Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Cutie E220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Este bine ca aud. Eu sunt la a doua masina ce are cutie automata. Nu eram fan cutie automata, dar acum imi este comoda. Eu vreau sa conduc cum zice constructorul, asa ca sunt deschis sa invat. Daca gresesc doresc sa invat corect. La W210 am simtit diferenta la asta noua nu simt diferenta, dar este inca bolnava.
    Mercedes are prioritate din fabrica.

    Comment


    • #17
      sal all... de cand mi-am schimbat uleiu in cutie (automata ) au inceput problemele ....1 pierd ulei ... mi-a schimbat garnituri pe la cutie de o gramada de ori am schimbat mechanici si tot curge ...stie cineva ce ii de facut ?pe unde sa pierd ulei ?.... toti mechanici au spus ca am avut mult ulei in cutie .dar de ce tot mai curge stie cineva ce ar putea sa aiba ca eu nu mai stiu ce sa ma fac cu ea ? 2 are zile cand pornesc maisa merg cu ea dar nu se tureaza ce sa aiba ... opresc masina o pornesc din nou merge bine ... ce poate sa aiba ..

      Comment


      • #18
        Originally posted by orca View Post
        Pai daca in manualul mashinii scrie ca S/W sant moduri care fac doar diferenta din ce treapta pleaca mashina de pe loc, nimic mai mult, inseamna ca modul W se poate folosi si vara, mai ales ca W=E=C (Winter=Economic=Confort) iar S (Sommer=Standard=Sport)
        Te-ai uitat la pozele din manual puse de mine? Daca te-ai fi uitat ai fi observat ca: "W: The gear shifting process occurs at lower vehicle and engine speeds than in S program mode" si ca "The W mode helps to improve traction and driving stability of the vehicle". Ca sa nu mai vorbim de "W=Winter/Wet (snow and ice) mode".
        Fara suparare, dar daca la tine Winter/Wet (snow and ice) inseamna vara, atunci nu ma mir ca nu observi nicio diferenta intre aceste doua moduri.

        Comment


        • #19
          Originally posted by alinneata View Post
          Te-ai uitat la pozele din manual puse de mine? Daca te-ai fi uitat ai fi observat ca: "W: The gear shifting process occurs at lower vehicle and engine speeds than in S program mode" si ca "The W mode helps to improve traction and driving stability of the vehicle". Ca sa nu mai vorbim de "W=Winter/Wet (snow and ice) mode".
          Fara suparare, dar daca la tine Winter/Wet (snow and ice) inseamna vara, atunci nu ma mir ca nu observi nicio diferenta intre aceste doua moduri.
          Chiar si daca ai dreptate eu nu vad de ce trebuie contrazis asa pe ton de cearta. Singura smecherie e ca Mercedes a mai produs si alte modele de masini, nu numai W210. Cand o sa fi citit si alte manuale sa vezi ce scrie prin ele atunci poti sa pui problema cum o pui tu. Dar pe baza unui manual poti eventual sa tragi concluzia ca astea au fost "programele" incluse pentru cutia ta de viteze. Tot Mercedes a scos si alte manuale (de exemplu pentru W124 si altele) in care sunt scrise lucrurile citate de colegul Orca. Coleg care, fara suparare, a scris ceva mai mult ca tine pe acest forum, "scrieri" probate in timp.
          Respect!
          E220 cdi W210, 2001

          E320 W210, 1997
          C180 W202, 1994
          W123 200D, 1978 cu inima de W124


          Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

          Comment


          • #20
            Daca va uitati la profilul lui mmariusica veti observa un W210. Cum nu sunt completate alte informatii despre masina nu pot decat sa presupun ca este un W210.
            De aici si postul meu specific pentru W210 (si totodata documentat din manualul de W210).
            Salut.

            Comment


            • #21
              Sal. Am si eu ceva probleme cu w210 din 2002 , 2200cdi ,automata ,pina anul tecut mergea impecabil [am avut accident chiar de revelion si culmea chiar de ziua mea]in fine am dus masina la service au facut baieti ce trebuia la tinichigerie si ma cheama sa iau masina,cind surprize,surprize, nu mai pornea ,nu mergea AC ,cutia blocata in treapta 2,tremura toata de ziceai ca se rupe [cu toate ca si atunci lovita fiind masina functiona ok],dupa certuri cu cei de la service am inceput sa iau defectiunile pe rind ,astfel ca problema la cutie sa rezolvat in 2min la un tip de pe str Mihai bravu recomandat de un prieten ,care a venit cu un tester a facut o verificare de rutina si au iesit 4000 de defectiuni de credeam ca nu mai am ce sa fac cu masina,dar dupa ce a resetat calc voila cutia schimba normal.Cu pornitul alta belea, ba ca este senzorul de pe axa ,ba e senzorul de la volanta ,de am cumparat 3 senzori de axa ,2 de volanta,si tot face figuri cind vrea sau cind e nepornita mai multe zile.Trepidatia era de la tampon motor stinga pe care lam pus singur si e ok acum .E problema care ma supara cel mai tare este cutia ,cind accelerez tare sa plec cu demaraj merge 5sec dupa care scapa in gol si imi taie si acceleratia vreo 2-3 sec dupa care merge daca accelerez normal,daca ii dau iar cocs iar nu merge [ulei schimbat la cutie si filtru]iar la 140 km a murit nu mai vrea sa accelereze dar merge constant

              Daca ma poate ajuta cineva !va multumesc
              Last edited by leonida; 06-21-2009, 08:16 AM.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF