Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turatie maxima

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie maxima

    Salutare tuturor. In dupa-amiaza asta trebuie sa fac un drum mai lung cu masina.Pana azi de dimineata masina a pornit perfect oricat de frig a fost. Ieri am fost cu masina sa o spal,respectivul nu a avut apa calda si a spalat/o cu apa rece si bineinteles ca a inghetat,absolut peste tot.De dimineata avea gheata chiar si pe bord,ma gandesc ca de la condens sau poate a intrat pe undeva sau de la presuri si s/a evaporat de caldura din masina si in timpul noptii a inghetat.
    Asa ca in dimineata asta pornea si se oprea,a trebuit sa o tin din accelaratie lucru care nu mi s-a mai intamplat.Se poate sa fi fost vreo tentativa de dop de gheata pe conducte sau in filtru.Dupa ce s-a incalzit am turat/o in gol si mai mult de 4500de rotatii nu a trecut.Niciodata de cand am masina nu am turat-o in gol sa vad la cat urca.
    De aici vine intrebarea mea, e normal doar atat avand in vedere ca plaja maxima urca la 6000.w210 300td.Astept pareri cat mai repede pt ca sincer imi e cam teama sa mai plec cu ea.
    Multumesc,numai bine tuturor.

  • #2
    Salut..
    Eu am un am un c180 din 94 benina.Din cate stiu eu si din ce am citit turatia este setata de calculatorul masinii ,pe loc nu trece de 4000 de ture sau 5000 de ture.Am avut acum 3 luni tot un Mercedes c180 din 96 si nu trecea turatia pe loc mai mult de 4000 de ture si la fel si cu acctualul c180 tot pana in 4000 de ture se tureaza.Problema cealalta cu pornirea la rece o am si eu....si as vrea sa stiu ce se poate face in privinta asta..


    Multumesc

    Comment


    • #3
      Multumesc de raspuns. O sa ii iau o solutie de curatat injectoarele si o sa o folosesc,o sa ii dau si putin talpa sa vad ce se schimba.
      Legat de pornire nu prea avem ce face pentru ca nu este vina noastra ci vina producatorilor si distribuitorilor de combustibil care ne vand spalatura de cisterna la niste preturi extravagante.

      Comment


      • #4
        Exact,dar degeaba ca nu intereseaza pe nimeni pretul mare la carburant

        Comment


        • #5
          Schimba filtrul de motorina si cel de aer

          Comment


          • #6
            ]
            Salutare tuturor.Acum am ajuns la Praga locul unde trebuia sa plec.pe drum masina a mers execrabil temperatura la apa sub 60 grade iar demaraj deloc .nu mai raspunde la accelaratie deloc.am bagat o solutie de injectoare Duralube dar degeaba.Mai are momente cans isi da drumul dar pentru putin timp.Daca o opresc si stau cu ea pe loc sa se incalzeasca apa isi da drumul se accelareaza la 6000 de ture si merge perfect la drum dar cum se raceste apa gata nu mai are putere.am pup carton dar degeaba tin sa spun ca temperatura a fost de -17 grade tot drumul.nu stiu ce are sa fie turbina sau injectia sau altceva.filtrul de motorina are un an iar cel de aer cateva luni.nu stiu cum o sa ajung acasa sau daca o sa mai ajung cu masina.totul a inceput de ieri cand am spalat-o.scuze pt scris dar este pe mobil.
            Numai bine tuturor si astept pareri.

            Comment


            • #7
              ce motorizare este? 300 turbo sau cdi?

              Comment


              • #8
                300 turbo,eu suspectez motorina ca fiind foarte proasta,banuiesc ca daca ar fi turbina ar da o eroare,sau injectia la fel ar fi o eroare.
                O seara placuta tuturor.

                Comment


                • #9
                  Salutare tuturor.
                  Am ajuns acasa,masina s-a comportat exact la fel,adica avea momente cand dadea in nas,o opream si dupa isi revenea cateva minute si iar murea.
                  Azi am desfacut debitmetru de aer si in partea unde este lipit,unde probabil are circuitele este dezlipit,adica daca trag putin de el pot sa il desfac in doua.
                  Stie cineva cum pot sa il testez.Este Bosch.Multumesc.
                  Numai bine tuturor.

                  Comment


                  • #10
                    Cred ca debitmetrului meu ii lipsesc din componente,o sa fac cateva poze si o sa le atasez,dar din ce am vazut eu pe net sigur ii lipseste ceva.
                    In poza in care apar cele doua linii rosii pe net am vazut ca intre cei doi pini ar fi ceva ca o rezistenta,la mine lipseste. Chestia e ca ultima data cand l/am desfacut tot asa era adica tot lipsea.Mi se pare foarte ciudat.Pozele sunt proaste,facute cu telefonul.
                    In poza a doua este unde era desfacut capacelul,doar am tras cu el si gata s-a desfacut,acolo sunt circuitele intrun fel de gel,silicon.
                    Astept pareri,multumesc.
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      Asta e cel gasit pe net.
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Salutare tuturor.Ce am mai facut.Am desfacut si curatat turbina,am desfacut si curatat galeria de admisie si EGR-ul, am schimbat termostatul. Dilema mea este ca pe vechiul termostat scria ca deschide la 80g iar pe cel nou scrie ca la 85g.
                        Nu stiu daca e sanatos pentru masina sa deschida asa greu.Acum temperatura sta putin peste 80g in conditiile in care e destul de frig si ma gandesc ca la vara sa nu o ia razna.Termostatul cel vechi statea asa vara cand era in mintile lui.
                        Am schimbat fluidele si filtrele.Maine imi vine si filtrul de motorina. Marti am drum cam lung si vreau sa fie pregatita.O zi buna si va tin la curent.

                        Comment


                        • #13
                          Logic nu ar fi sa mearga si sa nu mearga. Daca e un defect intermitent, atunci inseamna ca e legat de electronica, si parerea mea, e ca daca ti se opreste masina in mers e de la senzorul de volanta. Daca nu se opreste, inseamna ca fac figuri alti senzori. Nu ai specificat in ce fel 'murea' masina, ca nu e tot una sa se opreasca motorul sau sa intre pe regim de urgenta. Termostatul 100% trebuia schimbat, si e ok asa cum sta la 80 si un pic. Restul ai zis ca a pornit dupa ce ai spalat motorul. Pune mana pe un spray de contacte, Wb40 si tot ce vezi senzori pe langa motor, desfa contactele si da cu un pic de spray pe ele, asteapta sa se usuce sau sufla pe ele si apoi monteaza inapoi.

                          SA NU SCOTI SENZORII PANA NU DAI BORNA JOS DE LA BATERIE !!!

                          Parerea mea, e ca problema ta e de la senzorii la care ti-au intrat apa cand ai spalat motorul, de unde si erorile aferente. In mod normal, dupa ce speli motorul, tre sa lasi vreo 1-2 ore masina nepornita sa se scurga apa de pe senzori. Greseala comuna!

                          Fa cum ti-am zis si ai grije sa nu rupi clemele de la senzori sau altceva, pentru ca sunt destul de sensibile. Mai bine studiezi 5 min inainte sa scoti senzorii ca sa vezi cum se scot decat sa ii rupi si sa platesti milioane sa ii reinlocuiesti. Bafta si anunta-ne daca exista vreo schimbare!

                          Comment


                          • #14
                            Salut.
                            Multumesc de raspuns,in sfarsit imi raspunde si mie cineva ca tot astept.Nu am spalat motorul. Doar exterior si bineinteles a insistat la grila din fata pt ca era plina de gheata. Masina nu se opreste in mers.Doar atunci dupa spalare cand a trebuit sa o pornesc dimineata pornea si se oprea si in spate fum alb si inecacios cu miros de motorina nearsa.
                            In schimb pe drum la viteza de 100 km cand accelaram urca extrem de greu spre deosebire de cum mergea in mod normal.Cand mi-a facut figurile astea era o temperatura de -20g si apa la motor era putin trecuta de 40g in conditia in care botul era lipit cu banda adeziva. Daca opream o opream si o reporneam si o tineam turata la 3000rpm se incalzea si mergea normal dar in cateva minute se racea si incepea sa piarda din putere. Ciudatenia a inceput cand am desfacut MAF-ul si am vazut ca nu are piesa aia,siguranta dioda ce o fi.O sa incerc sa curat toate contactele.
                            O seara placuta tuturor.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF