Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema faza lunga!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema faza lunga!

    Salutare tuturor si La multi ani!

    Am si eu o problema persistenta, la faza lunga. Nu mai functioneaza deloc. La inceput, mergea in blitzuri din secunda in secunda iar apoi deloc.
    Are cineva idee de unde ar fi? Ideea e ca de la sigurante nu e, pentru ca deja am verificat la mai multi electricieni, si 2 din 4 mi-au zis ca nu face masa undeva ( si cu asta m-au bagat in ceata complet), urmand ca sa zica ca nu au timp, sau mai bine zis nu prea au chef sa se bage pentru ca poate nu prea stiu... Nu are careva vreo schita electrica legata de acest subiect? Mentionez ca la fel imi arde bujiile la foc automat...cam la 1 sapt o bucata, indiferent de firma, iar alta problema care eu am observat-o, este cand pornesc masina prima data dupa resetarea computerului, cand apas frana de servici (cutie automata) se aprinde pozitia fata stg. Acest lucru e doar prima data cand pornesc masina dupa ce a stat cat sa se reseteze computerul. Am testat-o pe tester si nimic...

    Daca stie careva va rog sa ma ajutati ca deja devine foarte enervant orice drum seara in afara orasului.

    Masina in cauza e W210 2.2cdi 2001 tiptronic.

    Multumesc!

  • #2
    Eu in primul rind as verifica daca este curent in fata la firul de la bec daca nu as inspecta blocul de lumini posibil sa fie contactul ars sau oxidat si as verifica si becurile sa nu fie arsa pe faza lunga . Daca tragi de maneta sa dai un flash se aprinde faza lunga ? Daca nu e cu suparare de ce nu scapi de masina asta cit mai repede si de o dai ieftin ca numai probleme ai cu ea ? Nu trece saptamina sa nu postezi ceva la probleme tehnice.Iar cu bujiile ai grija sa nu faca undeva masa gindestete pe unde ai umblat cind ai avut problema cu bujiile vezi si releul .Bafta.

    Comment


    • #3
      Vreau sa o dau masina, dar se pare ca nu i-o trebuie nimanui...O sa merg in piata cu ea, sper sa o pot da pe bani mai putini sau la schimb cu alta masina "mai trainica". Nu ma plang de ea, toate problemele pe care le-am depistat dealungul timpului sunt ramasite de la vechiul proprietar care se pare ca a preferat sa le lase stricate sau si mai grav sa dea la schimb piese bune pe piese stricate+bani. Eu am gresit probabil ca am luat-o netinand cont ca trebuiesc schimbate multe. In rest masina a fost si inca este bestiala, si ma cam doare sufletul sa ma despartesc de ea.
      Nu merge referitor la faza lunga nimic, nici blitz. Am verificat becurile si sigurantele, si tot degeaba. Cred ca e vina undeva pe la computerul de lumini, si sper sa reusesc sa dau de un electrician care sa fie dispus ca sa verifice si sa repare 'buba'. In rest, my Merc rock's!

      Comment


      • #4
        Lasa nu fi suparat .Cind cumperi o masina ai impresia ca ai luat cea mai buna masina din lume iar cind s-o dai parca nu-i mai trebuie la nimeni ,cred ca cam toti am avut experiente asemanatoare.Dar stai linistit ca o sa vina si ziua acea cind ii va veni si noul proprietar si dupa acea o sa iti iei una si mai bestiala mai ales ca acuma ai acumulat ceva experienta in Mercedes si vei inspecta mult mai atent pe ce dai banii.Ca sa citez un coleg de pe forum---Nu exista o masina mai scumpa decit un Mercedes ieftin".Eu unul nu as mai repara nimic pe ea ca-ci nici un cumparator nu o sa-ti multumeasca efortul depus ,mai bine pune acei banuti departe pentru noua achizitie.Succes.

        Comment


        • #5
          Originally posted by CJ-12-LWP View Post
          Lasa nu fi suparat .Cind cumperi o masina ai impresia ca ai luat cea mai buna masina din lume iar cind s-o dai parca nu-i mai trebuie la nimeni ,cred ca cam toti am avut experiente asemanatoare.Dar stai linistit ca o sa vina si ziua acea cind ii va veni si noul proprietar si dupa acea o sa iti iei una si mai bestiala mai ales ca acuma ai acumulat ceva experienta in Mercedes si vei inspecta mult mai atent pe ce dai banii.Ca sa citez un coleg de pe forum---Nu exista o masina mai scumpa decit un Mercedes ieftin".Eu unul nu as mai repara nimic pe ea ca-ci nici un cumparator nu o sa-ti multumeasca efortul depus ,mai bine pune acei banuti departe pentru noua achizitie.Succes.
          Nu sunt suparat, doar ca vorba aia ...Nu mor caii cand vor cainii... deci probabil ca cineva se va gasi sa o cumpere de la mine, tinand cont de banii care i-am bagat pana in acest moment in ea.... Mai trebe interiorul pus la punct, pielea nu arata prea bine acum, dar in rest e bestiala. Nu am de ce sa ma plang de masina mea, e draguta, e clasica, e Maaaaareee, si m-am indragostit de ea. Chiar sunt in polemica cu prietena mea, ca zice ca iubesc masina mai decat pe ea, desi i-am explicat ca e masina mea de suflet si visez la ea de cand a aparut... Daca o dau, urmatoarea masina o sa fie W211, si fii sigur ca o sa o inspectez pana la sange, chiar daca tre sa o demontez in reprezentanta 90% din piese... Deci inca odata, vorba aia adevarata.. Nimic nu e mai scump decat un Mercedes ieftin... desii daca ma uit la concurenta, la Audi, cand aud ce preturi au piesele, ma crucesc din toate punctele de vedere si se pare ca majoritatea au aceleasi probleme, iar piesele respective sunt al draq de scumpe... Deci nu e ca sunt nemultumit, doar ca vreau eventual ceva mai nou, mai hightech, ca un w211 sau cel mai bun caz w212 daca da Doamne Doamne... Multumesc pentru sustinere colegu..:

          Comment


          • #6
            Si eu am acceasi problema cu faza lunga,am schimbat blocul de lumini,am verificat comutatorul de faza am facut punte intre faza scurta si lunga din tabloul de sigurante si merge,probabil am un fir intrerupt intre comutator si blocul de lumini,dar as avea si eu nevoiie de o schema daca are cineva si o poate posta.Va multumesc

            Comment


            • #7
              Originally posted by Pxy View Post
              Si eu am acceasi problema cu faza lunga,am schimbat blocul de lumini,am verificat comutatorul de faza am facut punte intre faza scurta si lunga din tabloul de sigurante si merge,probabil am un fir intrerupt intre comutator si blocul de lumini,dar as avea si eu nevoiie de o schema daca are cineva si o poate posta.Va multumesc
              S-a imbunatatit ceva ca ai schimbat blocul de lumini sau nimic, aceeasi problema? Eu inca nu am rezolvat nimic in legatura cu faza lunga.... nu e cine...

              Comment


              • #8
                Da, am reparat la vreo 2 insi problema cu faza lunga. De exemplu: ca sa evitam niste cheltuieli substantiale, daca ti-as sincroniza faza lunga cu comanda de faruri ceata, ai fi deacord?

                Daca nu........ si vrei reparatie exact ca in fabrica, schimbi SAM fata si o sa-ti mearga. Ca sa fi sigur ca intradevar asta ar fi problema, pui tester si verifici ESZ si SAM fata, verifici daca pleaca semnal pe CAN. Chestia asta doar pe tester poti vedea.

                Aceeasi chestie se mai intimpla si la capitolul semnalizare directie.
                La fel si aici, se baga relee de semnalizare clasica si merge.
                Originally posted by SirDeadline View Post
                Salutare tuturor si La multi ani!

                Am si eu o problema persistenta, la faza lunga. Nu mai functioneaza deloc. La inceput, mergea in blitzuri din secunda in secunda iar apoi deloc.
                Are cineva idee de unde ar fi? Ideea e ca de la sigurante nu e, pentru ca deja am verificat la mai multi electricieni, si 2 din 4 mi-au zis ca nu face masa undeva ( si cu asta m-au bagat in ceata complet), urmand ca sa zica ca nu au timp, sau mai bine zis nu prea au chef sa se bage pentru ca poate nu prea stiu... Nu are careva vreo schita electrica legata de acest subiect? Mentionez ca la fel imi arde bujiile la foc automat...cam la 1 sapt o bucata, indiferent de firma, iar alta problema care eu am observat-o, este cand pornesc masina prima data dupa resetarea computerului, cand apas frana de servici (cutie automata) se aprinde pozitia fata stg. Acest lucru e doar prima data cand pornesc masina dupa ce a stat cat sa se reseteze computerul. Am testat-o pe tester si nimic...

                Daca stie careva va rog sa ma ajutati ca deja devine foarte enervant orice drum seara in afara orasului.

                Masina in cauza e W210 2.2cdi 2001 tiptronic.

                Multumesc!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                  Da, am reparat la vreo 2 insi problema cu faza lunga. De exemplu: ca sa evitam niste cheltuieli substantiale, daca ti-as sincroniza faza lunga cu comanda de faruri ceata, ai fi deacord?

                  Daca nu........ si vrei reparatie exact ca in fabrica, schimbi SAM fata si o sa-ti mearga. Ca sa fi sigur ca intradevar asta ar fi problema, pui tester si verifici ESZ si SAM fata, verifici daca pleaca semnal pe CAN. Chestia asta doar pe tester poti vedea.

                  Aceeasi chestie se mai intimpla si la capitolul semnalizare directie.
                  La fel si aici, se baga relee de semnalizare clasica si merge.
                  Nu mi-ar placea sa mi se aprinda si faza lunga si farurile de ceata... Sincer parerea mea e ca o fii de la unitatea de comanda, o fii ceva fir intrerupt intre unitate si blocul de lumini. Ramane sa gasesc si un electrician bun care sa fie dispus ca sa lucreze pe masina. Daca ma enervez o duc la reprezentanta pentru diagnostic si vedem ce povesti mi se spun ca sa vedem daca se merita. Daca mi se zice ca e stricat SAM atunci probabil ca o sa iau 1 buc SH, dar inca odata nu prea cred ca e de acolo problema.

                  Rezolvarea pe care mi-o dai tu e defapt ca ai putea sa legi pentru semnal de pe butonul de faruri de ceata, ceea ce nu numai ca suna a tiganeala,a improvitatie, dar se poate termina si cu flacari sub bord. Am mai refuzat ceva de genu cand tot asa un electrician a omis sa scoata un cablu ars de pe faza scurta, si a vrut sa imi traga un fir de la celalalt far, doar ca sa il faca sa mearga si sa nu munceasca el prea mult. Intotdeauna m-am ferit de improvizatii legate de curent deoarece sunt multe exemple evidente de Mertane prajite in parcare sau la un drum mai lung.

                  Parerea mea e ca nu ar trebui sa faci la nimenea asa ceva, pentru ca poti sa o patesti rau ca mecanic. In caz ca nu stiai, mecanicii si electricenii auto ofera garantie pentru lucrarile efectuate pentru cel putin 10 zile, chiar daca nu mentionezi ca ii oferi acest lucru clientului, si chiar daca ii explici la om ca faci o improvizatie, tot dumneata esti bun de plata ca omul nu e instruit sa inteleaga ce ii explici tu din punct de vedere mecanic sau electric. E ca si cum ai da unui chimist sa masoare cu sublerul. Deci daca ia masina foc, esti bun de plata. E ca si cum ti-ar pune un mecanic roata, si ti-ar cadea dupa 200 de m, rezultand mult mai multe pagube. Deci pentru o problema exista o singura rezolvare....cea corecta. Stiu ca ti se pare ca iti tin morala lu Peste, dar chestia e ca nu va doresc sa se intoarca impotriva voastra aceste improvvizatii periculoase. Parerea mea, in rest dumneata faci cum vrei. Bafta!
                  Last edited by SirDeadline; 02-02-2012, 09:53 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Mia placut foarte mult discursul si nu pot sa nu dau macar o singura explicatie:

                    Masina care ti-se potriveste conform pretentiilor este asta: http://photos01.otomoto.pl/photos/or...22574024_4.jpg

                    Apropo eu nu dau garantie decit la Motociclete cu Ataj de Epoca si alte Drujbe. Cel de la care ai luat masina nu tia dat garantie? Daca un lucru are peste 12 ani atunci nu ar fi considerat expirat? A.......... da, daca este in deja in garantie obligat trebuie sa i-se asigure garantie la orice reparatie sau intretinere. (greu de gasit in romania)

                    Cind trag un fir pentru o mai buna izolatie folosesc sirma ghimpata.

                    Mai sint unii care in baza unui schimb de bujii cica de acolo li se trage si celelalte reparatii si iti pun in circa orice lucru daca le atingi masina, cica au impresia ca le scirtie, ca le pirtiie, dar sa le mai faci si altceva in acelas cont.
                    Un fel de sa intilnit hotul cu prostu.
                    Poate vrei sa zici de garantia lucrarii care este cu totul alt ceva: Adica acel lucru reparat se solicita la maxim de citeva ori, iar daca rezista atunci inseamna ca a trecut testul, si este bun reparat.
                    ************************************************** ****

                    Dar sa revenim la oile noastre: Sincronizez faza lunga cu faruri ceata, am sa fac legaura de la + faza lunga la + ceata fata iar firul nu ar avea mai mult de 10cm, nicidecum sa il pun prin bord sau pe unde te-ai gindit tu.
                    Asa ca nu are ce sa-ti ia foc, ar fi ca si cum ai avea 4 faruri de ceata pe fata.
                    In caz de ceva se arde siguranta, deci ai o protectie.
                    Singurul inconvenient ar fi ca in momentul cind dai pe faruri ceata o sa ai alarma in ceasurile din bord pe ecran, cu semnul bec ars, culoare pe alb in LCD din bord. Acest semnal til va trimite SAM Fata care va intelege rezistenta prea mare la faruri ceata. Iar daca pui testerul posibil sa gasesti cod de defect la faruri ceata si faza lunga. ( practic un moft)

                    Citeodata facerea de bine este fu***re de mama
                    Vorbesti de tiganeala la reparatie. Pina la urma te duci la reprezentanta si basta, daca ai atitea pretentii, bagi totul nou si gata.

                    Noi aici pe site discutam de solutii de reparatie Tiganesti care sa ne permita sa ne cirpim cit de cit la buzunarul romanesc.
                    Nu poti sa fi si cu.........treaba aia marita si cu sufletul in rai in acelas timp
                    Pina la urma mergi unde crezi tu ca este mai bine.



                    Originally posted by SirDeadline View Post
                    Nu mi-ar placea sa mi se aprinda si faza lunga si farurile de ceata... Sincer parerea mea e ca o fii de la unitatea de comanda, o fii ceva fir intrerupt intre unitate si blocul de lumini. Ramane sa gasesc si un electrician bun care sa fie dispus ca sa lucreze pe masina. Daca ma enervez o duc la reprezentanta pentru diagnostic si vedem ce povesti mi se spun ca sa vedem daca se merita. Daca mi se zice ca e stricat SAM atunci probabil ca o sa iau 1 buc SH, dar inca odata nu prea cred ca e de acolo problema.

                    Rezolvarea pe care mi-o dai tu e defapt ca ai putea sa legi pentru semnal de pe butonul de faruri de ceata, ceea ce nu numai ca suna a tiganeala,a improvitatie, dar se poate termina si cu flacari sub bord. Am mai refuzat ceva de genu cand tot asa un electrician a omis sa scoata un cablu ars de pe faza scurta, si a vrut sa imi traga un fir de la celalalt far, doar ca sa il faca sa mearga si sa nu munceasca el prea mult. Intotdeauna m-am ferit de improvizatii legate de curent deoarece sunt multe exemple evidente de Mertane prajite in parcare sau la un drum mai lung.

                    Parerea mea e ca nu ar trebui sa faci la nimenea asa ceva, pentru ca poti sa o patesti rau ca mecanic. In caz ca nu stiai, mecanicii si electricenii auto ofera garantie pentru lucrarile efectuate pentru cel putin 10 zile, chiar daca nu mentionezi ca ii oferi acest lucru clientului, si chiar daca ii explici la om ca faci o improvizatie, tot dumneata esti bun de plata ca omul nu e instruit sa inteleaga ce ii explici tu din punct de vedere mecanic sau electric. E ca si cum ai da unui chimist sa masoare cu sublerul. Deci daca ia masina foc, esti bun de plata. E ca si cum ti-ar pune un mecanic roata, si ti-ar cadea dupa 200 de m, rezultand mult mai multe pagube. Deci pentru o problema exista o singura rezolvare....cea corecta. Stiu ca ti se pare ca iti tin morala lu Peste, dar chestia e ca nu va doresc sa se intoarca impotriva voastra aceste improvvizatii periculoase. Parerea mea, in rest dumneata faci cum vrei. Bafta!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Mercedes-cdi View Post
                      Mia placut foarte mult discursul si nu pot sa nu dau macar o singura explicatie:

                      Masina care ti-se potriveste conform pretentiilor este asta: http://photos01.otomoto.pl/photos/or...22574024_4.jpg

                      Apropo eu nu dau garantie decit la Motociclete cu Ataj de Epoca si alte Drujbe. Cel de la care ai luat masina nu tia dat garantie? Daca un lucru are peste 12 ani atunci nu ar fi considerat expirat? A.......... da, daca este in deja in garantie obligat trebuie sa i-se asigure garantie la orice reparatie sau intretinere. (greu de gasit in romania)

                      Cind trag un fir pentru o mai buna izolatie folosesc sirma ghimpata.

                      Mai sint unii care in baza unui schimb de bujii cica de acolo li se trage si celelalte reparatii si iti pun in circa orice lucru daca le atingi masina, cica au impresia ca le scirtie, ca le pirtiie, dar sa le mai faci si altceva in acelas cont.
                      Un fel de sa intilnit hotul cu prostu.
                      Poate vrei sa zici de garantia lucrarii care este cu totul alt ceva: Adica acel lucru reparat se solicita la maxim de citeva ori, iar daca rezista atunci inseamna ca a trecut testul, si este bun reparat.
                      ************************************************** ****

                      Dar sa revenim la oile noastre: Sincronizez faza lunga cu faruri ceata, am sa fac legaura de la + faza lunga la + ceata fata iar firul nu ar avea mai mult de 10cm, nicidecum sa il pun prin bord sau pe unde te-ai gindit tu.
                      Asa ca nu are ce sa-ti ia foc, ar fi ca si cum ai avea 4 faruri de ceata pe fata.
                      In caz de ceva se arde siguranta, deci ai o protectie.
                      Singurul inconvenient ar fi ca in momentul cind dai pe faruri ceata o sa ai alarma in ceasurile din bord pe ecran, cu semnul bec ars, culoare pe alb in LCD din bord. Acest semnal til va trimite SAM Fata care va intelege rezistenta prea mare la faruri ceata. Iar daca pui testerul posibil sa gasesti cod de defect la faruri ceata si faza lunga. ( practic un moft)

                      Citeodata facerea de bine este fu***re de mama
                      Vorbesti de tiganeala la reparatie. Pina la urma te duci la reprezentanta si basta, daca ai atitea pretentii, bagi totul nou si gata.

                      Noi aici pe site discutam de solutii de reparatie Tiganesti care sa ne permita sa ne cirpim cit de cit la buzunarul romanesc.
                      Nu poti sa fi si cu.........treaba aia marita si cu sufletul in rai in acelas timp
                      Pina la urma mergi unde crezi tu ca este mai bine.

                      Off...e ok masina, nu prea pe gustul meu culoarea, dar se accepta...

                      On... Stai linistit ca nu iti tin eu critica pentru modalitatile dumitale de reparatie (cati mecanici atatea modalitati de reparatie), dar sa fim sinceri, nu ar fi mai usor sa faci o verificare pe sistem sa vezi exact de unde o fii problema? S-ar putea sa fie un contact oxidat sau poate un surub desfacut undeva.... Masina mea a fost intr-o stare tare proasta cand am luat-o, si am vazut unde se pot face improvizatii, cu ce se pot face improvizatii si la ce se pot face improvizatii... Ideea e ca nu mi-ar convenii sa am improvizatii din punct de vedere electric, pentru ca sunt mari posibilitati sa apara probleme grave.

                      In legatura cu garantia pe lucrarile efectuate,imi cunosc drepturile pe care le am in tara asta de 2 bani, si cred ca mai sunt si altii care le cunosc si care te-ar da bucurosi in judecata pentru genul acesta de pagube, inclusiv firmele de asiguri care sa fim sinceri cu asta se ocupa, nu ca dau despagubiri, tre sa isi scoata si ei paguba cumva.... Cunosc un caz unde omul a dat in judecata firma de vulcanizare pentru ca un angajat nu a strans bine suruburile si la om i-a cazut roata dupa 3 km, si a si castigat.

                      Aaaaa... si inca ceva...masina mea luata din romania avea 4 sigurante montate, mai mari in amperaj decat ar fi trebuit sa aibe....deci siguranta e acolo sa "cada" ca sa nu existe posibilitatea de a lua foc, dar spune-mi cati dintre colegii nostrii si-au verificat daca sigurantele corespund cu ce scrie pe schita de sigurante? E o intrebare la care ar trebui sa raspunda toti colegii.

                      Bafta!
                      Last edited by SirDeadline; 02-05-2012, 20:22 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Va salut. Aceeasi problema am intalnit-o astazi la masina unui amic. Faza lunga a murit, odata cu ea si martorul albastru din bord. Am inceput unele verificari la sigurante, cablaje si becuri dar am ajuns la concluzia ca modulul de lumini este de vina. Pe firul alb nu am avut nici o tensiune. Initial m-am gandit la o modificare cu releu dar intre timp am gasit un modul la dezmebrari si l-am schimbat. A functionat perfect toata ziua insa acuma seara ma sunat amicul asta al meu si mi-a zis ca a ramas absolut fara nici o lumina pe masina. Nici macar plafonierele nu mai merg, ce sa mai zic de faruri si stopuri.
                        Oare ce sa putut intampla asa dintr-o data? sa nu recunoasca masina noul modul de lumini? interesant e ca aveau acelasi cod modulele insa masina amicului era cu xenon oem iar masina de pe care am luat modulul era cu faruri halogen.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Calin78 View Post
                          Va salut. Aceeasi problema am intalnit-o astazi la masina unui amic. Faza lunga a murit, odata cu ea si martorul albastru din bord. Am inceput unele verificari la sigurante, cablaje si becuri dar am ajuns la concluzia ca modulul de lumini este de vina. Pe firul alb nu am avut nici o tensiune. Initial m-am gandit la o modificare cu releu dar intre timp am gasit un modul la dezmebrari si l-am schimbat. A functionat perfect toata ziua insa acuma seara ma sunat amicul asta al meu si mi-a zis ca a ramas absolut fara nici o lumina pe masina. Nici macar plafonierele nu mai merg, ce sa mai zic de faruri si stopuri.
                          Oare ce sa putut intampla asa dintr-o data? sa nu recunoasca masina noul modul de lumini? interesant e ca aveau acelasi cod modulele insa masina amicului era cu xenon oem iar masina de pe care am luat modulul era cu faruri halogen.
                          Asa e si la mine problema, inca nu e rezolvata, dat fiind faptul ca nu prea folosesc masina. Si eu ma gandeam sa fie din cauza modulului de lumini, dar deocamdata nu am avut timp sa ma ocup de aceasta problema. Nu stiu ce s-o fii intamplat in cazul tau, e posibil sa nu se potriveasca cum zici si dumneata, computerele si de aia sa fie asa. In orice caz, daca initial functiona, si a cazut dintr-odata tot, atunci mai mult ca sigur ca e din cauza comp de lumini. Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            N-am mai intrat de ceva vreme. Problema a fost una foarte simpla, am rezolvat-o chiar a doua zi. Amicul asta a omis sa-mi spuna, in afara de faptul ca masina ramasese fara lumini, ca nici motorul nu pornea. Bateria a murit subit, zero volti in ea. Mai mult ca sigur sa desfacut vreo punte dintre placi.
                            Alta baterie si totul este perfect, merge ceas cu noul modul lumini.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Calin78 View Post
                              N-am mai intrat de ceva vreme. Problema a fost una foarte simpla, am rezolvat-o chiar a doua zi. Amicul asta a omis sa-mi spuna, in afara de faptul ca masina ramasese fara lumini, ca nici motorul nu pornea. Bateria a murit subit, zero volti in ea. Mai mult ca sigur sa desfacut vreo punte dintre placi.
                              Alta baterie si totul este perfect, merge ceas cu noul modul lumini.
                              Mda, deci rezolvarea pana la urma ar fi un modul de lumini... O sa incerc pana la urma si eu aceasta varianta, sa vedem situatiunea. Multumesc pentru raspunsuri. Bafta!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF