Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

mesaj bord baterie rosie si decuplare servodirectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mesaj bord baterie rosie si decuplare servodirectie

    Am revenit cu o noua problema (MB 290 tdi combi 1996 cva). Astazi, in timpul mersului, a inceput sa se auda un zgomot din zona motorului (ca o bataie), iar dupa ceva vreme s-a aprins martorul baterie laudung si s-a intrerupt servodirectia (dar nu de tot, insa volanul merge greu). Maine merg la service, se poate sa fie alternatorul sau o problema a bateriei? Masina porneste fara probleme, insa se aude acelasi zgomot. Am citit despre o anumita "baterie mica" - ce este aceea, oare exista si la acest model si daca da, unde se afla situata? E prima data ca aud despre asa ceva si am fost anterior la muktiple service-uri, plus test star. Va multumesc.

  • #2
    Sa fie cureaua de agregate...?
    CL 99 BAN W211 E270cdi

    Comment


    • #3
      Cind auzi un zgomot ciudat de la motor deschizi frumos capota si asculti de unde provine zgomotul,uitate la curea il mai ai ? Vezi alternatorul incarca ? Inspecteaza intinzatorul si rola .Totusi interesant cum descri tu ca are o bataie pt. cele enumerate de mine ar trebui sa scirtiie, huruie etc. Modelul tau nu are baterie mica doar cea mare .Bafta.

      Comment


      • #4
        Mai mult ca sigur cureaua...ca nu mai antreneaza nici pompa servo,si nici alternatorul(bateria din bord)

        Comment


        • #5
          Va multumesc, intr-adevar cureaua s-a desfacut. Aseara nu am vazut, era deja intuneric, iar azi dimineata am vazut cum cureaua pur si simplu disparuse. Totusi, era o bataie, care la un moment dat chiar s-a oprit. Nu huruia nimic (cand am ridicat capota, cureaua era intreaga si la locul ei) - probabil ca s-a intamplat de tot ceva mai tarziu, cand s-a auzit si un zgomot puternic).
          In fapt, a cazut componenta din fata alternatorului (am si vazut-o, e in interiorul masinii, dar din pacate nu ajung pana la ea)! Sper ca nu s-a stricat nimic altceva, nu am mai mers mult cu masina dupa ce a aparut martorul. Urmeaza service, pe platforma. Ciudat ca am schimbat cureaua si revizie generala mecanica, electrica, electronica (inclusiv MB Autoklass) in octombrie!

          Comment


          • #6
            Masina duce fara curea pana ramai fara baterie...nu prea are ce sa se strice,doar sa nu fiarba apa,ca nici pompa de apa nu mai e angrenata...

            Comment


            • #7
              Probabil ți s-a rupt axul de la alternator. Și bătaia o aveai poate de la ax înainte să se rupă definitiv (era strâmb).

              La service se poate clarifica situația. Să nu uiți să revii cu detalii! Baftă!
              ...

              Comment


              • #8
                Cei de la service trebuie sa remedieze problema gratuit. Altfel, daca mai ai factura, mergi direct la OPC. Succes!

                Comment


                • #9
                  Salutare.Ceva asemanator am patit si eu cindva cu un W 124 .Am dus masina la mecanic sa schimbe cureaua doar ca aveam pitici pe creier am zis sa fie nou .Mecanicul a dat jos cureaua si pe cind sa il puna normal ca nu sa uitat cum a fost, ba era prea lunga ,ba prea scurta.Pina la urma a pus-o sus dar la fortat cu electromotorul parca era o Dacie.Nu prea mi-a convenit idea dar linga el inca 2 mecanici sustineau ca ase se procedeaza.Bun,am plecat cu masina in Ungaria.La vreo 40 km. parcursi se auzea un scirtiit finut am zis ca probabil cureaua e noaua si trebue sa se aseze putin.Deodata brusc se opreste motorul (250 D ),Deschid capota si am constatat ca cureaua stringea prea tare a rupt pompa de apa din suport (ea fiind din aluminiu)plus ca cureaua sa inodat intre role de mi-a oprit motorul.Desigur ca a urmat platforma,alta pompa, curea ,role ,manopera distractie.Scuza-ma daca te am plictisit am vrut sa iti spun doar ca nepriceperea unui mecanic poate sa duca la niste probleme ulterioare mult mai costisitore.Gindestete exact ce au lucrat sau au schimbat baieti de la service.

                  Comment


                  • #10
                    Am revenit, era fulia de la alternator rupta, 325 lei, plus cureaua 75 lei plus manopera. S-a rezolvat asta, dar acum alta problema - curge ulei si scoate fum alb si mult ... Nu mai stiu ce sa zic, azi s-a intamplat si nu am mai urnit-o. O sa revin cu informatii.

                    Comment


                    • #11
                      OPC = Office Party Communism

                      Cind 2 se cearta al 3-lea ia spaga.
                      Originally posted by cristi_fulger View Post
                      Cei de la service trebuie sa remedieze problema gratuit. Altfel, daca mai ai factura, mergi direct la OPC. Succes!

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF