Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Exhaust gas recirculation control

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exhaust gas recirculation control

    Buna,
    In Iulie am facut test star, unde mi-a aratat una din erori la "CDI 3- Common Rail Diesel Injection 3" - Check system "Exhaust gas recirculation control". The air mass is too large. Glow plug Cylinder 1 FAULTY. Glow plug Cylinder 2 FAULTY.

    Aceste erori au fost sterse. In 17 septembrie am mai facut un test star. la fel mi-a dat eroarea la "CDI 3- Common Rail Diesel Injection 3" - Check system "Exhaust gas recirculation control". The air mass is too large.
    La Glow plug nu a dat erori.

    Peste 3 zile am schimbat EGR, si la urmatorul test star din Noiembrie eroarea si a schimbat mesajul "CDI 3- Common Rail Diesel Injection 3" - Check CAN bus. CAN transmission error of signal from component N47-5 (ESP, SPS [PML] and BAS control unit).


    1. O fi mesajul initial legat de EGR?
    2. O fi schimbat mesajul din cauza ca am schimbat EGR?
    3. Are legatura cu trepidatiile mele la motorul rece?
    4. Cine are in limba Romana codurile componentelor cu desene cu tot?

    _____________________
    WDB 211 006 1A 042 458
    Last edited by Luxian; 01-09-2012, 13:32 PM.

  • #2
    Nu ne spui si noua despre ce masina e vorba?

    Din cate inteleg eu, problema din titlu, e rezolvata.

    Pt limba romana poti folosi cu incredre Google Translate.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Mercedes-Benz E220 CDi W211 2002 automat 150CP km 291,000
      Dar cred că WDB era destul pentru un cunoscător.
      Pentru limba română folosește șțăîâ.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Alexei_D_Vinari View Post
        Dar cred că WDB era destul pentru un cunoscător.
        Pentru limba română folosește șțăîâ.
        Chill out... incerca doar sa te ajute.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Alexei_D_Vinari View Post
          Mercedes-Benz E220 CDi W211 2002 automat 150CP km 291,000
          Dar cred că WDB era destul pentru un cunoscător.
          Pentru limba română folosește șțăîâ.
          Se prea poate sa vibreze din cauza bujiilor. Daca contiuna vibratiile si dupa ce le schimbi toate bujiile, atunci o fii vreun suport motor sau ceva legat de pompa de injectie respectiv injectoare. Poti incerca si in functie de ce rezultate apar sa ne anunti si pe noi. Vad ca a 2-a oara nu mai apare eroare EGR, in rest nu inteleg care e mesajul de eroare la CAN. Bafta!

          Comment


          • #6
            Bujiile sunt ok. Dar mesajul concret ce inseamna?

            Comment


            • #7
              Check CAN bus. CAN transmission error of signal from component N47-5 (ESP, SPS [PML] and BAS control unit)
              Traducerea ar fi cam așa:
              Verificați magistrala CAN. Eroare la transmiterea semnalul pe CAN de la componenta N47-5 (unitatea de control ESP, SPS [PML] și BAS )
              Cu alte cuvinte:
              - CAN bus e rețeaua de comunicare între majoritatea componentelor mașinii (intrumente de bord, computerele, climă, cutie etc)
              - eroarea sugerează că există probleme de comunicare cu componenta care se ocupă de ESP și alte chestii (din păcate nu știu unde e plasată această componentă)
              - având în vedere că eroare a apărut după ce ai schimbat EGR-ul (ai umblat la mașină), e posibil ca să fi mișcat vreo mufă, care nu îți mai face contact acum.

              Caută în documentul ăsta, poate găsești schema: http://www.scribd.com/doc/57408590/M...211-Networking
              Last edited by Luxian; 01-09-2012, 22:07 PM.
              ...

              Comment


              • #8
                Mersi Luxian, acuma îmi e mai clar ce trebuie să verific. O zi bună

                Comment


                • #9
                  Arunca o privire si pe SBC, si vezi eventual peste ce surprize poti da.
                  Originally posted by Alexei_D_Vinari View Post
                  Buna,
                  In Iulie am facut test star, unde mi-a aratat una din erori la "CDI 3- Common Rail Diesel Injection 3" - Check system "Exhaust gas recirculation control". The air mass is too large. Glow plug Cylinder 1 FAULTY. Glow plug Cylinder 2 FAULTY.

                  Aceste erori au fost sterse. In 17 septembrie am mai facut un test star. la fel mi-a dat eroarea la "CDI 3- Common Rail Diesel Injection 3" - Check system "Exhaust gas recirculation control". The air mass is too large.
                  La Glow plug nu a dat erori.

                  Peste 3 zile am schimbat EGR, si la urmatorul test star din Noiembrie eroarea si a schimbat mesajul "CDI 3- Common Rail Diesel Injection 3" - Check CAN bus. CAN transmission error of signal from component N47-5 (ESP, SPS [PML] and BAS control unit).


                  1. O fi mesajul initial legat de EGR?
                  2. O fi schimbat mesajul din cauza ca am schimbat EGR?
                  3. Are legatura cu trepidatiile mele la motorul rece?
                  4. Cine are in limba Romana codurile componentelor cu desene cu tot?

                  _____________________
                  WDB 211 006 1A 042 458

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF