000 de ture apoi limitarea apare din nou.
Masina nu scoate fum mai mult decat e normal si nici turbina nu suiera mai mult decat e normal. In oras sau pe distante scurte, daca o turez peste 2000 ture nu are nici o problema, limitarea nu apare. Dar pe distante mai intinse, daca fac mai mult de cativa zeci de km si accelerez peste 2500-3000 ture limitarea apare.
In Ardeal am fost la 2 reprezentante si vreo 3 service-uri autorizate MB + inca o mana de meseriasi ... masina a fost pusa pe tot felu de testere, de la no name pana la testerul original din reprezentanta MB Cluj. Am primit tot felu de erori si explicatii si tot atat de multe variante de ce trebuie schimbat/reparat pentru a remedia situatia.
Desi am schimbat piesele de mai jos, problema descrisa mai sus tot apare:
- debitmetru aer (inlocuit de 2 ori, odata cu unul original de MB, dar era de la alt model de MB, si ultima data cu unul de producator care mi-a fost recomandat de service)
- furtun intercooler (nou original MB)
- curatat vacum la reprezentanta MB (cica era infundat si de aia apare limitarea in mers - limitarea a reaparut dupa 10 minute de condus)
- curatat EGR si galerie de admisie
- schimbat supapa vacum cu piesa noua de producator
- curatat toate 6 injectoare, schimbat cap si saiba la 3 injectoare
- schimbat filtre aer (in cadrul service-ului A unde am schimbat ulei motor)
- schimbat toate bujiile cu piese noi Bosh
- tija motoras galerie de admisie - schimbat cu piesa originala MB
Nu am verificat inca turbina, dar pe testerul din prezentanta MB nu dadea nici o eroare la turbina. Singura eroare care ar putea avea legatura cu problema, mentionata de cele 2 reprezentante unde am fost a fost vacum infundat pentru care mi-a fost recomandat sa schimb furtunul de la intercooler care avea clemele de prindere rupte si tragea aer. Am schimbat furtunul si am desfundat vacumul (la reprezentanta) masina a mers bine vreo 40-50 km, si limitarea la 2000 ture a reaparut.
Am vazut ca pe forum majoritatea celor cu probleme similare au limitarea la 3000 de ture ... de aceea daca cineva a avut o problema similara la 2000 de ture sau daca stie care ar putea fi cauza, va rog sa postati, orice idee/sfat ar putea fi de folos atat mie cat si altor colegi. Multumesc anticipat.
Comment