Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

La tocat sau reparat ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La tocat sau reparat ?

    Salutari ,de curand am montat pe masina un motor de pe benzina M111 940 benzina , masina initial asa a fost din nastere , (fabrica) inainte era un diesel .
    Pe masina am instalat grup ,cutie, instalatie motor noua refacuta ,la electrician , facuta dupa carte.
    Pompa benzina si filtru benzina noi , rezervor spalat,schimbat de mecanic nustiu sigur ca n-am stat langa el dar sa zicem ca sant, pompa benzina si filtru sant noi . senzor temperatura nou after dar nou bujii noi . NKG cu un singur element sau cum s-or numi , evacuarea schimbata ,second dar de benzina .
    Masina merge ca pl.....a rateuri in pe evacuare , poc poc plici bum , mortii masiii , de tras trage consum mare,
    Acum la pompa de benzina pe suportu unde vine prins pompa filtru mai are ceva pe care eu nu il am, Pe site la autokarma se numeste ( Rezervor presiune alimentare combustibil ) se poate vizuliza la aceasta adresa : (http://www.autokarma.ro/Produse.aspx...ProdPeGrupe=1& )
    Ar fi influentat aceasta piesa comportamentu masini daca nu ar fi ?
    Daca aveti habar , va astept sa dati cu parerea .
    Cu tot respectu pentru acest model mi s-a luat de atatea , probleme , multam anticipat

  • #2
    Verifica tot sistemul de evacuare sa fie etans , sau mai rau sa nu fie vreo toba infundata .
    Apoi verifica sa fie pusa cum trebuie la punct distributia .
    Spor la treaba .
    Mercedes . (punct)
    Mercedes w 124 300 e (1989)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
    Lexus IS 300 (1999)
    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

    Comment


    • #3
      Credca ai fost foarte inspirat cind ai dat titlu la acest tread.
      Ca sa nu-ti mai bati capul aiurea / dupa cite explici tu........... cred ca o sa ai tu viata lui Aldomoro cu masina asta.

      Daca este vorba de W202 atunci cea mai ieftina reparatie este sa iei alta masina identica, fiindca nu este asa de scumpa.
      Originally posted by increatul View Post
      Salutari ,de curand am montat pe masina un motor de pe benzina M111 940 benzina , masina initial asa a fost din nastere , (fabrica) inainte era un diesel .
      Pe masina am instalat grup ,cutie, instalatie motor noua refacuta ,la electrician , facuta dupa carte.
      Pompa benzina si filtru benzina noi , rezervor spalat,schimbat de mecanic nustiu sigur ca n-am stat langa el dar sa zicem ca sant, pompa benzina si filtru sant noi . senzor temperatura nou after dar nou bujii noi . NKG cu un singur element sau cum s-or numi , evacuarea schimbata ,second dar de benzina .
      Masina merge ca pl.....a rateuri in pe evacuare , poc poc plici bum , mortii masiii , de tras trage consum mare,
      Acum la pompa de benzina pe suportu unde vine prins pompa filtru mai are ceva pe care eu nu il am, Pe site la autokarma se numeste ( Rezervor presiune alimentare combustibil ) se poate vizuliza la aceasta adresa : (http://www.autokarma.ro/Produse.aspx...ProdPeGrupe=1& )
      Ar fi influentat aceasta piesa comportamentu masini daca nu ar fi ?
      Daca aveti habar , va astept sa dati cu parerea .
      Cu tot respectu pentru acest model mi s-a luat de atatea , probleme , multam anticipat

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF