Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Limitare in mers la 2000 ture / E320 CDI din 2000

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Limitare in mers la 2000 ture / E320 CDI din 2000

    Buna ziua,

    De aproximativ un an am o problema cu un E320 CDI, model W210 de 145 kW din 2000, VIN: WDB2102261B243338.

    In mers, daca accelerez puternic, peste 3500-4000 ture sau cand urc o panta mai serioasa, cand iau picioru de pe acceleratie turometrul imi pica la 2000 ture si apoi oricat de mult vreau sa accelerez nu trece de 2000 ture.

    Daca tin picioru pe acceleratie si masina incepe sa prinda viteza mare, peste 120-150 km/ora atunci turatia incepe sa urce incet incet, ca si cum nu ar avea turbo, pana la maxim 2500 ture. Mai mult de 2500 ture nu urca orice viteza ar prinde masina, chiar si 180 km/ora. Daca opresc motorul si il repornesc, limitarea dispare, pot merge cativa zeci de km peste 2000 de ture apoi limitarea apare din nou.

    Masina nu scoate fum mai mult decat e normal si nici turbina nu suiera mai mult decat e normal. In oras sau pe distante scurte, daca o turez peste 2000 ture nu are nici o problema, limitarea nu apare. Dar pe distante mai intinse, daca fac mai mult de cativa zeci de km si accelerez peste 2500-3000 ture limitarea apare.

    In Ardeal am fost la 2 reprezentante si vreo 3 service-uri autorizate MB + inca o mana de meseriasi ... masina a fost pusa pe tot felu de testere, de la no name pana la testerul original din reprezentanta MB Cluj. Am primit tot felu de erori si explicatii si tot atat de multe variante de ce trebuie schimbat/reparat pentru a remedia situatia.

    Desi am schimbat piesele de mai jos, problema descrisa mai sus tot apare:
    - debitmetru aer (inlocuit de 2 ori, odata cu unul original de MB, dar era de la alt model de MB, si ultima data cu unul de producator care mi-a fost recomandat de service)
    - furtun intercooler (nou original MB)
    - curatat vacum la reprezentanta MB (cica era infundat si de aia apare limitarea in mers - limitarea a reaparut dupa 10 minute de condus)
    - curatat EGR si galerie de admisie
    - schimbat supapa vacum cu piesa noua de producator
    - curatat toate 6 injectoare, schimbat cap si saiba la 3 injectoare
    - schimbat filtre aer (in cadrul service-ului A unde am schimbat ulei motor)
    - schimbat toate bujiile cu piese noi Bosh
    - tija motoras galerie de admisie - schimbat cu piesa originala MB

    Nu am verificat inca turbina, dar pe testerul din prezentanta MB nu dadea nici o eroare la turbina. Singura eroare care ar putea avea legatura cu problema, mentionata de cele 2 reprezentante unde am fost a fost vacum infundat pentru care mi-a fost recomandat sa schimb furtunul de la intercooler care avea clemele de prindere rupte si tragea aer. Am schimbat furtunul si am desfundat vacumul (la reprezentanta) masina a mers bine vreo 40-50 km, si limitarea la 2000 ture a reaparut.

    Am vazut ca pe forum majoritatea celor cu probleme similare au limitarea la 3000 de ture ... de aceea daca cineva a avut o problema similara la 2000 de ture sau daca stie care ar putea fi cauza, va rog sa postati, orice idee/sfat ar putea fi de folos atat mie cat si altor colegi. Multumesc anticipat.

  • #2
    Am aceeasi problema W 210/220 cdi/ 2001, limitarea incepea exact cand luam piciorul de pe acceleratie si apoi incercam sa depasesc si eram limitat la 2000. Dupa oprire si repornire limitarea inceta iarasi pana reduceam viteza. De curand am fost in service si am schibat tot felul de garnituri si cleme la intercooler pentru ca pierdea putin ulei ( dar putea sa aspire si aer !!!), iar dupa eliminarea lor sunt limitat si la mersul in oras. Mai precizez ca in stationare nu am nici o limitare de turatie, doar in sarcina. Logic nu poate fi decat o cauza: aerul sau amestecul de aer cu gaze nu este suficient. In rest la service mi-au spus sa cheltui o caruta de bani de pomana, sau sa merg tare la pornirea de pe loc si sa schib vitezele (cutie automata ) la turatii mari, peste 3000. Cam asta este situatia mea, plec maine la drum si am sa incerc sa conduc sportiv, daca traficul imi va permite. Cu bine

    Comment


    • #3
      Salut .Stiu ca pare banal ce zic acum mai ales la cite serviceuri ai fost .Ai verificat filtrul de motorina si furtunele sa nu prinda aer fals ? Sau sa ai cumva ceva mizerie in rezervor stiu ca multe masini au un fel de sita si in rezervor sa nu fie cumva infundata si sa nu primeasca suficient combustibil in sarcina. Multa bafta .

      Comment


      • #4
        Mai ai diagnoza de la STAR DIAG? Ce coduri de eroare au iesit? Daca le ai, pune-le si aici...
        Daca nu mentionai verificarile, eu as fi mers pe debitmetru - EGR - galerie de admisie (poate senzor de acceleratie).
        Cred ca cei de la reprezentanta au fost carpaci daca nu i-au dat de cap.
        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

        Comment


        • #5
          Cutia e automata?
          Si eu as merge pe senzor de acceleratie sau, daca e automata, atunci ceva bai la cutie.
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #6
            Ai avut si vre-un defect cu P1189?
            Trebuie verificat centricubajul de aer la turbina. Desigur ca nu mai are rost sa mai amintesc de paletii din galerie, practic sint multe verificari de facut.
            Originally posted by eurocarromania View Post
            Buna ziua,

            De aproximativ un an am o problema cu un E320 CDI, model W210 de 145 kW din 2000, VIN: WDB2102261B243338.

            In mers, daca accelerez puternic, peste 3500-4000 ture sau cand urc o panta mai serioasa, cand iau picioru de pe acceleratie turometrul imi pica la 2000 ture si apoi oricat de mult vreau sa accelerez nu trece de 2000 ture.

            Daca tin picioru pe acceleratie si masina incepe sa prinda viteza mare, peste 120-150 km/ora atunci turatia incepe sa urce incet incet, ca si cum nu ar avea turbo, pana la maxim 2500 ture. Mai mult de 2500 ture nu urca orice viteza ar prinde masina, chiar si 180 km/ora. Daca opresc motorul si il repornesc, limitarea dispare, pot merge cativa zeci de km peste 2000 de ture apoi limitarea apare din nou.

            Masina nu scoate fum mai mult decat e normal si nici turbina nu suiera mai mult decat e normal. In oras sau pe distante scurte, daca o turez peste 2000 ture nu are nici o problema, limitarea nu apare. Dar pe distante mai intinse, daca fac mai mult de cativa zeci de km si accelerez peste 2500-3000 ture limitarea apare.

            In Ardeal am fost la 2 reprezentante si vreo 3 service-uri autorizate MB + inca o mana de meseriasi ... masina a fost pusa pe tot felu de testere, de la no name pana la testerul original din reprezentanta MB Cluj. Am primit tot felu de erori si explicatii si tot atat de multe variante de ce trebuie schimbat/reparat pentru a remedia situatia.

            Desi am schimbat piesele de mai jos, problema descrisa mai sus tot apare:
            - debitmetru aer (inlocuit de 2 ori, odata cu unul original de MB, dar era de la alt model de MB, si ultima data cu unul de producator care mi-a fost recomandat de service)
            - furtun intercooler (nou original MB)
            - curatat vacum la reprezentanta MB (cica era infundat si de aia apare limitarea in mers - limitarea a reaparut dupa 10 minute de condus)
            - curatat EGR si galerie de admisie
            - schimbat supapa vacum cu piesa noua de producator
            - curatat toate 6 injectoare, schimbat cap si saiba la 3 injectoare
            - schimbat filtre aer (in cadrul service-ului A unde am schimbat ulei motor)
            - schimbat toate bujiile cu piese noi Bosh
            - tija motoras galerie de admisie - schimbat cu piesa originala MB

            Nu am verificat inca turbina, dar pe testerul din prezentanta MB nu dadea nici o eroare la turbina. Singura eroare care ar putea avea legatura cu problema, mentionata de cele 2 reprezentante unde am fost a fost vacum infundat pentru care mi-a fost recomandat sa schimb furtunul de la intercooler care avea clemele de prindere rupte si tragea aer. Am schimbat furtunul si am desfundat vacumul (la reprezentanta) masina a mers bine vreo 40-50 km, si limitarea la 2000 ture a reaparut.

            Am vazut ca pe forum majoritatea celor cu probleme similare au limitarea la 3000 de ture ... de aceea daca cineva a avut o problema similara la 2000 de ture sau daca stie care ar putea fi cauza, va rog sa postati, orice idee/sfat ar putea fi de folos atat mie cat si altor colegi. Multumesc anticipat.

            Comment


            • #7
              Io zic sa ii verifici bine toate furtunasele de la intercooler.

              Comment


              • #8
                Buna .As dori sa intreb daca tija de la galerie de admisie se poate cumpara separat doar tija ? Daca anulez aeropaleti sau le pun pe pozitia deschis se poate circula asa circa 5000 de kilometri pina iau una noaua ? Daca nu reusesc sa fac galeria sa functioneze nu este mai bine ca paleti sa fie deschisi decit inchisi ? Poate sa strice ceva la motor ? A mai facut cineva asa ceva ?Va multumesc .Nu mai pot sa dorm caci e bolnav Mertanul .

                Comment


                • #9
                  Scuze ,acum am citit ca a mai facut si altcineva aceasta operatiune .Stiti cumva acele aeroclapete la ce turatie se deschid ? Daca conduc cu maxim 2500 rot/min. ele ramin inchise chiar daca ar functiona ? Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                    Buna .As dori sa intreb daca tija de la galerie de admisie se poate cumpara separat doar tija ? Daca anulez aeropaleti sau le pun pe pozitia deschis se poate circula asa circa 5000 de kilometri pina iau una noaua ? Daca nu reusesc sa fac galeria sa functioneze nu este mai bine ca paleti sa fie deschisi decit inchisi ? Poate sa strice ceva la motor ? A mai facut cineva asa ceva ?Va multumesc .Nu mai pot sa dorm caci e bolnav Mertanul .
                    Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                    Scuze ,acum am citit ca a mai facut si altcineva aceasta operatiune .Stiti cumva acele aeroclapete la ce turatie se deschid ? Daca conduc cu maxim 2500 rot/min. ele ramin inchise chiar daca ar functiona ? Multumesc

                    Salut colegu`!

                    Ia` de citeste :

                    Aeropaletii se pot anula fara probleme o bucata de timp pana repari/inlocuiesti galeria....
                    Colegul Cristian Ciobanu te asteapta daca vrei sa intaresti aeropaletii sau sa iti repare tija de culisare....

                    Ei se deschid cand boost-ul/presiunea de la turbocompresor este suficient ca sa treaca si prin galeriile astupate de aeropaleti sa se realizeze eficient amestecul aer/motorina si nu numai fortat prin galeriile turbionare de langa ei(gaura nr.2)....-deci nu tine de turatie ci de nevoi-...

                    Bafta!
                    ....Imi place genu' de masină cu prezenţă scenică...dramatică...enigmatică...singuratică.... animalică...

                    Comment


                    • #11
                      Nu se intampla nimic fara aeropaleti daca motorasul este inca in functiune si nu vede calculatorul ceva defect, singura problema ii iarna la temperaturi joase tremura un pic motorul rece a ralanti.

                      Comment


                      • #12
                        Pai lipsa de putere e nimic?!
                        https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                        Comment


                        • #13
                          Mersi frumos .Saptamina ce vine o sa o dau jos sa vad ce pot face cu ea, sper sa nu lipseasca pirghiile ce actioneaza aeropaleti.
                          Va tin la curent. Mersi de sfaturi .
                          Last edited by cutaresku; 05-19-2012, 22:37 PM. Reason: nu mai lasa spatiu intre cuvant si punct/virgula sau alt semn de punctuatie.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by CJ-12-LWP View Post
                            Mersi frumos .Saptamina ce vine o sa o dau jos sa vad ce pot face cu ea, sper sa nu lipseasca pirghiile ce actioneaza aeropaleti.
                            Va tin la curent. Mersi de sfaturi .
                            Se mai poate face ceva cu galeria daca nu e acolo parghia. Se poate pune pe direct... cu mici minusuri...Sau se poate cumpara alta galerie...

                            Comment


                            • #15
                              Eventuala continuare a discutiei pe tema galeriei va rog s-o mutati pe topicul dedicat, indicat, de altfel, de colegul PARAZYTW: http://www.clubmercedes.ro/galeria-d...-t14680p4.html
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF