Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Caut un meserias sa puna la punct W211

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caut un meserias sa puna la punct W211

    Salut,

    Am un W211, 220CDI, din 2003, cutie manuala.
    Am schimbat cam tot ce i-a trebuit in timp: discuri, placute, curele, role, filtre, egr, debitmetru, termostat, arcuri, brate, capete bara, reconditionat turbina, rescris sbc-ul, etc.
    Are 255.000 de km.
    De cand am luat-o a avut o problema, se plafona dupa primul sprint.
    Am reconditionat turbina, crezand ca se rezolva, la reprezentanta au spus ca presiunea pe turbina este prea mica, si ca ar fi electrovalva de pe turbina de vina.
    Este pe forum un specialist la care sa vin sa puna la punct masina?
    Vin in orice oras din tara, maxim 500 de km de Cta.
    Sa stiu ca-i aduc masina si intr-o zi, doua este perfect functionala.
    Mai am o problema cu ac, compresorul functioneaza, nu pierde freon dar cand se apasa butonul de ac, palpaie de cateva ori si atat.
    Ms, cu stima George. 072-0-31.31.31

  • #2
    Vorbeste ci cu userul "mercedes-cdi", e din CT si stie cu varza...
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Salut. Spune-mi si mie cum ai procedat cu turbina si cu sbc-ul te rog deoarece am aceleasi probleme. Multumesc.
      Last edited by cutaresku; 03-04-2012, 11:08 AM. Reason: forumul nu este messenger, scrie mai ingrijit.

      Comment


      • #4
        Salut, turbina a fost refacuta complet, cu toate piesele noi, la un atelier specializat din Ct, cu 1 an garantie, 450 euro.

        SBC-ul a fost rescris la un electronist din Ct, 150 euro.

        Comment


        • #5
          0749562999 Cristi, da un telefon si te lamureseste imediat.
          `87 W126 EX 420 SE - NOW 250D + WEBASTO - GENERALUL - sold

          now - bicicleta !

          0744 239 949

          WEB
          http://garajautodiag.blogspot.com

          Comment


          • #6
            salutare. Daca nu ti.ai rezolvat problemele cu masina si ai drum pe la sibiu , da un semn si rezolvat. Bafta

            Comment


            • #7
              pt George Alexe

              la repararea turbinei ai inlocuit toate piese cu unele noi. ai schimbat si actuatorul turbinei?

              Comment


              • #8
                La repararea turbinei, s-au inlocuit totate piesele cu altele noi.
                Actuatorul am aflat ulterior ca nu intra in obiectul reparatiei, asta mi-a spus si Catalin de la Iasi ca ar putea fi.
                Astazi am facut revizia la masina, uleiuri, filtre, amortizoare noi.

                Comment


                • #9
                  Daca SBC-ul este la prima abatere si nu pierde lichid prin blocul Hidraulic se repara relativ repede. Cu turbina este mai complicat. Va trebuie piese originale.
                  Originally posted by catalinvalcea View Post
                  Salut. Spune-mi si mie cum ai procedat cu turbina si cu sbc-ul te rog deoarece am aceleasi probleme. Multumesc.
                  Masina a fost cumva tamponata? Daca vreti ne auzim.
                  Originally posted by george_alexe View Post
                  La repararea turbinei, s-au inlocuit totate piesele cu altele noi.
                  Actuatorul am aflat ulterior ca nu intra in obiectul reparatiei, asta mi-a spus si Catalin de la Iasi ca ar putea fi.
                  Astazi am facut revizia la masina, uleiuri, filtre, amortizoare noi.
                  Last edited by Luxian; 03-16-2012, 01:28 AM.

                  Comment


                  • #10
                    la mine a "cazut" actuatorul si nu se gaseste ca piesa de schimb. pt a rezolva problema am cumparat turbina noua. daca si la tine este defect actuatorul trebuie sa cauti turbina dupa codul inscris pe actuator,altfel nu-ti citeste calculatorul turbina. eu am patit-o acum 4 ani,poate acum se resofteaza.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by cutaresku View Post
                      Vorbeste ci cu userul "mercedes-cdi", e din CT si stie cu varza...

                      Cu varza murata si vita de vie.

                      Comment


                      • #12
                        Nu cred ca era o problema de soft de nu sa potrivit. Daca nu ma insel de la 646 in sus exista vreo 3 tipuri de acuatori electrici la turbosuflante. Chestia este ca acesti acuatori au alimentari diferite la mufa/ respectiv au doi plusi ( + ) care difera. Asa ca este destul de posibil ca acesta sa fi fost motivul tau.

                        Dar sa sti ca nu prea este afacere sa schimbi numai acuatorul, una la mina chiar daca ai monta unul nou dupa un anumit timp iti cade cealalta parte a turbinei pe la ax si paleti. Asa ca dupa ce elimini o reparatie la turbina, intervine alta. Iar 2-3 reparatii la turbina ar depasii costul unei noi.
                        Mai intelept este sa pui una noua si 7-8 ani nu ai nici o treaba.
                        Originally posted by karppy View Post
                        la mine a "cazut" actuatorul si nu se gaseste ca piesa de schimb. pt a rezolva problema am cumparat turbina noua. daca si la tine este defect actuatorul trebuie sa cauti turbina dupa codul inscris pe actuator,altfel nu-ti citeste calculatorul turbina. eu am patit-o acum 4 ani,poate acum se resofteaza.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                          Nu cred ca era o problema de soft de nu sa potrivit. Daca nu ma insel de la 646 in sus exista vreo 3 tipuri de acuatori electrici la turbosuflante. Chestia este ca acesti acuatori au alimentari diferite la mufa/ respectiv au doi plusi ( + ) care difera. Asa ca este destul de posibil ca acesta sa fi fost motivul tau.

                          Dar sa sti ca nu prea este afacere sa schimbi numai acuatorul, una la mina chiar daca ai monta unul nou dupa un anumit timp iti cade cealalta parte a turbinei pe la ax si paleti. Asa ca dupa ce elimini o reparatie la turbina, intervine alta. Iar 2-3 reparatii la turbina ar depasii costul unei noi.
                          Mai intelept este sa pui una noua si 7-8 ani nu ai nici o treaba.
                          Si da si nu,pt ca actuatorul a cazut la 140mii si turbina era beton,inclusiv variabila

                          Comment


                          • #14
                            Meseriasul gasit, este Tiriac Auto Constanta.
                            Specialistul se numeste Alin, il recomand.
                            AC ul avea un fir dezlipit, si turbina am cumparat-o noua.
                            Am incercat si varianta cu reparatia la specialist de garaj dar spre surprinderea mea, a bajabait si presups, dar de reparat, nu.

                            Comment


                            • #15
                              Vă rog să mă ajutați si pe mine cu numarul unui meseriaș care poate să-mi rezolve SBC-ul. Da eroare C4298 și pe cea din bord, dar frânele funcționează perfect.

                              Mulțumesc anticipat!
                              office@amadeuscomputers.ro
                              Tel. 0745 965 816

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF