Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme incalzire MB E W211 2005

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme incalzire MB E W211 2005

    Buna ziua, am o problema la incalzirea habitatului. Respectiv , cand este motorul rece si se incalzeste apa din instalatie pe gurile de incalzire de pe consola centrala intra aer cald. Cand temperatura ajunge la 80-90 grade , pe gurile de aerisire centrale baga aer rece iar pe celelalte aer cald.
    Care este prolema de nu baga aer cald si pe cele de pe consola centrala?

  • #2
    Asa face si la mine, cred ca clima comanda asa... Daca ridic temperatura, incepe sa bage cald si la mijloc pana face temp aia in masina, dupa iar vine rece...

    Comment


    • #3
      la mine la fel face
      probabil asa-i dicteaza seszoru de caldura ca sa tina temperatura constanta

      Comment


      • #4
        Pe mijloc ai rotita albastra daca o inchizi nu mai baga rece,e normal sa bage rece ca sa mentina o anumita umiditate in habitaclu

        Comment


        • #5
          Ontopic!
          Cel mai probabil e de la duoventil. Se desface, se curata no problemo !

          Pentru Ionut_haisan:
          De cand e normal sa bage aer rece in habitaclu cand il setezi sa bage aer cald? Si chiar daca ar fi asa, de ce baga numai pe mijloc?? Bai frate, daca nu sunteti in cunostiinta de cauza, de ce vorbiti sa va aflati in treaba? Cred ca ar trebui sa se ocupe un admin de treaba asta nu eu...Bafta!
          Last edited by SirDeadline; 12-19-2011, 01:27 AM.

          Comment


          • #6
            Eu sunt sigur de ce am scris,mai cauta pe forum si vezi ca treaba asta s-a mai scris.De ce la toate e la fel si pe mijloc unde e rotita albastra{rece} baga rece si pe restul cald??Poate esti tu cel care nu stie

            Comment


            • #7
              Originally posted by SirDeadline View Post
              Bai frate, daca nu sunteti in cunostiinta de cauza, de ce vorbiti sa va aflati in treaba?
              Originally posted by ionut_haisan View Post
              Eu sunt sigur de ce am scris,mai cauta pe forum si vezi ca treaba asta s-a mai scris.
              De aceea mai exista si manuale de utilizare ... Cel de W211 il puteti gasi aici: Mercedes E-Class W211 user manual

              Si legat de discutie:

              Comment


              • #8
                O Vreti si pe aia tare?Acelasi lucru se intampla la Renault Espace cu climatronic din acela de isi alege si pasagerul din drepta ce temperatura vrea, fiecare cu pasarica masii.
                Pe cele 2 gauri centrale de pe bord, baga rece, daca se inchid cele 2 ti se usuca gatul in masina atunci cand se foloseste clima.
                Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                Comment


                • #9
                  S-Klasse W126 1987
                  - gurile centrale inferioare: baga doar aer rece (se pot opri separat)
                  - gurile centrale superioare + laterale: baga aer incalzit

                  Comment


                  • #10
                    La fel baga si la C classe W202. Gurile centrale bagau mereu rece. Masina nu avea clima si nici macar aer conditionat. Regland debitul de aer din rotitile mecanice imi cream un comfort thermic. Banuiesc ca acum avand butonul AUTO face el automat acest lucru.

                    Comment


                    • #11
                      Acelasi lucru se intampla si la W203. De aceea rotita dintre gurile respective de ventilatie este colorata in albastru, care simbolizeaza aer rece in permanenta. Se foloseste si pentru o dezaburire mai rapida a parbrizului, deoarece tot din acea rotita se dirijeaza aer rece si catre grila centrala de pe bord care dezabureste mai repede.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        La mine nu am nici o rotita albastra, doar de reglare a fluxului de aer la cele 4 guri de aerisire. Daca in masina este temperatura mai mica decat cea setata pe climatronic(el pus pe auto) pe gurile de aerisire centrale vine aer cald, dupa incalzire in functie de temperatura din masina, vine pe gurile centrale aer mai mult sau mai putin, dar nu rece ca afara ci ceva mai rece si la debit mai mare decat pe gurile laterale. Daca pun clima pe manual, si reglez eu tot(directia aerului, temperatura, turatia ventilatorului) baga continuu aer cald si pe gurile centrale.

                        Comment


                        • #13
                          Scuze daca am postat gresit intrebarea mea. Am un scartait tare enervat la aeroterma si nu prea am gasit cum se demonteaza. Stie cineva cum se demonteaza aeroterma sau ma poate directiona pe un site ceva? Multumesc colegilor.

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF