Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caseta directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Off topic:Eu mi-am dus batranul mercedes(w 124|) la reprezentanta sa imi remedieze o problema simpla legata de turometru si ABS si vorba aia ca are 18 ani si se uitau ca la extraterestrii.Mentionez ca au tinut-o 3 zile dupa care au motivat ca nu au schema electrica la indemana si alte povesti la gura sobei.....
    "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

    Comment


    • #17
      sincer m-au dezamagit. nu ma asteptam ca reprezentanta mercedes sa fie atat de slab pregatita.aveam alta impresie dar cred ca m-am inselat. poate cei din germania sunt mai pregatiti..........

      Comment


      • #18
        multa lume din RO se duce afara ptr service la mashini...

        Comment


        • #19
          e o problema nationala se pare si nu numai la mercedes,cunosc o gramada de cazuri de la reprezentante de prestigiu......gandeste-te ca o parte din ei lucrau acum cativa ani prin cine stie ce garaje improvizate avand sculele de baza:ciocan patent si surubelnita si acum sunt mari mecanici si electricieni.....inadmisibil
          "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

          Comment


          • #20
            Foarte adevarat,datorita spagilor,pilelor si nepotismelor

            Comment


            • #21
              eu imi repar singur masina nu o mai duc la toti taranii sa ma suga de bani si sa zica:"nu stiu ce are, e prea veche, imi trebuie tester, dute la ala, s.a.m.d.", daca pot rezolva bine daca nu stau langa ea pana i dau de cap.Vorba lui alinneata trebuie sa fi dur cu ei sa i calci in picioare, gata cu amabilitatile si nu trebuie sa i lasi sa te fraiereasca cum au obiceiul.Pacat ca detin atata aparatura noua si scule adevarate si nu stiu sa le foloseasca......
              "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

              Comment


              • #22
                ia contractul si mai ales garanti la puricat si vezi ce poti scoate de la ei. care sunt termenii pentru garantie, cat au voie sa-ti tina masina in service, in cat timp sunt obligati sa-ti rezolve problema si ii iei tare. un prieten de familie a mers cu un 190 din 93 la reprezentanta in bucuresti sa-i repare nu stiu ce. a doua zi cand a mers sa ia masina, a vazut parbrizul lui (spirtos si cu parasolar) pe alta masina, iar pe masina lui era unu simplu. dupa ce a facut un scandal monstru si i-au zis sa vina a doua zi sa-si ia masina cu parbrizul lui, a luat masina sefului reprezentantei pana e gata a lui (bineinteles cu amenintarile de rigoare) si a plecat la arad cu ea. a venit inapoi dupa o saptamana cand ala facuse spume la gura ca nu mai avea masina (tot un mercedes, dar nou). citeste cu atentie conditiile garantiei si te duci cu actu in mana. nu se rezolva mergi la OPC

                uite aici si legea. citeste cu atentie (comparativ cu contractul si garantia ta) si leaga-te de orice amanunt.

                Lege nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora
                Autor: Modeldecontract.ro
                Publicat la: 7 Februarie 2008
                Legea din 12/11/2003 a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 812 din 18/11/2003.


                Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

                CAPITOLUL I
                Dispozitii generale

                Art. 1. - Prezenta lege reglementeaza aspecte privind vanzarea produselor, inclusiv a celor executate la comanda, si garantiile asociate acestora, in vederea asigurarii protectiei consumatorului.
                Art. 2. - In sensul prezentei legi, urmatorii termeni se definesc astfel:
                a) consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii, care cumpara, dobandeste, utilizeaza ori consuma produse in afara activitatii sale profesionale sau comerciale, dar care actioneaza in contractele aflate sub incidenta prezentei legi;
                b) produs - bun material mobil a carui destinatie finala este consumul sau utilizarea individuala ori colectiva. Nu intra sub incidenta prevederilor prezentei legi bunurile vandute in urma confiscarilor, in cadrul procedurii de executare silita sau pe baza unui alt act emis de autoritatile judecatoresti, apa si gazele care nu sunt ambalate intr-un volum limitat sau intr-o cantitate fixa si energia electrica;
                c) vanzator - persoana fizica sau juridica autorizata, care, in cadrul activitatii sale, comercializeaza produse in conditiile unui contract incheiat cu consumatorul;
                d) producator:
                1. agentul economic care fabrica un produs finit sau o componenta a unui produs;
                2. agentul economic care fabrica materia prima;
                3. agentul economic care isi aplica denumirea, marca sau un alt semn distinctiv pe produs;
                4. agentul economic care reconditioneaza produsul;
                5. agentul economic sau distribuitorul care modifica, prin activitatea sa, caracteristicile produsului;
                6. reprezentantul inregistrat in Romania al unui agent economic care nu isi are sediul in Romania sau, in cazul inexistentei acestuia, importatorul produsului;
                7. agentul economic care importa produse in vederea realizarii ulterioare a unei operatiuni de vanzare, inchiriere, leasing sau orice alta forma de distributie specifica derularii afacerilor;
                8. distribuitorul produsului importat, in cazul in care nu se cunoaste importatorul, chiar daca producatorul este mentionat;
                9. distribuitorul produsului, in cazul in care importatorul nu poate fi identificat, daca nu informeaza persoana prejudiciata, in termen de 30 de zile de la cererea acesteia, asupra identitatii importatorului;
                e) garantie - orice angajament asumat de vanzator sau producator fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de inlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile referitoare la garantie sau in publicitatea aferenta;
                f) reparare - aducerea produsului care nu corespunde conditiilor enuntate in declaratiile de garantie sau in publicitatea aferenta, la specificatiile prevazute in contractul de vanzare-cumparare.
                Art. 3.- Nu sunt supuse prevederilor prezentei legi produsele folosite care sunt vandute prin procedura licitatiei publice, la care consumatorul are posibilitatea sa participe personal.
                Art. 4. - Intra sunt incidenta prevederilor prezentei legi si produsele care vor fi achizitionate pe baza unui contract de vanzare de produse ce urmeaza a fi fabricate sau prelucrate.

                CAPITOLUL II
                Conformitatea produselor cu specificatiile cuprinse
                in contractul de vanzare-cumparare

                Art. 5. - (1) Vanzatorul este obligat sa livreze consumatorului produse care sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare.
                (2) Se considera ca produsele sunt in conformitate cu contractul de vanzare-cumparare daca:
                a) corespund descrierii facute de vanzator si au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
                b) corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
                c) corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
                d) fiind de acelasi tip, prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
                Art. 6. - Nu se considera a fi lipsa de conformitate daca in momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare consumatorul a cunoscut sau nu putea, in mod rezonabil, sa nu cunoasca aceasta lipsa de conformitate ori daca lipsa de conformitate isi are originea in materialele furnizate de consumator.
                Art. 7. - Vanzatorul nu este raspunzator de declaratiile publice prevazute la art. 5 alin. (2) lit. d), in oricare dintre urmatoarele situatii, daca probeaza ca:
                a) nu a cunoscut si nu ar fi putut, in mod rezonabil, sa cunoasca declaratiile in cauza;
                b) declaratia fusese corectata la momentul incheierii contractului de vanzare-cumparare;
                c) decizia de a cumpara produsul nu putea fi influentata de declaratiile publice in cauza.
                Art. 8. - (1) Orice lipsa a conformitatii rezultata dintr-o instalare incorecta a produselor va fi considerata echivalenta cu o lipsa a conformitatii produselor, daca instalarea face parte din contractul de vanzare a produselor si produsele au fost instalate de vanzator sau pe raspunderea sa.
                (2) Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care produsul destinat a fi instalat de consumator este instalat de acesta si instalarea incorecta este datorata unei deficiente in instructiunile de instalare.

                CAPITOLUL III
                Drepturile consumatorului

                Art. 9. - Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele.
                Art. 10. - In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14.
                Art. 11. - (1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata.
                (2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare:
                a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate;
                b) importanta lipsei de conformitate;
                c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator.
                (3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu are un produs identic pentru inlocuire.
                (4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara nici un inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
                Art. 12. - Termenul fara plata, prevazut la art. 10 si 11, se refera la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, manopera si materialele.
                Art. 13. - Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri:
                a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului;
                b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila;
                c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator.
                Art. 14. - (1) Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora.
                (2) Stabilirea neconformitatii si a gradului de gravitate a acesteia se face conform prevederilor standardelor nationale SR ISO 3951/1998 si ale altor acte normative referitoare la neconformitati.

                CAPITOLUL IV
                Actiunea in regres

                Art. 15. - Daca vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru lipsa de conformitate rezultata dintr-o actiune sau dintr-o omisiune a producatorului ori a unui agent economic din acelasi lant contractual, vanzatorul are dreptul de a se indrepta impotriva celui responsabil de lipsa de conformitate, in conditiile legii.

                CAPITOLUL V
                Termene

                Art. 16. - Raspunderea vanzatorului, conform prevederilor art. 9-14, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului.
                Art. 17. - Consumatorul trebuie sa informeze vanzatorul despre lipsa de conformitate in termen de doua luni de la data la care a constatat-o.
                Art. 18. - Pana la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta in termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor in care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate.

                CAPITOLUL VI
                Garantii

                Art. 19. - Garantia este obligatorie din punct de vedere juridic pentru ofertant, in conditiile specificate in declaratiile referitoare la garantie si in publicitatea aferenta.
                Art. 20. - (1) Garantia trebuie sa cuprinda mentiuni cu privire la drepturile conferite prin lege consumatorului si sa ateste in mod clar ca aceste drepturi nu sunt afectate prin garantia oferita.
                (2) Garantia trebuie sa precizeze elementele de identificare a produsului, termenul de garantie, modalitatile de asigurare a garantiei - intretinere, reparare, inlocuire -, inclusiv denumirea si adresa vanzatorului si ale unitatii specializate de service.
                (3) Garantia trebuie redactata in termeni simpli si usor de inteles.
                Art. 21. - (1) La cererea consumatorului garantia va fi oferita in scris sau pe orice alt suport durabil, disponibil si accesibil acestuia.
                (2) In cazul in care garantia nu respecta prevederile alin. (1) si ale art. 20, valabilitatea acesteia nu este afectata, consumatorul avand dreptul de a solicita vanzatorului indeplinirea conditiilor incluse in declaratiile referitoare la garantie.
                Art. 22. - (1) Clauzele contractuale sau intelegerile incheiate intre vanzator si consumator inainte ca lipsa de conformitate sa fie cunoscuta de consumator si comunicata vanzatorului, care limiteaza sau inlatura, direct ori indirect, drepturile consumatorului prevazute de prezenta lege, sunt nule de drept.
                (2) In cazul produselor folosite, consumatorul si vanzatorul pot conveni reducerea termenului prevazut la art. 16, dar nu la mai putin de un an de la data livrarii produsului.

                CAPITOLUL VII
                Sanctiuni

                Art. 23. - (1) Constituie contraventii urmatoarele fapte si se sanctioneaza dupa cum urmeaza:
                a) nerespectarea prevederilor art. 20 si 21, cu amenda de la 10.000.000 lei la 20.000.000 lei;
                b) nerespectarea prevederilor art. 9 si 19, cu amenda de la 50.000.000 lei la 250.000.000 lei.
                (2) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de catre reprezentantii imputerniciti ai Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor.
                Art. 24. - Contraventiilor prevazute la art. 23 le sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile ulterioare.

                CAPITOLUL VIII
                Dispozitii tranzitorii si finale

                Art. 25. - Drepturile consumatorilor prevazute de prezenta lege sunt exercitate fara a aduce atingere altor drepturi pe care consumatorul le poate invoca conform celorlalte prevederi legale care reglementeaza raspunderea contractuala sau necontractuala.
                Art. 26. - (1) Prezenta lege intra in vigoare la data de 1 ianuarie 2007.
                (2) La data intrarii in vigoare a prezentei legi, se abroga:
                a) art. 14 alin. 1 si art. 20 alin. 2 din Ordonanta Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorului, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 75 din 23 martie 1994, cu modificarile si completarile ulterioare;
                b) Hotararea Guvernului nr. 394/1995 privind obligatiile ce revin agentilor economici - persoane fizice sau juridice - in comercializarea produselor de folosinta indelungata destinate consumatorilor, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 10 din 27 ianuarie 1997, cu modificarile ulterioare;
                c) Hotararea Guvernului nr. 665/1995 privind inlocuirea, remedierea sau restituirea contravalorii produselor care reprezinta deficiente de calitate, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 206 din 6 septembrie 1995, cu modificarile ulterioare.

                Aceasta lege a fost adoptata de Senat in sedinta din 2 octombrie 2003, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                p. PRESEDINTELE SENATULUI,
                DORU IOAN TARACILA

                Aceasta lege a fost adoptata de Camera Deputatilor in sedinta din 21 octombrie 2003, cu respectarea prevederilor art. 74 alin. (2) din Constitutia Romaniei.

                p. PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR,
                VIOREL HREBENCIUC

                Bucuresti, 12 noiembrie 2003.
                Nr. 449.

                Legea nr. 476 din 12 decembrie 2006 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 21/1992 privind protectia consumatorilor.

                • In cazul produselor la care timpul de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in cadrul termenului de garantie depaseste 10% din acest termen, precum si in cazul produselor alimentare, farmaceutice, al dispozitivelor protetice si/sau medicale, al produselor destinate nou-nascutilor, al carucioarelor pentru copii si al produselor cosmetice care prezinta abateri de la

                caracteristicile calitative prescrise sau declarate, cu exceptia medicamentelor si produselor preparate in scop medical sau terapeutic, vanzatorul este obligat, la cererea consumatorului, sa le inlocuiasca sau sa restituie contravaloarea acestora.
                • Timpul de nefunctionare mentionat la alin. 1 prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie si curge din momentul sesizarii vanzatorului/unitatii service pana la aducerea produsului in stare de utilizare normala si al notificarii in scris in vederea ridicarii produsului sau predarii efective a produsului catre consumator.
                Produsele de folosinta indelungata care inlocuiesc produsele defecte in cadrul termenului de garantie vor beneficia de un nou termen de garantie, care curge de la data preschimbarii produsului.
                Last edited by paunionutz; 04-09-2008, 23:30 PM.

                Comment


                • #23
                  nu e o solutie sa faci revizia in alta tara , dar daca cei de aici nu se pricep cred ca e o idee buna. tot trebuie sa fac revizia de 30000 de km. si poate o si repar in germania ca aici nu prea cred ca o sa o repare.

                  Comment


                  • #24
                    Pe mine un agarici care lucra la receptie in Iasi la casa auto m-a intrebat daca am tractiune fata la C 180 al meu.

                    Si eu eram foarte entuziasmat cand m-am dus la ei, de parca intram in paradis.

                    De fapt sunt la fel de prosti ca si aia care schimba uleiul pe marginea drumului, dar cer bani de reprezentanta. Pana nu vezi nu crezi, din experienta mea vorbesc

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by sorin View Post
                      de lovit nici nu poate fi vorba. eu m-am dus la ei ptr. ca aveam un trancanit pe fata atunci cind rulam pe strazi mai rele. in principiu au spus ca am probleme cu un palier de la amortizor.l-au schimbat dar trancanitul persista. am facut o noua programare si dupa ce sau uitat la masina citeva ore au decis ca are joc axul de la caseta de directie. au facut comanda de caseta si au ramas sa o schimbe, dar ma tem ca o vor schimba degeaba. acum am garantie dar dupa august???????????
                      Ai verificat pivotii, la rotile din fata? ( vezi ca la w211, sunt 2*2 pivoti) - ele sunt primele piese de la capitolul suspensie, care pica primele, si fac un zdranganit de oale sparte metalice. Mi-au scos peri albi zgomotele acestea si mie jumate de an la un C 270 din '02, l-am adus in ro cu 180.000km, si dupa fix 2000-3000 de km, a inceput "distractia", dupa ce am vandut-o am luat , un w211 - E 270 tot '02 , cu 141.000 km, in ziua in care am luat-o de la vanzator, am si dat comanda de pivoti....
                      Sper sa fie asta, daca nu ....nu imi pot da seama, oricum caseta de directie, la o asemnea varsta...este chiar imposbil, atata timp cat nu ai trantit-o.
                      MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                      Comment


                      • #26
                        au schimbat si caseta, dar degeaba. acum au admis ca poate fi un pivot dar nu il pot depista ptr. ca uzura nu e atit de mare. oricum dupa paste trebuie sa fac revizia de 30000 si atunci vom vedea. dar cred ca nu mai merg la ei.
                        o sa caut alta reprezentanta.

                        Comment


                        • #27
                          Ai face bine sa eviti "firma" mercedes... in astfel de cazuri, la ei merg doar sa faca revizia si atat...in rest sunt cam afoni, pacat degradeaza reputatia firmei...
                          Sunt curios dupa ce schimbi pivotul, daca dispare trancanitul ala, de care ti-am spus ca seamana, a ceva metalic, destul de strident cand are joc destul de maricel....oricum in 30k de km, nu imi prea vine sa cred ca intampini astfel de probleme..., daca ai luat-o noua din tara, nu ar trebuii sa ai probleme la capitolul acesta in cel putin 70-80k de km...
                          MB W211 E 270 CDI 210Cp 480Nm BT 89SPP

                          Comment


                          • #28
                            Pivoţii în general scârtâie. Nu trăncăne. Decât dacă sunt terminaţi. La tine nu-i cazul. Unii mai scârtâie si dacă nu sunt uzaţi. Dacă vrei să-i testezi ai putea băga cu o seringă cam 1-2 ml de ulei prin burduf. Recomand sa bagi pe rând nu la toţi deodata şi eventual să incepi cu cei inferiori si eventual de pe partea dreaptă sau de unde ţi se pare tie că vine zgomotul. Se ştie că pe drepta a drumului sunt cele mai multe gropi.....
                            Last edited by florineasca; 12-08-2008, 22:58 PM.

                            Comment


                            • #29
                              mai bine te duceai afara cu garantia ca eu din 8 luni de cand am cumparat masina 5 luni a stat la ei la service pentru o cutie de viteze mecanica care patina sau ramanea pedala blocata si ptr senzorii de pe rampa la care m-au pus sa schimb injectoarele, turbina, debitmetru si etc iar la cutie numai stiu cate piese si in ziua de azi eu merg cu masina in probe ca tot mi se mai blocheaza pedala de la ambreiaj cand merg mult cu masina si nu schimb vitezele, iar ei se uita la ea ca la PAMELA ANDERSON

                              Comment


                              • #30
                                Catre Sorin

                                Nu trebuie sa faceti griji. Nu este sfirsitul lumii. Veti gasii si mecanicul pe care il cautati, dupa ce terminati cu garantia. Orice informatie la orice reparatie de care aveti nevoie. detalii pe privat.
                                Asa arata caseta dumneavoastra de directie.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF