V-am mai cerut parerea in legatura cu aceasta problema:
Imi "uruie"diferentialul la w 211 320 CDI, an fabr 2006.
Se manifesta prin un zgomot destul de enervant in frana de motor si in sarcina la viteze cuprinse intre 60 km/h si 100 km/h, dupa zgomotul devine iute/subtire si nu mai prea se aude.
Am intrebat despre aceasta problema o data cu efectuarea reviziei la reprezentanta Mercedes din Tg Mures (Aliat), unde mi s-a spus ca sigur e un rulment de la diferential dar ca nu stiu care...
Impreuna cu un amic am observat, pe elevator ca la invartirea rotilor manual, se aud sunete suspecte de la rulmentii pinionului de atac. Aceeasi teorie mi-a fost confirmata la un super meserias care l-am gasit in Brasov si care e dispus contra unei sume modice sa imi desfaca diferentialul si sa verifice care sunt rulmentii defecti. Tin sa precizez ca aceasta operatiune este una "dificila" la zisele a mai multor mecanici deoarece trebuie reglata caderea pinionului de atac pe coroana si nu prea au vrut sa se bage...
M-am gandit si la achizitionarea unui diferential nou dar e 3500 eur asa ca pica, iar cu unul second pot pati in 3-4 luni la fel ca cu al meu. Voi alege varianta cu second in cazul in care nu voi gasi rulmenti pentru al meu (nu vine nici o piesa pe comanda la reprezentanta ce se monteaza in diferential).
Acest mecanic mi-a cerut ulei original pe motiv ca nu se bazeaza pe ce e in comert cu toate ca inainte eram pro ulei de calitate din magazin, tot 75w85.
Am comandat deja la reprezentanta 2 litri de ulei(400 Ron) si semeringuri noi pentru diferential(toate 3 la 150 de ron si vin la pachet cu protectii noi pentru semeringurile de la planetare si ceva inele de reglaj din cate am inteles).
In ideea in care mai are cineva aceeasi problema sau va mai avea, am sa va tin la curent pe perioada reparatiei. Luni voi duce masina la desfacut de diferential si daca se poate am sa rog mecanicul sa faca poze pe parcursul operatiunii, daca vrea...
Apoi voi veni cu informatii despre cotele rulmentilor din diferential care le voi posta aici si pe forumurile internationale unde multi pun intrebarea asta.
Dupa aceste date, restul tine de iscusinta celui care va regla diferentialul. Din cate am vazut la service-ul unde va fi dus w 211-le meu, cei de acolo se ocupa (mitsubishi lancer pe elevator cu cutia si diferentialul desfacut bucatele) din cate am inteles repara,modifica cutii si diferentiale pentru masini de raliu, erau vreo cateva si inauntru si afara
. Unul din ei a lucrat la tiriac auto ani buni si stie exact cu ce se mananca mertanele
.
Daca ii vad meseriasi am sa ii recomand, pana atunci fac teste pe mine.
Imi "uruie"diferentialul la w 211 320 CDI, an fabr 2006.
Se manifesta prin un zgomot destul de enervant in frana de motor si in sarcina la viteze cuprinse intre 60 km/h si 100 km/h, dupa zgomotul devine iute/subtire si nu mai prea se aude.
Am intrebat despre aceasta problema o data cu efectuarea reviziei la reprezentanta Mercedes din Tg Mures (Aliat), unde mi s-a spus ca sigur e un rulment de la diferential dar ca nu stiu care...
Impreuna cu un amic am observat, pe elevator ca la invartirea rotilor manual, se aud sunete suspecte de la rulmentii pinionului de atac. Aceeasi teorie mi-a fost confirmata la un super meserias care l-am gasit in Brasov si care e dispus contra unei sume modice sa imi desfaca diferentialul si sa verifice care sunt rulmentii defecti. Tin sa precizez ca aceasta operatiune este una "dificila" la zisele a mai multor mecanici deoarece trebuie reglata caderea pinionului de atac pe coroana si nu prea au vrut sa se bage...
M-am gandit si la achizitionarea unui diferential nou dar e 3500 eur asa ca pica, iar cu unul second pot pati in 3-4 luni la fel ca cu al meu. Voi alege varianta cu second in cazul in care nu voi gasi rulmenti pentru al meu (nu vine nici o piesa pe comanda la reprezentanta ce se monteaza in diferential).
Acest mecanic mi-a cerut ulei original pe motiv ca nu se bazeaza pe ce e in comert cu toate ca inainte eram pro ulei de calitate din magazin, tot 75w85.
Am comandat deja la reprezentanta 2 litri de ulei(400 Ron) si semeringuri noi pentru diferential(toate 3 la 150 de ron si vin la pachet cu protectii noi pentru semeringurile de la planetare si ceva inele de reglaj din cate am inteles).
In ideea in care mai are cineva aceeasi problema sau va mai avea, am sa va tin la curent pe perioada reparatiei. Luni voi duce masina la desfacut de diferential si daca se poate am sa rog mecanicul sa faca poze pe parcursul operatiunii, daca vrea...
Apoi voi veni cu informatii despre cotele rulmentilor din diferential care le voi posta aici si pe forumurile internationale unde multi pun intrebarea asta.
Dupa aceste date, restul tine de iscusinta celui care va regla diferentialul. Din cate am vazut la service-ul unde va fi dus w 211-le meu, cei de acolo se ocupa (mitsubishi lancer pe elevator cu cutia si diferentialul desfacut bucatele) din cate am inteles repara,modifica cutii si diferentiale pentru masini de raliu, erau vreo cateva si inauntru si afara


Daca ii vad meseriasi am sa ii recomand, pana atunci fac teste pe mine.
Comment