Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema pornire e290.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema pornire e290.

    Dupa cum spune si titlu in ultima perioada w210 meu din 96, motor 2.9 turbodiesel porneste din ce in ce mai greu.Am avut ceva probleme cu instalatia electrica, fiind veche cablul de la senzorul de turatie facea probleme, dar am inlocuit toata instalatia.Mi-a mers fara probleme cam 3 luni dar in ultimul timp pornea tot mai greu aparandu-mi pe bord eroare cu EPC.Totusi daca dadeam de 2 sau 3 ori la automat pornea.Tin sa precizez ca am si aceea inchidere cu infrarosu care nu lasa motorul sa porneasca cand e incuiata.
    De 2 zile nu mai porneste deloc.Totusi daca o imping porneste f usor, motorul merge f bine si dupa ce se incalzeste motorul porneste foarte usor la automat.
    Mi-ar fi de ajutor orice sfat.Multumesc.

  • #2
    Nu-ti ramane becul la bujii aprins, dupa ce pornesti masina? Eu zic ca bujiile ar fi primul lucru de verificat in acest caz, tind sa cred ca te-a lasat tot cate una, si acum cu 1-2, sau chiar nici una, cate au mai ramas nu mai vrea sa porneasca. Daca era problema electronica, puteai sa o impingi/tragi mult si bine ca nu mai pornea. In cazul in care dai la automat de mai multe ori si dupa o pornesti trasa, impinsa, imediat dupa pornire scoate un nor de fum mai gri?
    Ai putea sa testezi si tu bujiile daca ai habar care e releul de bujii... 0744.830.843 pt detalii...
    Last edited by Dj Sky; 01-20-2012, 07:57 AM.

    Comment


    • #3
      Asa cum spune si colegul @Dj Sky, primul lucru ar trebui sa verifici bujiile, avand in vedere ca e un motor euro 2 (nu are injectie directa), fara bujii porneste f greu sau chiar deloc.
      Toate cele bune.
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #4
        Tin sa va contrazic, E 290 e cu injectie directa...

        Comment


        • #5
          Originally posted by ediskan89 View Post
          Tin sa va contrazic, E 290 e cu injectie directa...
          Bujiile de vina, asa era si la mine cu 3 din 4 arse. Pornea foarte greu, aveam de dat la automat destul de mult. Daca nu e de acolo, o fii de la releul de bujii sau de la senzorul de volanta. Mai e si posibilitatea de la alimentare sa fie, poate pompa de motorina face figuri sau filtru de combustibil imbacsit. Incepe cu bujiile verificarea si continua cu ce e mai ieftin pana gasesti buba. Bafta!

          Comment


          • #6
            Interesant ca inpinsa porneste foarte usor .Eu am impresia ca tu ai o baterie cam slabuta pe masina ,incearca o baterie buna de 100 amperi care trebuie sa invirta electromotorul de il ea dracu.La diesel trebuie sa il invirta ca lumea nu este deajuns doar ca il invirte cit de cit altfel nu reuseste sa faca explozia ca sa se autoaprinda.Sau poate fi si electromotorul slabut.Cind inpingi lasi ambreajul normal ca se invirte motorol brusc si porneste cea ce nu este foarte recomandat.Asta este parerea mea nu trebuie sa fi deacord cu ea.Cele bune.

            Comment


            • #7
              Originally posted by ediskan89 View Post
              Tin sa va contrazic, E 290 e cu injectie directa...
              Te rog sa imi explici, care este diferenta intre injectia directa si indirecta.(dupa parerea ta, daca tot ma contrazici).
              Multumesc.
              Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

              Comment


              • #8
                Injectie directă - Combustibil pulverizat de injector direct in capul pistonului.
                Injecţie indirectă - Combustibil pulverizat de injector prin antecameră şi apoi în capul pistonului.

                Prima schemă e cea directă, a doua cea indirectă, a treia e antecamera de la E 300 Diesel (injecţie indirectă), ceea ce la E 290 D lipseşte cu desăvârşire- poya 4.
                Attached Files
                Last edited by Leo; 01-20-2012, 18:05 PM.
                W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                W 124 `93 E250 D ex 300 D


                - Bond - James Bond.
                - `Dullah - Abdullah.

                Comment


                • #9
                  Merci Leo...

                  Comment


                  • #10
                    V-am mai dat si va mai dau link la site-ul acesta, de aici aflati multe...
                    Find the Mercedes Benz E Class Sedan 1995 1999 1585 Models models with complete specs. Choose the Mercedes Benz E Class Sedan 1995 1999 1585 Models model and explore the car body, technical specs and image galleries

                    Scrie inclusiv si ce fel de injectie are fiecare motor...
                    Revenind la problema colegului, mai bine ne-am gandi cum sa-l ajutam nu sa ii zicem ce injectie are, poate sa fie dieselul cu ce injectie vrea, daca nu merg bujiile nu va porni in veci la rece...

                    Comment


                    • #11
                      Bun,dar daca nu merg bujiile nu ar trebui sa aiba colegul martorul de bujii aprinsa in bord ?

                      Comment


                      • #12
                        Imi cer scuze pt raspunsul greu dar nu am reusit sa intru ieri deloc.
                        singura eroare care imi este aprinsa in bord este cea cea de SRS pt ca este stricat senzorul de la scaun.
                        Eu cand am avut problema electrica cu el am schimbat toate instalatia pana la mufa aceea care vine prinsa de galarie si pleaca la pompa de injectie.Am eliminat acum un an acel incalzitor de motorina de sub galerie pt ca se crapase si saptamana asta am pus altul.e posibil sa imi faca ala figuri?Motorina trece prin el dupa aceea in filtru.Avand tot desfacut la motor, am izolat din nou acel cablu de la pompa de injectie.Dupa ce am pus totul la loc masina porneste doar trasa.
                        Singurele erori care imi apar in bord sunt cea de la ETS si EPC.Cea de la ets aparea mai demult dar totusi pornea.Pe tester nu mi-a dat nici o eroare de bujie.
                        EU ma gandesc ca ar putea fi avea valva de pe pompa, poate nu primeste comanda avand cablu invechit.

                        Comment


                        • #13
                          EPC-electronic power control... asta mi s-a aprins si mie,tot la 290 td,dar pornea,posibil sa ai aer pe instalatie si pana se amorseaza sa porneasca greu,dupa aceea porneste usor,baga o pompita cu care sa o amorsezi tu dimineata si vezi daca se schimba ceva,daca era sa ai o problema mai grava,pai nu iti mai pornea masina bine dupa ce se incalzea,mai ales daca e electrica,porneste greu tot timpul.

                          Comment


                          • #14
                            Astazi am anulat acel incalzitor de motorina pe care il montasem si masina porneste fara nici o problema.Cred ca unu din oringuri prinde aer si nu porneste.Mi-a disparut si eroare cu EPC.Multumesc mult pt sfat domnu ediskan89

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF