Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Temperatura motor?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Temperatura motor?!

    Va salut! Am observat k la mb-ul meu (E270 CDI W211) TEMPERATURA MOTORULUI dupa 10 minute de mers sta la 70 grade ..daca merg prin oras iar afara dak merg cu peste 120 km/h se ridica la 80 grade si sta acolo.;Dar dak reduc viteza si merg cu 80km/h sau revin in oras temperatura sta tot la 70 grade!Acestea pe timpul care este acum! Este normal k temperatura sa fluctueze asa de la un regim de conducere extraurban la cel urban??Va multumesc!

  • #2
    Temperatura de lucru a motorului, este indicata de temperatura lichidului de racire, care in regim de lucru normal, sau optim, ar trebui sa fie in jur de 90 grade (87 in principiu). Daca indicatorul din bord nu arata constant o temperatura a lichidului de racire ca cea specificata mai sus insemna ca in procent de 99% ai termostatul blocat o treapta pe deschis. Se recomanda in acest caz schimbarea reperului, de preferinta cu unul Behr care este utilizat si la original. Toate cele bune si 1 milion de Km fara reparatii!

    Comment


    • #3
      buna la toti,si al meu w210 E200 cdi din 2000,la fel joaca temperatura motorului,de la 60 la 80 acum cind e cald afara,pe tim rece abia urca la 60,la un drum mai lung...sa fie termostatul?astept niste pareri

      Cred ca e a doua oara cand iti atrag atentia privind "cantatul la pian". Ia totusi o masura...
      Last edited by cutaresku; 05-26-2012, 17:46 PM.

      Comment


      • #4
        Originally posted by rusyk View Post
        buna la toti,si al meu w210 E200 cdi din 2000,la fel joaca temperatura motorului,de la 60 la 80 acum cind e cald afara,pe tim rece abia urca la 60,la un drum mai lung...sa fie termostatul?astept niste pareri
        Parerea mea este ca termostatul este defect (posibil ca este blocat pe deschis)...si al meu a fost blocat si am fost nevoit sa-l schimb.
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          La fel am patit si eu la un w211 si am circulat toata iarna asa pentru ca nu am stiut la cat trebuia sa stea temperatura si nu imi urca mai mult de 60-70 grade.L-am schimbat si acum temperatura imi sta undeva la 85-90 indiferent de viteza.Nu costa mult si in plus ai sa observi si un consum mai mic al masinii,succes.
          Last edited by cutaresku; 05-26-2012, 17:46 PM.

          Comment


          • #6
            Corect, trebuie schimbata saracia, nu costa o avere.
            https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

            Comment


            • #7
              Salut la toti,revin cu problema mea. Am schimbat termostatul (eu singur acasa) si acuma totul e bine, adica temperatura motorului urca foarte repede, sta in jurul lui 85-87 grade, si nu urca sau cobara cum facea inainte.
              Last edited by Luxian; 08-24-2012, 00:51 AM.

              Comment


              • #8
                Am si eu o intrebare: La mine acum pe caldura asta in oras se ridica la aproximativ 95 grade, pleaca electroventilatorul si scade la 85 gade.La drum intins sta temperatura undva la 85 grade. Asta iarna nu-mi urca mai mult de 80 grade statea undeva la 78. Asta daca nu merg cu aerul dat drumul, daca pornesc aerul pleaca electroventilatorul si sta undeva in 85 grade contrant. Vi se pare un regim bun de functionare? Aastept parerile voastre.
                Last edited by nora-marian; 08-25-2012, 22:07 PM.
                Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                Onorez comenzi si in Bucuresti
                Tel. 0736375626 Marian

                Comment


                • #9
                  Iarna sta cam jos apa, schimba termostatul, nu e scump deloc.

                  Sent from my ST18i using Tapatalk

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Buna ziua,

                    Cel mai probabil e termostatul.Nu costa o avere si ar fi recomandabil sa fie schimbat si agentul de racire (antigelul;care teoretic o data la 2 ani se schimba).
                    Recomand a fi verificat termostatul demontat ca este blocat.(cu apa fierbinte sau pur si simplu cu o lampa cu gaz) pentru a avea o certitudine.

                    O zi buna.

                    Mercedes E200 / W211 - 2004
                    Mercedes CLK 200 / W209 - 2003

                    Comment


                    • #11
                      Sal.O metoda simpla de verificare a termostatului blocat pe deschis/intredeschis.Palpezi furtunul care intra din radiator in termostat ritmic ca si cum ai pompa si se va auzi supapa cum clantane(ca sa zic asa) in termostat.A se face proba cand motorul este rece si nepornit de cel putin 3 ore pt o certitudine exacta.Daca e deja dus si sta deschis ar trebui sa clantane supapa si in functionare doar ca e mai putin perceptibila.Daca e nevoie pot face un video cu un astfel de test.

                      Comment


                      • #12
                        Sau mai simplu de verificat e sã pornești mașina dimineața. Sã mergi pânã ajunge apa la 50 de grade și sã pui mâna pe furtunul de duce de la motor la radiator. Dacã e cald/cãlduț înseamnã cã circulã apa de la motor la radiator (e dus termostatul). Dacã termostatul e bun, apa n-ar trebui sã circule pânã când nu se încãlzește motorul.

                        Mașina trebuie sã fie rece, și sã nu se fi umblat cu ea multã vreme (cel mai bine e sã faci testul ãsa dimineața). Dacã atunci când pleci cu mașina furtunul e deja cald, testul nu are nici o relevanțã.
                        Last edited by Luxian; 08-28-2012, 10:04 AM.
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          I-am facut o proba si se incalzesc toate futunele la fel, atat inainte de termostat cat si cele dupa. Este clar ca termostatul este blocat pe deschis. O sa-l schim cat de curand, aveti o sugestie in privinta marcii?
                          Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                          Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                          Onorez comenzi si in Bucuresti
                          Tel. 0736375626 Marian

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by nora-marian View Post
                            I-am facut o proba si se incalzesc toate futunele la fel, atat inainte de termostat cat si cele dupa. Este clar ca termostatul este blocat pe deschis. O sa-l schim cat de curand, aveti o sugestie in privinta marcii?
                            Buna ziua. BEHR este cel mai recomandat fiind si marca cu care masina pleaca din fabrica. Puteti sa il schimbati si singur nu este dificil. O zi placuta.
                            Chiar si un ceas defect poate sa arate de doua ori pe zi ora exacta.

                            Comment


                            • #15
                              Poti lua linistit si pe producator, eu am pus un behr si ma tinut o luna si sa blocat pe inchis tocmai la 30 de grade pe deal in sus si l-am dus inapoi si dupa scandalul cuvenit am luat un no name si de 3 ani ii pe masina fara probleme.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF