Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

scurgeri de ulei sub masina si fum alb

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • scurgeri de ulei sub masina si fum alb

    Buna seara din nou. Azi, la pornire si accelerare, a aparut un fum puternic alb si am observat ca pierd ulei (destul de mult, vizibil la accelerare).
    Pana azi nu a avut nimic, am schimbat sambata fulia de la alternator si cureaua, s-ar fi vazut in service, banuiesc, din moment ce au lucrat cu masina pe elevator.
    Cum am numai probleme cu E290 td 1996, se poate un ajutor?
    Din cate am vazut, curge ulei de sub masina, de undeva din zona de sub turbina?! Nu stiu ce e piesa, e foarte jos (aproape de scut), ca o sfera (cca 20 cm) - cum se numeste sau ce poate fi? Va raman recunoscatoare, ma depaseste.

  • #2
    GRAV !!! .... Nu mai porni motorul ca o ia pe ulei . Turbina este gata, incepe sa scuipe ulei pe evacuare si prin admisie. Asa am patit la un w210 300TD.
    Last edited by cutaresku; 03-07-2012, 00:13 AM.
    Cu S-ul nu te pui.

    Comment


    • #3
      Multumesc, asta cred ca e. Ducem turbina la reconditionat... daca s-o mai putea. Banuiesc ca odata cu schimbarea fuliei s-a intamplat totusi ceva, o sa inteleg dupa ce desface cineva turbina, ca mi se pare ciudat sa moara asa, stand masina in loc. Mentionez ca in toamna am facut revizie totala (inclusiv MB star la autoclass) si totul a fost OK. Revin cu detalii, o folosi experienta mea cu masina asta cuiva (a avut diferite chestii, minore in fapt, dar pana le-au descoperit ...).

      Comment


      • #4
        Vezi ca trebuie sa cureti toata instalatie de admisie ca sigur e plina de ulei.
        Cu S-ul nu te pui.

        Comment


        • #5
          Buna seara. Turbina functioneaza OK si totusi de undeva se scurge ulei (admisia e plina). Va rog o alta posibila cauza, ca astazi mecanicii au facut sedinta si nu ii dau de cap, nu au reusit sa identifice de unde pierde ulei - vizibil pe jos la accelerare.
          Vreo valva, ceva?
          Va multumesc pentru orice sugestie, ca m-a disperat masina asta.

          Comment


          • #6
            Originally posted by anca View Post
            Buna seara. Turbina functioneaza OK si totusi de undeva se scurge ulei (admisia e plina). Va rog o alta posibila cauza, ca astazi mecanicii au facut sedinta si nu ii dau de cap, nu au reusit sa identifice de unde pierde ulei - vizibil pe jos la accelerare.
            Vreo valva, ceva?
            Va multumesc pentru orice sugestie, ca m-a disperat masina asta.
            Daca zici ca admisia este plina, numai de la turbina sau de la epuratoru de gaze poate sa vina...Pe jos cum ajunge uleiul ? .. De unde vezi ca pisa !!!
            Last edited by kriket; 03-14-2012, 20:56 PM.
            Cu S-ul nu te pui.

            Comment


            • #7
              Pe jos curge cam de sub catalizator.
              Am mai citit pe un post de filtrul epurator sau separatorul de ulei - ar fi trebuit schimbat/curatat? Nu am facut asta niciodata si masina are 200.000 km.
              Multumesc anticipat.

              Comment


              • #8
                Fi mai cu bgare de seama la alegerea mecanicului. Nu toti se pricep la mercedes. Exista posibilitatea sa.ti fie gata garnitura de chiuloasa sa.ti intre apa in capul pistonului (de aici fumul alb) si totodata sa intre compresia in baie si sa.ti arunce uleiul pe epurator. Nu o mai porni. Du.o la un meserias bun.

                Comment


                • #9
                  Va multumesc, stiu ca nu toti se pricep la mb, sunt patita rau. Cred ca de data asta a murit batrana doamna, s-ar putea ca reparatia sa coste mai mult decat masinuta. Posibil piston spart, asa ca ... oamenii la care e masina acum stiu ca sunt OK, m-au mai ajutat cand nimeni altul nu a inteles despre ce e vorba (nici macar testul star). Acum eu trebuie sa decid ce fac.
                  O sa revin cu detalii, cum spuneam poate o folosi cuiva experienta asta.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF