Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Help!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Help!!!

    Un prieten detine un ML 270 CDI si ia spalat motorul,dupa ce la terminat cand la pornit ciudatenie totala,,,,,1 turometrul oscileaza foarte tare {nu mai merge motorul rotund} ,,,,,,2 dupa cateva secunde motorul de opreste,,,, stie cineva ce sa putut intampla?

  • #2
    Sigur a intrat apa pe la ceva sigurante sau chiar la senzori(cel mai probabil cel de aer,debitmetru).Isi revine normal singur dar dupa spalare motorul trebuia suflat cu jet de aer.Am patit cu cealalta masina,dar daca il lasi 1-2 ore,teoretic nu trebuie sa apara probleme.

    Comment


    • #3
      Originally posted by mihai.c View Post
      Sigur a intrat apa pe la ceva sigurante sau chiar la senzori(cel mai probabil cel de aer,debitmetru).Isi revine normal singur dar dupa spalare motorul trebuia suflat cu jet de aer.Am patit cu cealalta masina,dar daca il lasi 1-2 ore,teoretic nu trebuie sa apara probleme.
      Salut! E asa masina de sambata si tot asa face

      Comment


      • #4
        In bord ii ramane vre-un bec aprins,ii arata ceva mesaj(mailfunction)?Depinde cat de puternic a fost jetul,putea sa scoata vreo mufa de la ceva.Cel mai simplu si rapid afli la un tester

        Comment


        • #5
          Cred ca nu are cine stie ce rau. In momentul cind o sa dai peste cineva cu cunostinte Mercedes o sa til porneasca in maxim 5 minute dar (dar stapinul masinii are sa reproseze ca de fapt chestia asta o putea face si el)
          Mai insista........ poate ca ai s-o pornesti singur si fara tester. Chestia este ca cu tester se rezolva in maxim o juma de zi, iar fara tester se rezolva in citeva luni.

          Pacat ca nu merge, fiindca W163 era o masina destul de utila, mai ales pe zapezile astea.

          Eu am spalat de nenumarate ori motorul (CDI 2,2) si nu am avut norocul sa nu pornesca/ ba chiar am spalat cu masina de curatat la 30 bari.
          Ba chiar am pus si un pariu cu un mecanic (spunea ca nu mai porneste)

          Totul este sa sti sa speli si pe unde sa dai cu apa.
          Originally posted by faralimite View Post
          Salut! E asa masina de sambata si tot asa face

          Comment


          • #6
            Daca a intrat apa prin diverse chestii electrice e mai greu sa se usuce pe frigurile astea. Gasesti prin supermarketurile de bricolaj pistoale cu aer cald la preturi bune. Poate ar trebui sa apeleze la unul ca sa usuce pe unde a intrat apa, in special mufele si panoul de sigurante.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF